הרשמה

עכשיו זה רשמי: אפל תחשוף את האייפון הבא ב-7 לספטמבר

ביום רביעי הבא זה קורה

אפל תחשוף את מכשיריה החדשים ב-7 לספטמבר

אפל החלה לשלוח אמש הזמנות לאירוע ההכרזה השנתי שלה בסן פרנסיסקו, ארה''ב לקראת הכרזת מכשיריה החדשים וביניהם: האייפונים החדשים, גרסא חדשה לשעון החכם ואולי אפילו רענון לסדרת המחשבים הניידים.

כפי שניתן לראות בהזמנה, אפל כתבה: "נראה אותך ב-7". מההיכרות שלנו עם אפל, ברור לנו שמדובר כאן ברמז עבה לכך שהאייפון החדש אכן יקרא האייפון 7 ולא שם אחר שנטען בעבר. חוץ מהאייפונים החדשים, שהפרטים לגביהם כבר ברורים לכולנו, אפל צפויה להכריז סוף סוף על הדגם השני של השעון החכם שלה, ה-Apple Watch. חלפו שנתיים מאז ההשקה של הדגם הראשון של השעון החכם ולאחר שהשיקה עדכוני גרסא ששיפרו משמעותית את חווית השימוש בשעון, אפל עוברת לשלב הבא שהוא הצגת הדגם הבא. ע''פ השמועות, אפל צפויה להשאיר את העיצוב הנוכחי ולשדרג את השעון אך ורק מבחינת החומרה, כלומר שדרוג המעבד, שדרוג ה-GPS ואולי אפילו תוספת מצלמה. 

באשר למחשבי ה-Mac של אפל, ע''פ עיתון בלומברג, אפל צפויה להשיק את הדגם החדש של ה-Mackbook Air וה-iMac במהלך חודש אוקטובר השנה ואת הדגם החדש של ה-iPad Pro במהלך שנת 2017. מוקדם מידי לפרט על הפרטים הנ''ל מאחר ואין מידע קונקרטי לכך שהמכשירים יוצגו כבר ב-7 לספטמבר. 

כאמור, האירוע יתקיים ב-7 לספטמבר בשעה 20:00 (שעון ישראל) והוא יועבר בשידור חי באתר של אפל. את הקישור לאתר תוכלו למצוא ביום של האירוע בדף הפייסבוק של ויגיימס. 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י