הרשמה

כמעט רשמי: נחשף מועד ההשקה ל-Note 5 וה-S6 Edge Plus

המכשירים החדשים של סמסונג יגיע אלינו עוד פחות מחודש

זאת עדיין לא המילה הרשמית, אבל סמסונג ככל הנראה תשיק את המכשירים החדשים שלה באוגוסט הקרוב

לאחר שראינו תמונות ראשונות, התקשורת הקוריאנית מאשרת היום כי סמסונג מתכוונת להשיק את ה-Note 5 ואת ה-S6 Edge Plus ב-13 באוגוסט באירוע מיוחד שייערך בניו יורק.

מאחר והשקתו של ה-Note 5 היתה כבר די צפויה, סמסונג מתכננת לחשוף גם את הגרסא המשודרגת של ה-Galaxy S6 Edge שהיא השיקה לפני מספר חודשים. הדגם החדש צפוי להיקרא בשם Galaxy S6 Edge Plus וע''פ התקשורת הקוריאנית, הוא צפוי להיות דומה מאוד ל-Note 5 רק בלי עט הסטיילוס שמייחד את סדרת ה-Note.

התקשורת בקוריאה מאמינה שסמסונג הקדימה את מועד ההשקה על מנת לתת מענה לאייפון 6S וה-6S Plus של אפל אשר מתקרבים בצעדי ענק. "סמסונג כנראה לא מנסה רק לבחון את אפל, אלא היא תנסה למשוך את תשומת הלב של הלקוחות ממש לפני השקתם של האייפונים החדשים במהלך חודש ספטמבר", כך נטען בקוריאה.

ה-Galaxy Note 5 צפוי להגיע עם מסך 5.7 אינץ' ברזולוציית 2560x1440 או QHD, מעבד Exynos 7422 מתומן ליבות תוצרת סמסונג, 4 ג'יגה זכרון ראם, מצלמה ראשית ברזולוציית 16 מגה פיקסל יחד עם טכנולוגיית ייצוב תמונה אופטי וכמובן אחד הפריטים החשובים ביותר, ה-S Pen.

באשר ל-Galaxy S6 Edge Plus, מדובר במכשיר שמכונה "ה-Note 5 ללא ה-S Pen", מה שאומר שהמפרט יהיה זהה חוץ מזכרון הראם, שצפוי להיות כ-3 ג'יגה.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י