הרשמה

Watch Dogs - האם הגרפיקה עברה שנמוך?

גולשים מצאו הבדלים תהומיים בין הטריילר החדש לטריילרים קודמים

רק לפני כמה ימים קיבלנו מ-Ubisoft את תאריך היציאה המיוחל ואפילו טריילר חדש ועסיסי למשחק Watch Dogs, ולא לקח הרבה זמן עד שההודעה המשמחת הפכה לאסון יחצ"ני. אז איך דבר כזה קרה? כמו ברוב המקרים, הכל התחיל מכמה גיימרים עצבניים. תמונת ה-GIF המפלילה למטה מציגה שני קטעי נהיגה מטריילרים של המשחק: אחד הגיע מטריילר שיצא למשחק ב-2012, והשני הגיע מהטריילר האחרון ששוחרר בשבוע שעבר.

נראה כי הגרפיקה בטריילר החדש היא נמוכה וגרועה בהרבה ממה שראינו בטריילרים מוקדמים, מה שמצביע על כך שהגרפיקה עברה שנמוך (Downgrade) כדי להתאים לחומרה של קונסולות הדור הבא. ככל הנראה, הטריילרים הקודמים שהוצגו לא התחשבו ביכולות המעשיות של הקונסולות החדשות ולכן המפתחים היו מוכרחים להוריד את הרמה. אגב, שני הטריילרים אמורים לייצג את הגרפיקה של קונסולות הדור הבא - לא את המחשב, ולא את קונסולות הדור הקודם (Xbox 360 ו-PS3).

בינתיים, Ubisoft ניסו לכבות את השריפה אך לא ממש בהצלחה. מנהלת יחסי הציבור של ב-Ubisoft, טסה וילין (Tessa Vilyn), התבטאה נחרצות בטוויטר: "קצת מבואסת מזה שאנשים לא אוהבים את הגרפיקה של Watch Dogs! ראיתי את המשחק, חברים, והוא נראה מדהים! מבטיחה!" וילין אף הגיבה לטענות על שנמוך בגרפיקה: "באמת שהם לא שנמכו כלום, זה רק קצת שונה ממה שראיתם בפעם הראשונה. זה באמת נראה מצוין."

Watch Dogs יגיע אלינו ב-27 במאי עבור ה-Xbox 360, Xbox One, PS3, P4 והמחשב. גרסאת ה-Wii U תצטרף מאוחר יותר השנה.

מה אתם חושבים על הגרפיקה של Watch Dogs? האם באמת "כיערו" את המשחק כדי שיתאים לחומרה הקיימת?

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    17:41 09.03.2014 | Idanrox124 Idanrox124

    למה.תמיד.שחקני.PC.סופגים.את.הגראפיקה.הגרועה.של.הקונסולות.

  2. 2

       | פורסם ע"י