הרשמה

Huawei Honor 8 מגיע לאירופה

בקרוב בישראל?

המכשיר המסקרן של Huawei מגיע לאירופה

לאחר שהושק בסין בחודש יולי והגיע לארה''ב מוקדם יותר החודש, מכשיר ה-Honor 8 המסקרן של חברת Huawei מגיע גם לשוק האירופאי. 

במידה ועדיין לא שמעתם על ה-Honor 8, כדאי לכם לדעת שהוא עשה די הרבה רעש כשהוא הושק בארצות הברית, בעיקר בגלל תג המחיר הסביר שלו העומד על 400 דולר. שלא תחשבו שהמחיר אומר שמדובר במכשיר לשוק הביניים, מדובר במכשיר חזק מאוד בעל שפת עיצוב מעניינת ומרשימה לא פחות מהרבה מכשירי דגל של החברות הגדולות. 

ה-Honor 8 מגיע עם מסך 5.2 אינץ' ברזולוציית 1920x1080 יחד עם מבנה מרשים מאוד של מסגרת מתכתית יוקרתית וזכוכית משני הצדדים. אחד הפיצ'רים המרכזיים של המכשיר הוא צמד חיישני המצלמה הראשיים ברזולוציית 12 מגה פיקסל שיעבדו בצורה כזאת שמצלמה ראשונה תצלם בצבע, מצלמה שניה תצלם בשחור לבן ולאחר מכן התצלומים יתחברו לתמונה אחת סופית שאמורה להיות טובה מאוד. המצלמה הקדמית של המכשיר תהיה ברזולוציית 8 מגה פיקסל. 

באשר לכוח העבודה של המכשיר, Huawei מציידת אותו במעבד החזק ביותר שעומד לרשותה, ה-Kirin 950 והמעבד הגרפי המרשים Mali T880. זכרון ה-RAM יהיה 4 ג'יגה כשזכרון האחסון יהיה 32 ג'יגה. בנוסף, המכשיר יגיע עם חיישן ביומטרי, חיבור USB Type C, סוללה בנפח 3000mAh ותמיכה בטעינה מהירה. 

עצם ההגעה של המכשיר לשוק האירופאי אומרת לנו שבקרוב מאוד נראה אולי את המכשיר גם כאן בישראל. ברגע שיהיו התפתחויות בגזרה אנחנו נעדכן. 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י