הרשמה

Star Wars: האם יש משחק "עולם-פתוח" בדרך?

הכינו את עצמכם - "מלחמת הכוכבים" מגיעה לדור הבא

תקציר האירועים עד כה: היה היה אולפן משחקים בשם Lucas Arts, וזה היה אחראי (אם בפיתוח ואם בהפצה) על כל משחק Star Wars שאי פעם שיחקנו בו. אבל אז חברת Lucas וזכיון "מלחמת הכוכבים" נמכרו שניהם לדיסני, וזו החליטה לסגור את אולפני Lucas Arts ומכרה את הזכיון הנחשק לחברת EA.

היום, בערך חצי שנה אחר כך, המשחק הקונקרטי היחיד שאנחנו יודעים על הפיתוח שלו הוא Battlefront, משחק היריות המצופה. אבל כולנו יודעים של"מלחמת הכוכבים" יש עוד הרבה מה להציע, כמו למשל משחק עולם-פתוח הנהנה מגרפיקת הדור הבא וכולל את כל האיזורים המוכרים מהסרטים והמשחקים. אם גם אתם מחכים למשחק בסגנון - יש לנו חדשות טובות בשבילכם! אתר Kotaku דיווח היום כי לפי מספר מודעות "דרושים" לצוות הפיתוח של EA קנדה, אנו יכולים לצפות למשחק עולם-פתוח ביקום של Star Wars מאת הסטודיו הקנדי.

ב-Kotaku העלו את הסברה כי אולפן EA Canada עובד באופן צמוד עם Visceral (היוצרים של משחקי Dead Space), מאחר והוכרז בעבר שהאולפן כבר נמצא בעבודה על כותר Star Wars חדש. בנוסף, EA Canada אחראי בדרך כלל על משחקי הספורט של החברה כמו Fifa 14, אז הגיוני שהוא יצטרך עזרה מאולפן שמתמחה יותר במשחקי אקשן.

מה אתם חושבים על הסיפור? האם הייתם רוצים לראות עוד משחקי Star Wars בעתיד?

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    14:24 29.11.2013 | ברק מיכאל שמואל ברק מיכאל שמואל

    יכול ליהיות מעניין אם יעשו משהו בסגנון של SKYRIM/DRAGON AGE :).

  2. 2

    14:35 29.11.2013 | yahel191 yahel191

    סקיירים ודרגון אייג' לא קשורים אחד לשני בשום צורה שהיא
    לך תקפוץ מצוק יא noob חוטא מסריח איך אתה מעז לחלל את כבוד הסקיירים או ekder scrolls בכלל ולהוסיף לזה איך שהוא משהו שמקושר למשחק הנלוז עם הגייימפלי המסריח של וואו והסיפור הכי גיי שיצא מאז קומפי הולך לגן! תמות מאיידס יא ילד מייפל

  3. 3

    03:09 02.12.2013 | decktor decktor

    yahel191 אתה האיש הכי חסר חיים שראיתי הרבה זמן, אם הייתי אחד ההורים שלך הייתי מנתק לך את המחשב מהחשמל ולא מחזיר לך אותו עד שתלמד שיש עוד דברים בחיים חוץ מהכבוד הקדוש של סקיירים.

  4. 4

       | פורסם ע"י