הרשמה

שדרן Smite מגיב בחומרה לתורם שרצה בעבר להתאבד

ויוצר דיון סביב נושא רגיש במיוחד

האם נחצה פה גבול?

ברנדון ננס (Brandon Nance), סטרימר ושדרן מוכר במשחק הפופולרי Smite עם מעל ל-80,000 עוקבים ב-Twitch, ראה כנראה ימיים טובים יותר. הוא עזב את עבודתו ב-Hi-Rez Studios, קהילת Smite שונאת אותו והוא "זוכה" למספר רב של ביקורות מסטרימרים רבים.


אבל בוא נחזור טיפה אחורה, ב-18 לאפריל ברנדון היה באמצע אחד הסטרימים הרגילים שלו עד שאחד הצופים החליט לתרום לו 5 דולר ביחד עם ההודעה הזאת: "ניסיתי להרוג את עצמי באוגוסט האחרון, גיליתי את הסרטונים שלך אחרי ששוחררתי, מאז Smite הפך לדבר חיובי בחיים שלי. תודה."


תגובתו של ברנדון, שאפשר להתווכח אם היא נכונה או לא, הייתה נוקבת וקשה: "יש הרבה סטרימרים שהיו שמחים לקבל הודעה כזאת, אני פשוט הולך לקרוא לך מטומטם. [התאבדות] זה דבר אנוכי וטיפשי לעשות."


משם הדיון עבר לנושאים כמו דיכאון ואפילו חופש הביטוי. לבסוף ברנדון הגיב שוב לאותו תורם והוא אמר: "ולאותו אדם שרשם את ההודעה הזאת, אני מקווה שאתה מבין שאני לא מנסה לתקוף אותך. אני מנסה להעיר אותך."


מאז אותו מקרה ברנדון חוטף ביקורות מכל קהילת Smite וגם הרבה מעבר. ברנדון הגיב על האירועים וזאת ההודעה שלו: "אני לא מאמין למה שאמרתי. בגלל שאני לא מתכוון לזה ובטוח שאני לא מתכוון שזה יצא כמו שזה יצא. אני לא מאמין איך דפקתי את זה בצורה כל כך רעה. רמות המתח של החיים האלו כשאני שומר על התצוגה שלי באירועים, והכל עד לנקודה כשאני דופק את מה שרציתי להגיד. רק בבקשה אל תשנאו מישהו אחר בגלל הטעויות שלי."


אז מה אתם חושבים? ברנדון צודק? האם הוא עבר את הגבול? או שאולי הביקות כלפיו מוגזמת?


אתם יכולים לראות את הקטע מהסטרים של ברנדון פה:

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    13:38 21.04.2016 | jaguaryo jaguaryo

    באמת חבל, אנשים לא הבינו אותו וראו את זה בדבר שלילי..
    הוא היה באמת חשוב לקהילת סמייט.

  2. 2

    12:10 23.04.2016 | AramilSiandol AramilSiandol

    Drama queens

  3. 3

       | פורסם ע"י