הרשמה

PS Now - סוני רומזת על משחקים ב-5$

עדכון באתר Gaikai חושף מחירים פוטנציאליים למשחקים

האם נוכל בעתיד לקנות משחקי PS3 בעשירית ממחיר הגרסה הפיזית ולשחק בהם דרך שרתי ענן על מכשיר עם מסך? אנחנו סקפטים, אבל כך מבטיח שירות ה-PS Now של סוני. לאחרונה עודכן האתר הרשמי של חברת ההזרמה Gaikai (שנרכשה על ידי סוני לצורך בניית מערך ה-PS Now), ובקטגוריית ה"היסטוריה" התווסף עמוד המציג את מחירי המשחקים הצפויים לאחר שה-PS Now יעלה לאוויר.

לפי התמונה שפורסמה, המשחק Far Cry 3 יעלה 6$ בלבד ו-Uncharted 3 יעלה 5$ דרך השירות. ניתן לראות גם את הכותרים The Last of Us ו-Bioshock Infinite הנמכרים במחיר המלא של 50$ ו-55$ בהתאמה בגרסת הורדה דיגיטלית (כלומר לא דרך שירות ההזרמה). נציג סוני הגיב על העניין לאתר VG247 עם השיר המוכר "סוני לא מגיבה על שמועות והשערות", אבל קשה להאמין שהמחירים המדוברים נכתבו במקרה.

בדומה ל-Netflix או Hulu, שירות ה-PS Now מאפשר לנו ליהנות מתוכן שנמצא על שרת חיצוני ולא על הקונסולה שלנו, רק שבמקרה הזה - במקום סדרות וסרטים אנחנו מדברים על משחקי PS3 שאינם דורשים קונסולה בשביל לשחק בהם. גם משחקי PS1 ו-PS2 נמצאים בתוכנית עבור ה-PS4, אך בהם נוכל לשחק על ידי הורדת המשחק ולא דרך הזרמה. בשלב ההתחלתי, החל מהקיץ הקרוב, השירות יהיה זמין רק על ה-PS4 ורק בארה"ב אך בעתיד נוכל ליהנות ממנו גם על ה-PS Vita, סמארטפונים וטאבלטים ומטריטוריות שונות ברחבי העולם.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י