הרשמה

Fifa 14: יריבי ה-AI יהיו חכמים יותר בדור הבא

כיצד קונסולות הדור הבא ישיגו יריבים חכמים יותר?

ה-Playstation 4 וה-Xbox One יהנו מאינטיליגנציה מלאכותית חכמה וחזקה יותר מאשר המשחקים המקבילים על קונסולות הדור הנוכחי. בין השיפורים תוכלו גם למצוא תמיכה מלאה ב-1080p, תגובות קהל מציאותיות יותר וכמובן התנהלות יותר "אותנטית" של השחקנים.

האינטיליגנציה המלאכותית המשופרת לקונסולות הדור הבא כבר נמצאת בפיתוח ע"י צוות חדש של EA בוונקובר, והמשחק החדש בסדרת Fifa יחשוף את המנוע החדש שעליו מבוססים רוב משחקי הספורט החדשים של EA - מנוע ה-Ignite. הזיכרון הגבוה ויכולות החישוב הנעלות של קונסולות הדור הבא יאפשרו למפתחים להתחשב בהרבה יותר משתנים ולייצר התנהגות ממוחשבת מורכבת מבלי לפגוע בביצועים של יתר המשחק.

אחד מהחידושים הנוספים ש-EA מתרגשים ממנו הוא קפיצת המדרגה באנימציה וריאליזם ויזואלי. בראיון לאתר Eurogamer, סטודיו EA Vancouver חשף כי גרסאות הדור הבא יראו פי 10 יותר טוב מהמקבילות שלהן בדור הנוכחי, והדגיש את היתרונות המשמעותיים של הדור הבא. "תמיד היינו, כנראה, בחזית הגרפית של משחקים. עכשיו עם ה-PS4 וה-Xbox One אנחנו מעלים את האיכות הגרפית שלנו פי עשרה מאשר לקונסולות הדור הנוכחי. רצינו לשפר את צורת החשיבה של השחקנים והאינטיליגנציה המלאכותית. בין היתר, שיפרנו גם את התנועה וזמן התגובה של השחקנים". תכונה חדשה זאת נקראת Pro Instinct והיא תתאפשר רק בדור הבא. "זה מאפשר לשחקנים כמעט לחזות את העתיד. אם היריב מנסה להחליק ולתקל את השחקן שלכם בזמן שהוא עם הכדור, יש שתי אפשרויות – או שהוא יפיל את השחקן או שלא. המערכת החדשה של הדור הבא מאפשרת לנו להתחשב בכל נואנס קטן ולתת לשחקן את האפשרות להתמקדם בדיוק בזווית ובצורה בה הוא ישאר עומד".

Fifa 14 יושק לקונסולות הדור הבא בחודש נומבר, אך הגרסאות האחרות שלו יהיו זמינות כבר ב-25 לספטמבר ל-PS3, Xbox 360, PS2, Xbox, PSP, Vita, 3DS, Wii והטלפונים החכמים.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    16:54 30.08.2013 | Hollow Hollow

    רגע עדין יוצאים משחקים ל PS2, Xbox ????

  2. 2

       | פורסם ע"י