הרשמה

Josie, Jin ו-Devil Jin מגיעים ל-Tekken 7

היכנעו לשטן שבפנים

משחק המכות Tekken 7 עדיין לא קיבל תאריך יציאה קונקרטי לקונסולות הביתיות (ביפן או במערב), אך דמויות חדשות כבר הוכרזו לקראת הגרסה המלאה של המשחק. כמו שקורה הרבה עם משחקי ארקייד חדשים, תוכן חדש מתווסף דרך טלאים ולעתים יש לעבור מכונה מכונה ולבצע את ההתקנה. עושה רושם שקאסט הלוחמים של Tekken 7 ימשיך לגדול בזמן שהמפתחים עובדים על הגרסה הביתית, ולא נהיה מופתעים אם גרסה זו תכלול גם דמויות חדשות שלא הופיעו בגרסת הארקייד ביפן.

למשחק יצטרפו 3 דמויות - אחת חדשה לגמרי ושתיים שהופיעו במשחקים קודמים: Josie היא הדמות החדשה ולפי הטריילר היא נראית כמו מיקס של כמה דמויות וסגנונות לחימה. לצד התחמקויות ולפיתות, יש לה גם כמה וכמה תרגילים התקפיים עם פוטנציאל נזק עצום.

Josie

לצד הדמות החדשה, יצטרפו שתיים מהדמויות האהובות בסדרה - שהן בעצם אותו אדם. Jin היא הבן הצעיר במשפחת Mishima המנהלת את טורניר Tekken, וכמו במשחקים הקודמים הוא יתפאר בסגנון לחימה הגנתי עם הטעיות, התחמקויות וקומבואים מהירים. נוכל לשחק גם בגרסה השטנית עם Devil Jin, שימשיך עם סגנון לחימה אגרסיבי שיאפשר לו להיכנס להתקפות מטווחים רחוקים, מהאוויר או אפילו מהצד השני של המסך בזכות הלייזר העוצמתי שהוא יכול לירות.

Jin + Devil Jin

Tekken 7 זמין כיום רק באולמות הארקייד ביפן, ובינתיים אין תאריך השקה לגרסה הביתית של המשחק. המשחק צפוי להגיע ל-Xbox One וה-PS4 בהמשך השנה.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י