הרשמה

הרימייק של Final Fantasy VII לא יהיה "אחד לאחד"

יוצר הסדרה מסביר למה לא צריך "שניים מאותו הדבר"

חדשות טובות או רעות? הגרסה המחודשת של Final Fantasy VII תרשה לעצמה להכניס תוכן חדש ושונה למשחק

אחרי שנים ארוכות של המתנה, סוף סוף זה קרה וב-E3 השנה הכריזו על "הגביע הקדוש של הרימייקים" - גרסה מחודשת למשחק התפקידים מ-1997, Final Fantasy VII. למי שלא מכיר, FF VII נחשב עד היום לאחד המשחקים הטובים בכל הזמנים ולכותר החשוב והמשמעותי ביותר בסדרת Final Fantasy הותיקה. אחרי שהמעריצים נרגעו קצת מעצם ההכרזה, הדבר הבא שהשתלט עליהם זה חששות - האם המפתחים ישחזרו את המשחק בדיוק כפי שהוא היה ב-1997, או שמא הם יעדיפו לשנות חלקים מסוימים וליצור משהו חדש לגמרי?

למזלנו, היום קיבלנו תשובה די מספקת לחששות המעריצים מפי הבמאי הראשי של המשחק המקורי והדמות המוכרת ביותר מאחורי הסדרה: טטסויה נומורה (Tetsuya Nomura). בראיון עם Engadget, הוא הסביר שצוות הפיתוח של המשחק לא מתכנן לשדרג רק את הגרפיקה ולהשאיר את יתר הדברים בדיוק כפי שהיו בגרסה המקורית של המשחק. "המשחק המקורי יוצא שוב בגרסה ה-HD [לפני הרימייק]. אנחנו לא צריכים שניים מאותו הדבר. גם אם היינו משדרגים ומייפים את הגרפיקה - משהו שכמובן יקרה - אם זה רימייק מלא, אז כמובן שאנחנו רוצים לקחת גישה קצת שונה. אם היינו מתכננים לעשות רק שדרוג גרפי לא היו צריכים אותי בתור במאי לפרוייקט." לסיום, נומורה ניסה להסביר את זה שוב כדי שכולם יבינו: "אם אנחנו משאירים הכל בדיוק אותו הדבר, אנחנו פשוט עושים עוד פורט HD למשחק".

מה שנומורה נמנע מלהסביר זה מה בדיוק ישתנה - האם, למשל, מערכת הקרב תעבוד באותה צורה של לחימה בתורות או שאולי יוחלט לקיים את הקרב "בזמן אמת" כמו במשחקים האחרונים בסדרה? האם יהיו מקטעים בעלילה שישונו או יעברו עריכה? האם מערכת ה-Materia המורכבת תעוצב מחדש למשהו שיהיה יותר נגיש לשחקנים חדשים? בואו נקווה שנקבל תשובה ללפחות חלק מהשאלות האלה בחורף הקרוב.

Final Fantasy VII Remake עדיין לא קיבל תאריך יציאה אך יושק "קודם" על ה-PS4. פרטים נוספים על המשחק צפויים להגיע בתחילת 2016.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י