הרשמה

מוטורולה משיקה את גרסתו המחודשת של ה-Moto E

תמורה מצויינת בשביל המחיר

חברת מוטורולה השיקה השבוע את גרסתו המחודשת של ה-Moto E, מכשיר השוק הנמוך הנפלא שהתפרסם בעיקר בזכות מחירו הנמוך ביחס למכשירים אחרים בקטגוריה.

בהשוואה לגרסא המקורית של המכשיר ששוחררה בשנה שעברה, המכשיר החדש מציג שינויים די מבורכים בהתחשב בתג המחיר הנמוך שלו. המכשיר מגיע עם מסך 4.5 אינץ' ברזולוציית 960x540 (רבע מ-Full HD). האחסון הפנימי של המכשיר קופץ ל-8 ג'יגה תוך שמירה על אופציית ההרחבה באמצעות כרטיס MicroSD, ובזמן של-Moto E הראשון לא הייתה מצלמה קדמית, הדגם החדש סוף סוף מביא את התוספת המבורכת באמצעות מצלמת VGA פשוטה שתשרת את צרכי הסלפי שלכם בצורה מספקת.

נפח הסוללה גדל בצורה משמעותית בדגם החדש והוא מטפס מ-1980mAh ל-2300mAh וגם המעבד זכה לשיפור משמעותי כך שהדגם החדש יגיע עם ה-Snapdragon 410 מרובע הליבות של חברת Qualcomm ביחס ל-Snapdragon 200 המיושן שפעל בדגם הישן. הבשורה המשמחת ביותר במכשיר החדש טמונה דווקא בתוכנה שלו, שמביאה לנו את לוליפופ, הגרסא החמישית של אנדרואיד שעד עכשיו מספקת לנו חוויות שימוש פשוט נפלאה, ושלא תחשבו שהחומרה החלשה של המכשיר תפריע לביצועים שלו, כי זה ממש לא האופי של לוליפופ. 

כמובן שכל השיפורים הללו לא מגיעים בחינם, והמחיר של המכשיר החדש גדל מ-130 דולר ל-150 דולר, מה שעדיין משאיר אותו בתחום המכשירים החכמים שלא דורשים הלוואה מהבנק. 

עדיין לא ידוע אם מוטרולה תבחר לשווק את המכשיר בארץ כפי שעשתה עם מכשיר שוק הביניים שלה, Moto G. האם זה מכשיר שהייתם רוצים לראות בחנויות בארץ?

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י