הרשמה

הדלפה חושפת את המפרט של האייפונים החדשים

הצצה למפרט של האייפונים החדשים

הדלפה חדשה חושפת את המפרטים של שני המכשירים החדשים של אפל.

אירוע הכרזת האייפונים החדשים מתקרב בצעדי ענק וככל שאנו מתקרבים יותר לאירוע, כך מתגברות השמועות וההדלפות. לאחר שחזינו בכמעט כל תמונה אפשרית של האייפונים החדשים, זה הזמן להביט מה מסתתר מתחת למכסה המנוע.

ע''פ ההדלפה אפל בוחרת להמשיך את גודל המסכים הנוכחי, כלומר האייפון 7 יגיע עם מסך 4.7 אינץ' והאייפון 7 פלוס יגיע עם מסך 5.5 אינץ'- כולם כמובן באותה הרזולוציה כמו הדגמים הנוכחיים. הדברים נעשים מעניינים יותר בגזרת המעבד, כאשר אפל צפויה להשתמש במעבד A10 המבוסס על טכנולוגיית ה-Fin FET ב-16 ננומטר של חברת TSMC. לא מדובר כאן בהפתעה באשר לשם וסוג המעבד, ההפתעה כאן היא בביצועים שלו לעומת המעבד הקודם של אפל, ה-A9. מעבד ה-A10 צפוי להיות יעיל יותר בכ-20 עד 30 אחוז ממעבד ה-A9; מה שלא נראה כמו קפיצה גדולה ביחס לשיפור שהיה בין המעבד A8 לבין A9, שעומד על יעילות של כ-50 אחוז. עדיין, מדובר בנתונים זניחים מאחר ומעבד ה-A9 היה מעבד עוצמתי מאוד ואפל כבר הוכיחה שהיא אינה זקוקה למעבדים בעלי 8 ליבות בכדי להריץ את מערכת ההפעלה שלה בצורה חלקה. בנוסף, המעבד החדש יהיה קטן יותר מה שאומר שיהיה יותר מקום לסוללה בעלת נפח גדול יותר, וע''פ ההדלפות זה אכן קורה. אפל תשלב סוללה בנפח 1960mAh באייפון 7 וסוללה בנפח 2910mAh באייפון 7 פלוס.

בנוסף ניתן לראות שאפל תשתמש באייפון 7 ב-2 ג'יגה RAM ובאייפון 7 פלוס ב-3 ג'יגה RAM מסוג DDR4. חיישני המצלמות החדשים הם גם חלק מההדלפה וניתן לראות שאפל תשתמש בחיישנים שונים בשני המכשירים. המצלמה הראשית באייפון 7 תגיע עם מיפתח צמצם f/1.9 לעומת f/2.2 באייפון הקודם, כלומר חיישן המצלמה יוכל לקבל יותר אור מהסביבה מה שיוביל לתמונות טובות יותר בתנאי תאורה ירודים. גם האייפון 7 פלוס יגיע עם אותו מיפתח צמצם אך הוא כמובן צפוי לכלול עוד חיישן מצלמה. שני המכשירים יכללו מצלמות ברזולוציית 12 מגה פיקסל. 

האייפונים החדשים צפויים להיחשף במהלך השבועות הקרובים. 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י