הרשמה

Advanced Warfare - הזומבים חוזרים בטריילר חדש

מה מחכה בפרק החדש שיגיע עם הרחבת Ascendance?

רגע לפני שחבילת ההרחבה Ascendance מגיעה למשחק היריות Call of Duty: Advanced Warfare, אנחנו מקבלים טריילר חדש המתמקד בפרק הטרי והמותח של Exo Zombies. הכוכבים ההוליוודים של מצב הזומבים חוזרים ובגדול, והפעם הם יצטרכו להתמודד עם זומבים יותר קשוחים. למרבה המזל, הם גם יקבלו כלים חדשים שיעזרו להם להתמודד עם האיומים: מלכודות חדשות, נשק חדש ובני ברית שיעזרו לנו בקרב. Infection הוא הפרק השני במצב הזומבים של המשחק, ויגיע ביחד עם חבילת ההרחבה השניה של המשחק - Ascendance. לפי הטריילר, נראה שהאקשן רק יהפוך ליותר ויותר אינטנסיבי ככל שהחבורה שלנו מתקדמת. רק לנו יש כבר חשק להציץ לפרק הבא?

חוץ מפרק חדש למצב הזומבים, הרחבת Ascendance כוללת:

  • 4 מפות חדשות למצב הרשת: Perplex היא מפה סגורה וקטנה בבניין קומות, ודגש על לוחמה בשטח בנוי ומסדרונות צרים; Site 244 לוקח אותנו לשטח התרסקות של עב"מ עם שילוב בין שטח פתוח לשטח צפוף ובנוי; Chop Shop היא מפה צפופה וסימטרית ב"שוק השחור" של חלקי Exoskeleton לא-חוקיים: ולבסוף, Climate תיקח אותנו לשטח מיוער עם מים, איים ובלי הרבה מקום לברוח.
  • נשק חדש בשם OHM, שיורה חלקיקי אנרגיה במהירות גבוהה ויכול להחליף בין שני מצבים: מקלע קל (למפגשים בטווחים בינוניים עד רחוקים) ורובה ציד (לחיסולים מטווח קרוב).
  • והדובדבן שבקצפת: יכולת חדשה לכל השחקנים בשם Exo Grapple (וו תפיסה). שחקנים שבחרו את הגאדג'ט הזה יוכלו לנוע בקלות בשדה הקרב, כל עוד יש מבנה מספיק קרוב שאפשר להיתפס עליו.

שחקני Xbox יוכלו ליהנות מהרחבת Acendance החל מה-31 למרץ, ושחקני PC ו-PS4 כנראה יצטרכו לחכות לסוף חודש אפריל.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י