הרשמה

AC3: קונים כסף וירטואלי בכסף אמיתי

יוביסופט תמכור "חבילות מטבעות" תמורת כסף אמיתי למולטיפלייר של Assassin's Creed III

 כסף כסף כסף: מספר גיימרים חדי עין הבחינו במוצרים חדשים שעלו לחנויות המקוונות של רשתות ה-PSN וה-Xbox Live: חבילות מטבעות שיהיו ניתנות לשימוש במצב המולטיפלייר של Assassin's Creed III, המשחק החדש בסדרת המשחקים של יוביסופט שצפוי להגיע כבר מחר לחנויות.

יוביסופט מתכוונת למכור חמישה סוגים של חבילות כאלה: חבילה של 20 מטבעות, של 50 מטבעות, של 155 מטבעות, של 380 מטבעות ושל 925 מטבעות. החבילה היקרה ביותר של המטבעות הווירטואליים האלה תעלה 20 דולרים אמיתיים לגמרי. 

מה עושים עם המטבעות האלה? ככל הנראה מדובר בדרך מהירה לשפר את הציוד והיכולות של הדמות שלכם במצב המולטיפלייר של המשחק. "קניית החבילה הזאת תעניק לכם מטבעות אירודיטו בתוך המשחק, שיאפשרו לכם לרכוש חפצים בתוך המשחק, בהתאם לרמה הנוכחית שלכם", נכתב בתיאור המוצר. ככל הנראה מדובר במודל המזכיר את זה של מצב המולטיפלייר של Mass Effect 3: בין הקרבות ניתן יהיה לרכוש מוצרים שונים שמשמשים בקרבות עצמם.

 

שם המטבעות, "אירודיטו", מצביע על כך שלא יהיה מה לעשות איתם במצב הסינגל פלייר של המשחק - שכן המטבע שם הוא הפאונד הבריטי, ולא האירודיטו המסתורי. 

ההערכה כרגע היא שלא יהיה הכרח לרכוש את המטבעות הוירטואליים בשביל להשיג את האירודיטואים הנ"ל, ושיהיה ניתן לאגור כאלה גם בתוך המשחק עצמו. עם זאת, רכישה של המטבעות האלה תאפשר לשחקנים להתקדם במצב המולטיפלייר בקצב מהיר יותר, ולקבל יתרון על חבריהם.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י