הרשמה

קליפי בי: אני יכול לתקן את Resident Evil

קליפי בי רק עזב את אפיק, וכבר פונה לקאפקום בהצעה מפתה: תנו לי לעזור לכם לתקן את Resident Evil

 בדרך לקאפקום? קליף בלזינסקי, מפתח המשחקים שעומד מאחורי סדרת Gears of War, עזב לאחרונה את מקום עבודתו בשנים האחרונות - אולפן המשחקים Epic. כעת, פחות מחודש אחרי שעזב - פונה בלזינסקי לחברת קאפקום היפנית בהצעה מפתיעה: תנו לי לעזור לכם לתקן את סדרת Resident Evil.

בלזינסקי פרסם את הפנייה בחשבון הטוויטר שלו: "היי, קאפקום. התקשרו אליי. אנחנו יכולים לתקן את Resident Evil. ביחד. :-)", הוא צייץ

ההצעה של בלזינסקי מגיעה מעט אחרי שקאפקום שחררה את Resident Evil 6 - המשחק האחרון בסדרת הזומבים המצליחה שלה, שזכה לביקורות גרועות במיוחד, והשאיר רבבות ממעריצי הסדרה מאוכזבים. הביקורת המרכזית לגבי המשחק היא שהוא זנח את המקורות היפניים שלו, וניסה להדמות יותר מדי למשחק פעולה מערבי - ללא הצלחה. 

אין ספק שבכל הקשור למשחקי פעולה מערביים - בלזינסקי הוא אחד המומחים הגדולים שם בחוץ, ואם קיים מישהו שיכול לעזור לקאפקום ללמוד מהטעויות שלה זה בוודאי הוא. כעת נותר רק לשאול האם ההצעה של בלזינסקי הייתה רצינית, והאם לקאפקום יש בכלל סיבה לפנות אליו.

 

התשובה לשאלה הראשונה היא, ככל הנראה, "לא". בלזינסקי הציע את ההצעה שלו בחשבון הטוויטר שלו והוסיף אחריה סמיילי - ומן הסתם מדובר בבדיחה שהוא ניסה לחלוק עם העוקבים שלו, ככל הנראה קצת אחרי שהתחיל לשחק ב-Resident Evil 6. יכול להיות שבהצעה של בלזינסקי יש מעט אמת - ושהוא יהיה מוכן לשבת עם קאפקום למשא ומתן תעסוקתי אם אלה יפנו אליו - אך סביר להניח שהוא לא באמת בונה על כך שהפרוייקט הגדול הבא שלו יהיה Resident Evil 7.

אבל גם לקאפקום אין ממש מה למהר לפנות לבלזינסקי: למרות הביקורות הבוטות, Resident Evil 6 הצליח למכור מעל שלושה מליון עותקים - מה שאומר שגם כאשר התוצאה לא ממש מבריקה, משחקי הסדרה הזו מצליחים למכור יפה מאוד, ולא ממש צריכים עזרה מבחוץ בשביל להיות רווחיים.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י