הרשמה

Epic עובדת על משחק בלעדי ל-PC

חברת Epic חוזרת לשורשים - ומפתחת משחק בלעדי למחשב האישי

 חוזרים לשורשים: אולפן המשחקים Epic עובד על משחק בלעדי למחשב האישי, זאת אחרי שנים רבות בהן האולפן התמקד בעיקר במשחקי קונסולות כגון Gears of War ו-Bulletstorm. 

הידיעה על המשחק החדש מגיעה היישר מכנס המשחקים PAX East, בו נערך פאנל מיוחד של Epic. במהלך הפאנל אמר מייק קאפס, נשיא החברה, כי "יש מצב שאנחנו עובדים על משחק בלעדי ל-PC". קליף בלזינסקי, המנהל האמנותי של האולפן, מיהר להתערב ואמר בתגובה: "תנו לי לחזור על זה שוב: אנחנו עובדים על משחק ל-PC".

ב-Epic סיימו לעבוד לאחרונה על טרילוגית Gears of War ל-Xbox 360, ומאז האולפן עדיין לא הכריז על המשחק הגדול הבא שלו. עם זאת, עובדים באולפן אמרו בחודשים האחרונים שהם עובדים על מספר פרוייקטים שונים במקביל לשלל פלטפורמות שונות. לאחרונה נחשף אחד מהפרוייקטים האלה, משחק ארקייד בעל גרפיקה צבעונית בשם Fortnite, שנראה כמו שילוב בין Left 4 Dead ל-Minecraft.

כעת, נראה שאנחנו נחשפים לפחות לעוד פרוייקט אחד של Epic: משחק בלעדי ל-PC, שלא ידוע עליו שום דבר נוסף חוץ מהפלטפורמה שלו. האם מדובר בפרק חדש בסדרת Unreal? האם מדובר במשהו חדש לגמרי? ב-Epic שומרים את הקלפים שלהם קרוב לחזה - וודאי יחשפו מידע על המשחק רק כשנהיה קרובים יותר לתאריך שחרורו, שעדיין לא ידוע.

 

בפאנל של Epic נחשפה חדשה נוספת, בנוגע לפרוייקט הקינקט בסדרת Gears of War. בעבר חשפה מיקרוסופט כי ב-Epic עובדים על משחק כזה, שהיה אמור להקרא Gears of War: Exile. במהלך הפאנל, חשף קליף בלזינסקי שהפרוייקט בוטל.

"בואו נקבור את זה עכשיו," אמר בלזינסקי: "Gears of War: Exile היה משחק שלא הוכרז רשמית אף פעם, ואני לא יכול לתת עליו פרטים כי הוא בוטל".

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    15:17 09.04.2012 | תומר תומר (אורח)

    ראשוןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן

  2. 2

    17:49 09.04.2012 | d d (אורח)

    שניייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי

  3. 3

    17:49 09.04.2012 | יוסי יוסי (אורח)

    שלישייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי

  4. 4

    20:49 09.04.2012 | an an (אורח)

    רביעייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי

  5. 5

    21:32 09.04.2012 | AramilSiandol AramilSiandol

    אחרון ודיי
    אבל ברצינות, חשבתי שמבחינת אפיק "פיתוח משחקים למחשב הוא קוץ בתחת". פעם עוד הייתה לי אמונה בגזע האנושי, אבל היום, אסתפק בהצהרה סקפטית שזה יהיה רק עוד משחק "חינמי" עם איכות ירודה. ולחשוב שרק לפני כמה שנים הייתי אומר "ואו, כנראה באמת אכפת להם והם בכנות רוצים לתקן את העוול שהם גרמו".

  6. 6

    00:13 10.04.2012 | nintendo fan nintendo fan (אורח)

    5 אם זה יהיה משחק חינמי זה ממש לא יהיה דבר רע ואני לא חושב שכדאי להסיק שרק בגלל שהוא חינמי האיכות תהיה ירודה תראה את המשחקים החינמיים שיוצאים השנה כמו סופר מנדיי נייט קומבט tribes ascend warface mechwarrior online ghost recon online firefallוהרבה אחרים וכל אלה נראים משחקים מצויינים יצא לי לשחק בtribes ascend והוא מעולה באחרים עוד לא כי רובם לא יצאו אבל הייתי ממליץ לך לראות כמה סרטונים ביוטיוב הם נראים מאוד מבטיחים דרך אגב אני בטוח שתשמח לשמוע שmechwarrior online וwarface משתמשים בcryengine 3 וwarface גם מפותח על ידי crytek ומהגיימפליי שראיתי הוא נראה כמו שילוב שלcrysis וbattlefield נראה באמת מדהים

  7. 7

    09:43 10.04.2012 | ____________ ____________ (אורח)

    הדבר ההיחיד שיכולתח לחשוב כשראיתי את המשחק זה: TF2

  8. 8

    13:08 11.04.2012 | רועי רועי (אורח)

    6- אתה מדבר כאילו הם החברה היחידה שעושה עוול ל- PC, כמעט כולן עושות עוול ל- PC... חוץ מ- VALVE שמבחינתי הם שייכים עוד לדור הקודם עם המנוע הזקן שלהם שכבר לא מתקדם לשום מקום... ואני לא מבין מה משבחים אותם, אפילו ACTIVISION חידשו יותר מהם בכמה שנים האחרונות.

  9. 9

    00:57 16.04.2012 | nintendo fan nintendo fan (אורח)

    המנוע הזקן של valve עדיין עושה גרפיקה הרבה יותר טובה מהמנוע הזקן של אקטי (למקרה שלא ידעת זה המנוע של quake 3) פורטל 2 הוא משחק מאוד מרשים מבחינת גרפיקה כי שדרגו את המנוע מאוד וגם cs go נראה לא רע בכלל ואם אתה אומר שvalve לא חידשו הרבה אז איזה עוד משחקי פאזל מגוף ראשון אתה מכיר שיצאו לפני פורטל? אני לא מכיר אבל יכול להיות שאני טועה לגבי זה שחברות עושות עוול לpc מץי הכחשתי את זה? לא אמרתי שום דבר שבכלל קשור לזה רק הסברתי ל5 למה משחק חינמי זה לא דבר רע אל תחפש להאשים בדברים שלא אמרתי

  10. 10

       | פורסם ע"י