הרשמה

Smite מגיע ל-PS4

סוף סוף גם שחקני ה-PS4 יוכלו להצטרף למלחמות האלים

לאחר ההצלחה הגדולה של Smite על המחשב וה-Xbox One, המשחק יעשה את דרכו אל ה-PS4

משחק הרשת Smite יגיע לראשונה ל-PS4, לאחר שהיה זמין מעל לשנתיים לשחקני ה-PC וה-Xbox One. למי שלא מכיר, Smite הוא משחק MOBA המציב אתכם בנעליהם של מעל ל-70 דמויות שונות של אלים, כאשר כל אחד בעל כוחות שונים ומיוחדים לו, ונותן להם להילחם בקבוצות של חמש על חמש ובשישה מצבי משחק שונים כאשר השליטה על הדמות נעשית בזמן הסתכלות של הגוף השלישי.

Smite, שנוצר ע"י Hi-Rez Studios בשנת 2013, הפך להיות לאחד ממשחקי ה-MOBA הפופולריים ביותר כשמאחוריו עומדת קהילה פעילה של 14 מיליון שחקנים. ההצלחה המטאורית של המשחק שייכת למגוון הפלטפורמות עליה הוא נמצא בנוסף לקידום אינטנסיבי בחסות טורנירים נושאי פרסים גבוהים.

Hi-Rez Studios הודיעה כי היא בודקת את Smite בימים אלה בשלבי אלפא סגורים, אך הודיעה כי שלבי בטא יהיו זמינים בקרוב לשחקנים שירשמו דרך הלינק הבא.

כחלק מחגיגות ההשקה העתידית של Smite על ה-PS4, שחקניה של סוני יוכלו להנות מסקינים בלעדיים שיהיו זמינים למנויי ה-PS Plus ומסקינים נוספים כאשר שחקנים ותיקים שחקנים שיקשרו בין חשבון ה-Smite שלהם על ה-PC וה-PS4. כאשר המשחק יהיה זמין ב-PS4, שחקנים יוכלו להנות מחמישה אלים שיהיו זמינים חינמית למשתמשים(Ymir, Thor, Neith, Gaun, Yu ו-Ra), כאשר האלים הנוספים יהיו זמינים בעזרת רוטציה משתנה או על ידי רכישה.

נכון לעכשיו, אין תאריך השקה ל-Smite או אפילו לבטא, אך שחקנים יכולים לרכוש כבר עכשיו את גרסת ה-Founder's Pack ב-29.99$ במטרה להבטיח לעצמם גישה לבטא בנוסף לסקינים בלעדיים.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י