הרשמה

Baldur's Gate המשופר: גם באייפד

החידוש של משחק התפקידים המיתולוגי יגיע גם לאייפד

 כנראה שרק PC זה לחלשים: סדרת משחקי התפקידים המיתולוגית Baldur's Gate תמיד היתה מזוהה עם פלטפורמת ה-PC, אך נראה שבחידושים המתקרבים למשחקי הסדרה יחול שינוי. לפני מספר שבועות הוכרז כי שני המשחקים המקוריים בסדרה, שיצאו בסוף שנות ה-90, יזכו לגרסאות משופרות ומורכבות, הראשונה מהן צפויה להגיע אלינו עוד השנה.

כעת, מתברר שהגירסה המורחבת לא תהיה נחלת שחקני ה-PC בלבד, כפי שהיו המשחקים המקוריים: אולפן המשחקים Overhaul שמפתח את הגרסאות המורחבות חשף כי במקביל לגירסת ה-PC תצא גם גירסת iPad, שתביא את סדרת המשחקים לפלטפורמת משחק ניידת.

כרגע לא ידועים יותר מדי פרטים על הגירסאות המחודשות של המשחקים, ונצטרך לחכות ולראות האם גירסת ה-iPad תהיה זהה לגירסת ה-PC, או שמא "תעמוד בזכות עצמה". אם האפשרות הראשונה היא הנכונה, לא מעט גיימרים שציפו שהגירסה החדשה של המשחקים תכלול מנוע גרפי חדשני שינצל את כרטיסי המסך המשוכללים של שנת 2012 כנראה יתאכזבו: ה-iPad הוא לא מכונת משחקים חזקה במיוחד, ולמרות שהוא בהחלט לא פראייר בגרפיקה שהוא יכול להציג הוא לא ממש יכול להשתוות למחשב שולחני מודרני. חבל.

 

הגרסא המורחבת של Baldur's Gate צפוייה לכלול את כל התכנים של המשחק המקורי, את חבילת ההרחבה Tales of the Sword Coast ותכנים חדשים שעדיין לא נחשפו, בתוכם צפוייה להמצא דמות נוספת שתצטרף להרפתקה. 

לאחרונה חשפו ב-Overhaul כי אחרי שיסיימו עם הגרסאות המחודשות הם ישמחו לפתח את פרק חדש לגמרי בסדרה. באולפן המשחקים לא פוסלים אפשרות לממן את Baldur's Gate 3 בעזרת אתר מימון הפרוייקטים הקהילתי Kickstarter.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    15:28 25.03.2012 | ראשון ראשון (אורח)

    ראשון

  2. 2

    18:10 25.03.2012 | מתו מתו (אורח)

    add to wish list

  3. 3

       | פורסם ע"י