הרשמה

לאן נעלם Fable 2?

משחק ההרפתקאות נעלם מ-Xbox Live, ומזכיר לנו מה הבעיה עם רכישת משחקים דיגיטליים

 לאן הוא נעלם? משחק ההרפתקאות Fable 2 נעלם משירות Xbox Live, ואינו זמין יותר לרכישה או להורדה דיגיטלית. עדיין לא ברור אם הורדת המשחק מהשירות נעשתה באופן מכוון, או שמא מדובר בבאג מוזר במערכת או בטעות אנוש שגרמה להורדתו.

Fable 2 יצא במקור בשנת 2008 לקונסולת ה-Xbox 360, והפך לאחד המשחקים המצליחים והמוערכים ביותר של הקונסולה עד היום. המשחק פותח על ידי פיטר מולינו, שמאז כבר הספיק לעזוב את מיקרוסופט, והופץ על ידי מיקרוסופט עצמה. אם הורדת המשחק היתה מכוונת, לא כל כך ברור מאיזה מניעים היא נעשתה, שכן למיקרוסופט יש את כל זכויות ההפצה של המשחק בכל מקרה, וסביר להניח שאין סיבה חוקית שבגינה היא הייתה צריכה להוריד אותו מהאוויר.

כך או אחרת - נכון לעכשיו המשחק אינו זמין יותר ב-Xbox Live. גיימרים שכבר רכשו את המשחק בעבר וניסו להוריד אותו מחדש נתקלו בהודעת שגיאה, בעוד גיימרים שלא רכשו אותו כלל לא מצליחים לאתר אותו בחנות המשחקים הווירטואלית. גיימרים שברשותם עותק פיזי של המשחק, או שכבר הורידו אותו לדיסק הקשיח שלהם בעבר, עדיין יכולים לשחק בו. כמו כן, כל תכני ה-DLC של המשחק עדיין זמינים לרכישה והורדה.

 

הסיפור המוזר הזה הוא תזכורת לבעיתיות של עידן המשחקים הדיגיטליים, בו אין לנו שום הבטחה שהתוכן שאנחנו קונים ישאר שלנו לנצח. ככל הנראה, המקרה של Fable II נובע מטעות כזו או אחרת מהצד של מיקרוסופט, וסביר להניח שהוא יחזור לחנות ה-Live בקרוב - ועדיין: אם קיים ולו גיימר אחד ששילם על המשחק ואז גילה שהוא כבר לא יכול להוריד אותו, מדובר בסיפור בעייתי ומעצבן במיוחד. 

 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    23:24 08.12.2012 | ttohar ttohar

    משחק מעולה אני לא מבין למה הוא נעלם
    אם היה לי את המשחק והוא היה נעלם הייתי מתלונן

  2. 2

       | פורסם ע"י