הרשמה

חדש במובייל: להציל את העולם בסטייל

והפעם: רק משחקים שבהם אנחנו מצילים את העולם

נגמרו לכם המשחקים המעניינים בסמארטפון או הטאבלט? רוצים להרגיש כמו גיבורים ולהציל את העולם? הפעם יש לי אוסף משחקי גבורה בשבילכם ובכולם המטרה הראשית היא להציל את העולם מ... איום כלשהו.

בוא נתחיל עם ביון ואווירת סייברפאנק ב-TouchTone ל-iOS

במשחק TouchTone אנו מגוייסים ל-NSA (ארגון הביון האמריקאי) ועוזרים לו לפרוץ לקבצים, תיקיות והתכתבויות של אנשים המסכנים את בטחון המדינה. כל זה נעשה בשלבי פאזלים בהם עלינו לחבר בין זרמים בצבעים שונים לנקודות מגע שלהן בעזרת מראות. ככל שמתקדמים במשחק רמת הקושי עולה, האתגר עולה והמשחק נהיה מעניין יותר ויותר. כך גם העלילה מתעבה ונהיית מפותלת יותר. TouchTone כייפי מאוד, מציב אתגר מחשבתי לא קטן, העלילה מעניינת והמוזיקה מוסיפה לחוויה. מומלץ בחום!

להורדה דרך App Store

משחק מומלץ נוסף הוא Stormblades לאנדרואיד ו-iOS

Stormblades הוא משחק Hack and Slash קלאסי בו אנו משחקים בתפקיד לוחם צעיר הנשלח למסע בין חורבות עתיקות, על מנת לעבור טקס מעבר בו עליו להוכיח את יכולותיו. במשחק אנו נלחמים במגוון אויבים, מלוחמי אבן ועד לבוסים ענקיים. השלבים המורכבים מסדרת קרבות ולאחריהם שיפור ושדרוג הנשקים שלנו. המשחק מציע גם קניית שיפורים לחרב של הדמות ע"י איסוף קריסטלים במהלך השלבים - כמובן שהקריסטלים לא תמיד מספיקים אך דבר זה לא חובה ולכן אפשר לשחק גם מבלי להוציא כסף כדי להשיג את הקריסטלים החסרים. השליטה במשחק נעשית בעזרת מחוות אצבע כמו החלקה או תיפוף על המסך. הגרפיקה מאוד מרשימה בשביל משחק מובייל וכנראה תדרוש מכם מכשיר עדכני עם חומרה חזקה מספיק. מומלץ לכל מי שמחפש אקשן וגרפיקה מרשימה.

להורדה דרך App Store

להורדה דרך Google Play

משחק אחר אותו כדאי לנסות הוא League of Light Dark Omen לאנדרואיד ו-iOS

League of Light Dark Omen הוא משחק פאזלים וחידות, בו אנו מתבקשים להצטרף לליגת האור הסודית. במהלך המשחק נצטרך לעזור לחבריה לגלות מה ומי עומד מאחורי התקיפות מסתוריות של החיה המטילה את אימתה על תושבי הכפר. League of Light Dark Omen הוא משחק Point & click קלאסי בשילוב אלמנטים של חיפוש חפצים במסך המלא בפריטים, הנמצאים שם על מנת להסיח את תשומת ליבנו. המשחק מלא בחידות ורמזים אותם צריך לפתור בשביל להתקדם. League of Light Dark Omen בעל גרפיקה נחמדה ומוזיקה מלאת אווירה. מומלץ לאוהבי הז'אנר.

להורדה דרך App Store

להורדה דרך Google Play

המשחק האחרון שלנו להפעם הוא Road To Dragons לאנדרואיד ו-iOS

Road To Dragons הוא משחק תפקידים יפני המספר על עולם שבו אנשים נלחמו בדרקונים. במשך שנים נלחמו אחד בשני וברגע שהקרב כמעט והוכרע לטובת בני האדם, פקד אסון את העולם. אז הופיע דרקון ענק אשר טרף והחריב את העולם כולו, וכעת לינו לצאת לקרב ולהציל את העולם. ב-Road To Dragons עלינו לבחור באחת מארבעת דמויות, כל אחת ויתרונותיה. מערכת הקרב במשחק מורכבת משני חלקים: האחת פאנלים עליהם עלינו ללחוץ על מנת להתקדם ולהילחם, והשנייה היא המסך עליו מתרחש האקשן. כאמור החלק עליו נמצאים הפאנלים משמש אותנו גם לתנועה וכן לקרב, כאשר אנו נעים על הפאנלים ישנם חצים המקדמים אותנו. בעת קרב הפאנלים הופכים לאייקונים של כלי נשק וקסמים, עליהם צריך ללחוץ או לחבר מספר פאנלים ביחד למכת שילוב חזקה. כיאה למשחק תפקידים, ישנה מערכת שיפור דמויות וכלי נשק נרחבת מאוד. המשחק צבעוני, מהיר, כייפי ומעניין. מומלץ למי שמחפש משחק תפקידים קליל שלא דורש השקעה רבה של זמן.

להורדה דרך App Store

להורדה דרך Google Play

זה הכל להפעם! יש לכם המלצות נוספות למשחקי מובייל חדשים? ספרו לנו עליהן בתגובות!

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    01:26 01.04.2015 | Fapdonut Fapdonut

    תודה רבה

  2. 2

    11:17 01.04.2015 | DrizziTx DrizziTx

    כתבה יפה, אבדוק את כולם, תודה.
    נ.ב.
    מומלץ להוסיף הערה, אם משחק בתשלום או לא, מאד חשוב ללא מעט אנשים שיקראו את זה.

  3. 3

       | פורסם ע"י