הרשמה

תכנית התגמולים החדשה של ה-Xbox Live

הפעולות שלנו יהיו שוות כסף

Microsoft הכריזה היום על תכנית התגמולים החדשה של שירות ה-Live - ה-Xbox Live Rewards Program. התוכנית החדשה היא וריאציה של תוכנית שהייתה קיימת בעבר ואיפשרה לשחקני ה-Xbox ליהנות מנקודות שנכנסות להם לחשבון לאחר השלמת פעולות מסוימות. התוכנית חדשה הגיעה לאחר שינוי שיטת התשלום מנקודות מיקרוסופט לכסף במטבע המקומי. אז מה היתרון? עכשיו נוכל לקבל כסף על ביצוע אותן פעולות שבעבר היו מזכות אותנו בנקודות.

בין הדברים שתוכלו לעשות ולהזדכות עליו בכסף הוא לחדש את מנוי ה-Xbox Live Gold שלכם ולקיחת חלק בשאלונים. כרגע תוכלו להרוויח קרדיטים לחשבונות שלכם בקניית משחק 30 יום משחרורו, והשגת Achievements מסויימים בתוך המשחקים. ברגע שתשיגו מספיק קרדיטים, ההם יומרו לכסף אמיתי בתוך חשבון ה-Xbox שלכם, שתוכלו לאחר מכן לבזבז ב-Xbox Games Store. הכספים יוזרמו לחשבונות המשתמשים בתאריכים ה-15 וה-30 לחודש, עם האפשרות לשנות את התאריכים כך שיתאימו להשקת המשחק הבא שאנו מצפים לו.

לפניכם האינפוגרפיק שמיקרוסופט שיחררה לתוכנית התגמולים החדשה. רוב הפעולות לא דורשות מאמץ מיוחד מצידנו, וגיימרים שנוטים לרכוש הרבה משחקים בתאריך היציאה שלהם, ימצאו את עצמם עם לא מעט כסף על חשבון הברון.

 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    13:19 01.09.2013 | War_panda_EDES War_panda_EDES

    יש דבר כזה עם הכרטיסי סטים הרוותי כבר דולר...

  2. 2

       | פורסם ע"י