הרשמה

סודרלנד: "הדור הבא של הקונסולות - 5-6 שנים מעכשיו"

האם הקונסולות החדשות יזכו למחזור חיים נמוך מהרגיל?

כנראה קצת מוקדם לדבר על "הדור הבא-הבא" באותו חודש בו שתי הקונסולות החדשות פורצות סוף סוף לשוק, אבל זה לא הפריע לפטריק סודרלנד (Patrick Soderlund), הראש של אולפן המשחקים DICE וסמנכ"ל בחבררת הענק EA. סודרלנד התאכזב מאורך החיים ה"ארוך מדי" של ה-Xbox 360 וה-PS3, ומשוכנע שהדור הנוכחי של ה-Xbox One וה-PS4 יוחלף תוך 5-6 שנים בלבד.

בראיון לאתר MCV, סודרלנד אמר: "מחזור הקונסולות הקודם (Xbox 360 ו-PS3) אולי נמשך קצת יותר ממה שרציתי [...] אבל בו זמנית, אתה רואה משחקים כמו The Last of Us ו-GTA V בסוף מחזור החיים שלא היית מצפה להם כמה שנים אחורה. אבל הפרשים של 5-6 שנים זה מה שאני מצפה בראיה קדימה".

הקונסולות היוצאות היו איתנו 7-8 שנים, ומצופות להישאר בתמונה לכ-3-4 שנים נוספות. מצד אחד, כבר כמה שנים שאנחנו מתייחסים ל-Xbox 360 ול-PS3 בתור מערכות "מיושנות", אבל מצד שני - האם אנחנו בתור צרכנים יכולים להרשות לעצמנו קונסולה חדשה (ואיתה אוסף משחקים חדש) בכל 5 שנים?

מה עמדתכם בנושא? האם אתם רוצים לראות קונסלות חדשות כל 5-6 שנים או אולי עדיף לכל הצדדים לחכות קצת יותר?

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    21:57 28.11.2013 | sagimi sagimi

    מסחטת כסף בוא כולם נעבור למחשב ונפסיק עם exclusvie שזה בעצם החזקת משחקים כבני ערובה ע"י סוני ומיקרוסופט. הכי כיף לי לשחק משחקים על מחשב מהיר עם שלט של PS3 נהנים משני העולומות. steam box revolution!

  2. 2

    16:13 02.12.2013 | War_panda_EDES War_panda_EDES

    6 שנים זה גם טוב

  3. 3

       | פורסם ע"י