הרשמה

LG מציגה את הממשק החדש של ה-LG G4

מגוון שיפורים ושפה גרפית פשוטה יותר

כחלק מההכנות לחשיפתו של ה-LG G4 בסוף החודש, LG השיקה במהלך השבוע מסכי 5.5 אינץ' ברזולוציית 2560x1440 שככל הנראה יגיעו ביחד עם ה-LG G4. היום, LG מפרסמת סרטון חדש שמציג את הפיצ'רים החדשים של ממשק המשתמש החדש שלה, ה-LG UX 4.

הסרטון החדש, שמגיע עם כיתובים בקוריאנית, מציג את האבולוציה של ממשק המשתמש של LG במכשיריה הקודמים, ולקראת סופו מוצג ממשק המשתמש החדש שיגיע עם מכשיר הדגל הבא, ה-LG G4. מבחינה אסתטית, הממשק החדש נראה שטוח, פשוט, ומופשט יותר מה-UX3 שראינו ב-LG G3 וב-LG G Flex 2, ביחד עם צבעים בהירים יותר שמתקרבים לשפת העיצוב החדשה של גוגל, ה-Material Design.

תכונת ה-Smart Bulletin, שהגיעה לראשונה עם ה-LG G3 חוזרת, והיא מאחדת בין שלל הפיצ'רים של LG כמו ה-Smart Settings, אפליקציית הבריאות של LG, אפליקציית לוח השנה, הטיפים החכמים ועוד. כמו במכשיר הדגל הקודם, ה-Smart Bulletin יהפוך לזמין ברגע שנמשוך אותו ממקומו במסך הבית, בדומה ל-Google Now שמגיע ביחד עם הממשק הנקי של גוגל.

בנוסף, במקום לחיצה ארוכה על כפתור עוצמת הקול התחתון על מנת להפעיל את המצלמה, לחיצה כפולה עליו תפעיל את המצלמה, דבר שככל הנראה יהיה מהיר יותר וקל יותר לביצוע.

הסרטון החדש מציג גם את אפליקציית לוח השנה של LG, שיכולה להמליץ לנו על פעילויות שונות באמצעות ווידג'ט פשוט במסך הבית. גם אלבום התמונות זוכה לשדרוג, ונחשפה גם היכולת להתאים רינגטונים שונים לאנשי קשר ספציפיים.

כאמור, LG תכריז ב-28 באפריל על מכשיר הדגל הבא שלה, ואנחנו כמובן נספק לכם את כל החדשות שיגיעו מהאירוע שיתקיים בניו יורק.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    15:48 07.04.2015 | Noambhs Noambhs


    הנה עם כתוביות באנגלית

  2. 2

       | פורסם ע"י