הרשמה

הודלפו תמונות ראשונות של ה-LG G4

מתחרה ראוי ל-Galaxy S6 ול-HTC One M9?

בזמן שה-Galaxy S6 וה-HTC One M9 לאט לאט מתפזרים ברחבי העולם, עולם הטכנולוגיה מוכן לעבור לדבר הגדול הבא בתחום המובייל. ה-LG G4 של חברת LG צפוי לקבל הכרזה כבר בחודשים הקרובים, אבל יכול להיות שבכתבה הזו תחזו לראשונה במכשיר שתמונותיו הודלפו במהלך השבוע.

ע''פ התמונות המודלפות מאתר XDA, חברת LG שומרת על אחד מסימני ההיכר שלה גם במכשיר החדש - כפתורי ויסוט הווליום וכפתור ההדלקה ביחד עם המצלמה הראשית ממשיכים לתפוס את מקומם בגב המכשיר, ולעת עתה לא נראה ש-LG שינתה אותם לגמרי, לפחות לא בפן העיצובי, למרות שהם צבועים כעת בצבע שחור כהה. גוף המכשיר נראה כאילו גם הוא עשוי מאותו חומר פלסטיקי קשיח שנראה כמו האלומיניום המוברש שראינו לראשונה ב-G3 משנה שעברה, אם כי מהתמונות הפעם, לא ניתן לדעת בברור האם מדובר בגוף פלסטיק או גוף מתכתי. אם תשימו לב, ניתן לראות גם סוג של פתח בקצה השמאלי של המכשיר, שהוא כנראה עט סטיילוס או דווקא אנטנה המיועדת לשוק הקוריאני. שמענו כבר שמועות על כך ש-LG מתכננת להיכנס לזירה של סמסונג ולהשיק מכשיר עם עט סטיילוס שיתחרה בסדרת ה-Note של המתחרה, וזו גם אופציה שיש לקחת בחשבון.

הצד הקדמי של המכשיר גם מביא לנו מספר אינדיקציות לגבי ממשק המערכת של LG. ע''פ התמונה, המכשיר כנראה יריץ היישר מהקופסא את גרסת אנדרואיד 5.0.2 וחוץ מזה לא ניתן לראות שינויים משמעותיים ש-LG ביצעה בממשק של המכשיר.

הדלפת תמונות של מכשירים זמן קצר לפני השקתן הינו דבר נפוץ בעולם המובייל. חברת HTC נוטה להיות הנפגעת העיקרית מאחר ושני מכשירי הדגל האחרונים שלה הודלפו במדויק ימים ספורים לפני שהוכרזו. כמו בכל מקרה של הדלפה, יש לקחת את כל המידע בערבון מוגבל מאחר ולא ידוע מה LG תחליט לבצע לקראת ההשקה הצפויה בחודשים הקרובים.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י