הרשמה

הבאנדל המשתלם של THQ

שווה: שישה משחקים מלאים של THQ בשיטת "שלם כפי יכולתך"

 הזדמנות נהדרת לטעון את המחשב בכמה משחקים חדשים: חברת THQ יצאה במהלך סוף השבוע במבצע חדש ומפתיע לחבילה הכוללת שישה ממשחקיה, הנמכרים בשיטת "שלם ככל יכולתך". המבצע, שיתוף פעולה של חברת המשחקים ושל אנשי ה-Humbe Indie Bundle, מאפשר לגיימרים לשלם כמה שהם רוצים עבור המשחקים - ועל הדרך גם לתרום לצדקה.

ככה זה עובד: במסגרת חבילת ה- The Humble THQ Bundle, מוצעים למכירה המשחקים Darsiders, Metro 2033, Red Faction Armageddon, Company of Heroes, Company of Heroes: Opposing Fronts ו-Company og Heroes: Tales of Valor. הגיימרים יכולים לבחור כמה ברצונם לשלם על המשחקים, ואם הם יבחרו לשלם מעל המחיר הממוצע (שעומד כרגע על 5.67 דולרים), הם יקבלו גם את Saints Row The Third.

למרות שלא מדובר במשחקים חדשים במיוחד, עדיין מדובר באסופה נאה של משחקים, במיוחד תמורת עלות של דולרים בודדים. הרוכשים יקבלו קוד ל-Steam שיאפשר להם להוריד את המשחקים, כמו גם עותקים דיגיטליים של פסי הקול של המשחקים. העיסקה תשאר זמינה במהלך 10 הימים הקרובים - אז אם זה נראה לכם כדאי למהר.

 

עד כה, נמכרו מעל ל-500,000 חבילות כאלה, תמורת לעלה משלושה מיליון דולרים. הכסף ממכירת הבאנדלים מתחלק בין THQ עצמה, ארגוני צדקה כמו הצלב האדום ואנשי ה-Humble Indie Bundle (שמשתמשים בכסף כדי לתחזק את האתר שלהם ולארגן באנדלים נוספים). הגיימרים יכולים לקבוע מעצמם כיצד יתחלק הכסף שלהם בין מטרות אלה.

THQ, חברת משחקים חביבה לכל הדעות, נמצאת בימים אלה בבעיות כלכליות קשות, שמאיימים על קיומה. הבאנדל הוא דרך נהדרת להשיג פרסום, ולעניין יותר אנשים בקטלוג משחקי החברה. מרבית מהמשחקים שנכללים בבאנדל צפויים לזכות בחודשים הקרובים להמשכים, כך שב-THQ וודאי מקווים שגם אם עכשיו הגיימרים ירכשו אותם במחיר אפסי - הם ירכשו בעתיד את ההמשכים שלהם בעלות מלאה. 

מעניין לציין שבין ה"תורמים המצטיינים" של הבאנדל נמצא לא אחר מג'ייסון רובין, המנהל של THQ, ששילם עבור הבאנדל 1,050 דולר. רובין אמר שהוא בחר לתרום את כל הסכום לצדקה.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    14:33 02.12.2012 | ShiTDemoN ShiTDemoN

    כבר קניתי שתי חבילות כאלה.
    אחת לעצמי, ואחת שהחלפתי עם מישהו מהאינטרנט על ארבע משחקים אחרים.

    THQ לשלטון! (ביחד עם Valve כמובן)

  2. 2

    17:03 02.12.2012 | yossi465 yossi465

    אתר סוס!!

  3. 3

    14:22 03.12.2012 | War_panda_EDES War_panda_EDES

    תודה רבהההההה!!!!

  4. 4

       | פורסם ע"י