חברת Respawn Entertainment, האחראית על הפיתוח של Titanfall, הודיעה היום שדרכי הצליפה במשחק יהיו שונות ממה שצלפי FPS התרגלו אליהם עד כה. "רובי צלפים כן נמצאים במשחק, אבל עקב המשחקיות והממשק של המשחק מדובר במשהו שונה ממה שלרוב תמצאו במשחקי היריות הסטנדרטים בשוק. שימוש ב-Quick Scoping ו-No Scoping חסרי משמעות".
עקב ההודעה של Respawn Entertainment, אנשים כבר הספיקו להשוות את Titanfall ל-Tribes: Ascend ולכך שהצליפה באויבים הייתה קשה יותר עקב המהירות של האויבים.עכשיו השאלה היא - האם נוכל לחסל נהג בתוך טיטאן עם רובה הצלפים. אם כן, אפשר להגיד בבטחה שרובי הצלפים עדיין יהיו רלוונטים גם כששדה הקרב מלא בחליפות מלחמה ענקיות, אבל לא ירגישו "מלוכלכים" מדי עבור השחקנים שנמצאים בצד השפיצי של הכדור.
Titanfall יגיע אלינו ב-14 למרץ עבור ה-PC, Xbox 360 ו-Xbox One.
תגובות
1
| פורסם ע"י