הרשמה

רשמי: כל הפרטים על ה-Galaxy S6 Edge Plus וה-Note 5

הסוף לשמועות! הנה כל המידע מההכרזה הרשמית

אחרי המתנה ארוכה ואינספור שמועות, הנה ההכרזה הרשמית לשני המכשירים החדשים של סמסונג

במהלך השבועות האחרונים נחשפנו להדלפות רבות שהציגו בין היתר גם את התמונות של המכשירים החדשים מבית סמסונג, ואפילו מפרטים מלאים ופרטים נוספים. אמש, סמסונג שמה קץ לשמועות וחשפה רשמית את שני הענקים שלה לשנה הנוכחית: ה-Galaxy Note 5 וה-Galaxy S6 Edge Plus. בואו נכיר אותם.

השנה סמסונג החליטה שהיא תקיים אירוע מיוחד משלה על מנת לתפוס את כל אור הזרקורים על היורש החדש, ה-Note 5.

ה-Note 5 יגיע עם מסך 5.7 אינץ' ברזולוציית Quad HD יחד עם המעבד Exynos 7420 מתומן הליבות של סמסונג, 4 ג'יגה ראם ו-32 ו-64 ג'יגה של זכרון אחסון פנימי, מצלמה ראשית ברזולוציית 16 מגה פיקסל עם ייצוב תמונה אופטי, ומצלמה קדמית ברזולוציית 5 מגה פיקסל - שתיהן עם מפתח צמצם f/1.9. גב המכשיר יהיה כעת קעור במעט על מנת לשפר את האחיזה בידיים. כמובן שגם כאן סמסונג מציידת את המכשיר בעט הסטיילוס שלה, ה-S Pen וכעת נוכל לשלוף אותו מתחתית המכשיר באמצעות לחיצה פשוטה הודות למנגנון הקפיץ שהותקן בו. בנוסף, המכשיר יתמוך בטעינה אלחוטית ואפילו בטעינה מהירה מה שבהחלט משמח לאור העובדה שהסוללה תהיה בנפח של כ-3000mAh וע''פ סמסונג, טעינה מלאה תיקח לנו כשעתיים בלבד. ה-Note 5 יגיע בצבעים לבן, שחור, זהב וכסוף.

עדיין לא ברור מתי יגיע המכשיר לישראל. נדאג לעדכן ברגע שתצא הודעה מסמסונג ישראל. מחירו של המכשיר צפוי להיות דומה למחירו של ה-Note 4 בעת השקתו בשנה שעברה, מה שאומר כ-3900 ש''ח.

אם אתם בקטע של אקססוריז, סמסונג הציגה אביזר מוזר מאוד. מדובר בכיסוי ל-Galaxy Note 5 אשר בצידו האחורי נראה רגיל לגמרי, אך בצידו הקדמי ניתן לזהות מקלדת QWERTY קלאסית שמזכירה מכשיר בלאקברי טיפוסי. בהחלט רעיון מעניין של סמסונג.

המכשיר המפתיע ביותר של סמסונג אמש היה ה-Galaxy S6 Edge Plus, גרסתו המוגדלת של ה-S6 Edge שהושק בתחילת השנה.

מפרטו של המכשיר זהה לחלוטין למפרטו של ה-Note 5, אבל הסיפור העיקרי כאן הוא המסך. כפי שהשם אומר, ה-S6 Edge Plus מביא עימו מסך עם שני קיעורים בצדדים. סמסונג כמובן הוסיפה למכשיר פיצ'רים יחודיים שיצדיקו את הנוכחות של הקיעורים במכשיר. בדומה ל-Note 5, המכשיר יגיע בצבעים לבן, שחור, זהב וכסוף.

עדיין לא ברור מתי יגיע המכשיר לישראל. נדאג לעדכן ברגע שתצא הודעה מסמסונג ישראל.

עוד במהלך האירוע, סמסונג הכריזה שבמהלך כנס IFA שייחל ב-4 לספטמבר היא תכריז על ה-Gear S2, שעון חכם מעוגל שיהיה שעון הדגל של החברה לשנה הנוכחית.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י