הרשמה

דלפו תמונות ופרטים ראשוניים של ה-Galaxy S6 Mini

חומרה חזקה באריזה קטנה

פרטים ותמונות ראשונים דלפו על ה-Galaxy 6 Mini שצפוי להגיע אלינו בהמשך השנה

בכל שנה, לאחר שסמסונג מכריזה על מכשיר הדגל החדש שלה, לאחר מספר חודשים אנו מתחילים לראות וריאציות שונות של אותו מכשיר דגל. אנו רואים את גרסת ה-Active המיועדת בעיקר למטיילים בינינו, ואנו רואים אפילו דגם עם שני חריצי סים המיועד בעיקר לשווקים באסיה. סמסונג כמובן גם לא שוכחת את אותם הלקוחות שעדיין מחבבים מכשירים קטנים יותר מהנורמה כיום, לכן אם חשבתם שהיא מתכוונת לוותר על דגם מיני ל-Galaxy S6 - כדאי שתחשבו שוב.

התמונות למטה, שנחשפו ע''י אתר PhoneArena מציגות לראשונה את ה-Galaxy S6 Mini. כפי שניתן לראות, סמסונג ממשיכה באותו קו עיצוב ממכשיר הדגל וגם הפעם אנו נקבל את אותו עיצוב יוקרתי הכולל זכוכית ומתכת. באשר לחומרה, אין עדיין פרטים מדויקים אך ע''פ שמועות, סמסונג תשלב במכשיר את המעבד Snapdragon 808 אשר מצויד ב-6 ליבות והוא כבר מוכר לנו מה-LG G4. בנוסף נקבל 2 ג'יגה זכרון ראם, מסך בגודל 4.6 או 4.7 אינץ' ברזולוציית 1280x720 או HD ומצלמה ראשית ברזולוציה מרשימה למדי של 15 מגה פיקסל.

עד כה, קטגוריית מכשירי המיני קיבלה תשומת לב בדרך הנכונה רק על ידי סוני שהשיקה את סדרת ה-Xperia Z Compact - גרסאות מיניאטוריות של מכשירי הדגל שהגיעו עם מפרט עוצמתי. ע''פ הפרטיים הראשוניים הנ''ל, כפי הנראה גם סמסונג סוף סוף צועדת באותו כיוון כלומר חומרה חזקה באריזה קטנה.

מועד השקתו של ה-Galaxy S6 Mini עדיין לא ידוע.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י