הרשמה

חדש באוסטרליה: רחוב "Gran Turismo"

איך קרה שרחוב נקרא על שם משחק וידאו?

אם אתם גרים בישראל, סביר להניח שהרחוב שלכם קרוא על שם אישיות חשובה, מקצוע או מלחמה - אבל אם הייתם גרים בעיר בת'ורסט (Bathurst) באוסטרליה, אולי הרחוב שלכם היה קרוא על שם משחק המירוצים המפורסם Gran Turismo. השבוע נחנך רחוב Gran Turismo החדש, הרחוב הראשון בעולם הקרוא על שם של משחק וידאו. אז איך זה קרה ולמה דווקא בבת'ורסט?

מסתבר שבת'ורסט היא עיר שחיה ונושמת מירוצים, ואף מארחת את אחד ממסלולי המירוץ המאתגרים בעולם - "הר פנורמה" המפותל. המסלול הפיזי קיים כבר עשרות שנים אך עם יציאת המשחק Gran Turismo 6, הר פנורמה יעבור למסך הטלויזיה שלנו בגרסה הדיגיטלית שלו. כמו הרבה מסלולים אחרים בסדרת Gran Turismo, אין הרבה מקום לדמיון - המסלולים משועתקים בצורה הכי נאמנה שאפשר כדי לדמות את חווית הנהיגה בהם. זה אומר שאם שיחקתם מספיק בשביל לזכור בעל-פה כל פיתול של מסלול מסוים, תיאורטית יש לכם סיכוי לא רע לנצח גם בגרסה האמיתית שלו. אחרי הכל, כבר היו כמה וכמה שחקני Gran Turismo שהפכו לנהגי מירוץ מקצועיים בזכות פרוייקט ה-GT Academy.

הרחוב נחנך בטקס נוצץ בהשתתפות ראש העיר, שהצהיר כי Gran Turismo 6 אף יכנס למוזיאון המירוצים המקומי על מנת שמבקרים יוכלו להתנסות עם הגרסה הוירטואלית של הר פנורמה. מפיק הסדרה, קזונורי ימאוצ'י (Kazunori Yamauchi), מסר: "אנו מלאים בגאווה על ההכרה של העיר בת'ורסט בשנות המסירות שהשקענו ביצירה של הר פנורמה ב-Gran Turismo 6".

Gran Turismo 6 יושק במהלך השבוע ברחבי העולם, בלעדית עבור ה-PS3. כרגע אין תוכניות להמיר את הכותר לדור הבא.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י