הרשמה

מנכ"ל Gearbox למבקר: "לך תזד***"

רנדי פיטצ'פורד עושה את תרגיל "רני רהב" למבקר שהעז ללכלך על Borderlands 2

חברת Gearbox, ובראשה המנכ"ל רנדי פיטצ'פורד (Randy Pitchford), הביאה לנו בשנים האחרונות כותרים שנעו בין המצוין לזוועתי - משחקי Borderlands קיבלו שבחים רבים והמשחק השני אף גרף לא מעט פרסי "משחק השנה" של 2012, אך לעומתם יש את Duke Nukem Forever ו-Aliens: Colonial Marines שהתבררו ככישלון חרוץ. אך עם תוצאות מעורבות שכאלה, הייתם חושבים שמנכ"ל החברה המוערך ידע לפחות לקבל ביקורת כמו אדם בוגר.

אתר Pixelenemy דיווח היום על שיחה מטרידה למדי בין פיטצ'פורד למשתמש בשם MorningAfterKill, סטרימר ידוע ביוטיוב ובקהילת Borderlands 2, וללא ספק אחד השחקנים החשובים ביותר של המשחק (לפחות עבור Gearbox). השניים כבר התקוטטו מספר פעמים בטוויטר כאשר MorningAfterKill לא התרשם מהתכנים שיצאו למשחק לאחר השקתו, בדגש על העונה השניה של ה-DLC. במהלך השיחה, פיטצ'פורד הוכיח שאין לו מושג איך לקבל ביקורת, איך לדבר עם מבקרים ואיך להתנהל ברשתות חברתיות - קצת כמו הכוכב המקומי רני רהב שריסק את המוניטין שלו ציוץ אחר ציוץ. בין היתר, פיטצ'פורד קילל את המבקר ודרש שהוא "ידבר יפה" על חברת Gearbox. הוא גם לא התבייש להגדיר את ה-DLC החדש של המשחק כ"אדיר" מול הביקורת הרעה ואמר שבכלל לא מדובר כאן על טעם. בהמשך הוא אף השווה את הביקורת שלו להורה שמכה ילד ואמר ש"אם אתה פוגע במה אתה אוהב, זה יעלם".

אם זה מדליק אתכם לראות השמדה עצמית בהתהוות, תוכלו לקרוא את ההתכתבות במלואה כאן למטה. עבור פיטצ'פורד יש לנו רק דבר אחד להגיד - העונה השניה של Borderlands 2 היא על הפנים! עדיף שתכיר בזה ותעשה שינויים במקום להמשיך להוציא תוספות גרועות.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י