הרשמה

רשמי: GTA V לדור הבא יושק בהמשך השנה

Rockstar שמה סוף לשמועות

בעקבות שמועה שהסתובבה ברשת בשבוע האחרון אשר טוענת כי Rockstar מתכננת לדחות את תאריך היציאה של GTA V לקונסולות הדור הבא לשנת 2015, המון מעריצים דאגו ופנו ל-Rockstar לתשובות. אתמול היא ענתה בתשובה משמחת.

בעמוד התמיכה של Rockstar, מעריץ מודאג שאל האם השמועה אכן נכונה ושתאריך היציאה נדחה. Rockstar בתגובה: "תאריך היציאה לא השתנה" ופרסמה קישור לעמוד התמיכה של המשחק עצמו אשר הצביע על תאריך יציאה לסתיו 2014.

כמו כן, גיליון חדש של המגזין Playstation Official Magazine יצא, והוא מלא בחדשות על זומבים. העמוד הראשי מציג משחקים מצופים כמו Dead Island 2, Dying Light, Resident Evil, The Walking Dead, בעוד שאת GTA V הוא שם בסימן שאלה. אחרי השמועה ש-GTA V יקבל הרחבת זומבים, הגיליון החדש בהחלט מחזק את השמועה. Rockstar נוהגת לעדכן את המשחק כל חודש - חודשיים, כך שאם ההרחבה הבאה תהיה אכן הרחבת זומבים, נוכל לברוח מאוכלי המוחות בלוס סאנטוס כבר בסביבות אוקטובר - נובמבר.

עם זאת, יש גם חדשות מצערות. דובר Rockstar פרסם הצהרה בה הוא מתנצל ומסביר את הסיבות לדחייה הנוספת למצב השודים הכל כך מצופה. "אנחנו מודעים לכך שמעריצים רבים מחכים בקוצר רוח לשחרור מצב השודים שהיה מתוכנן לצאת באביב, ולוקח יותר זמן ליצור אותו ממה שתכננו במקור. אנחנו מתנצלים על הדחייה , ועובדים קשה על מנת להביא לכם את השודים כמה שיותר מהר."

מצב השודים נדחה כבר מספר פעמים מאז השקת מצב האונליין באוקטובר 2013. מתי אתם חושבים שרוקסטאר תשחרר אותו? ספרו לנו בתגובות!

גיא דהן - עורך ראשי

גיא דהן - עורך ראשי

משחק על: PC בעיקר, על העצבים בשאר הזמן

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Point& Click

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit ו-Star Wars: Racer

כשאני לא משחק אני: ישן

מסר לעולם: זה בסדר גמור לא לאהוב משחק מסוים, אבל זה לא בסדר לשנוא את מי שאוהב אותו

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    14:50 31.08.2014 | Nighteg Nighteg

    יש דרישות מינימום?

  2. 2

    21:11 01.09.2014 | Big Danny K Big Danny K

    הכל יכול להשתנות ברגע אחד כשמדובר ברוקסטאר

  3. 3

       | פורסם ע"י