הרשמה

ביקורת: Modern Warfare 3

באנו למילואים, חשבנו עושים חיים. אז חשבנו

 


Call of Duty: Modern Warfare 3
חברה: Activision
פלטפורמות: PC, PS3. X360
תאריך יציאה: 8.11.11

המשחק החדש בסדרת Call of Duty כולל, לצד קרבות מרהיבים ומצבי משחק מעניינים, גם לא מעט טמטום ורשעות.

 עם ההצלחה של סדרת Call of Duty קשה מאוד להתווכח. מדובר, בסופו של יום, באחת מסדרות המצליחות בהיסטוריה. והכוונה איננה רק לסדרות משחקים, כי אם לכל מדיום בידורי. מאז הושק Modern Warfare ב-2007, שובר כל פרק שנתי של הסדרה את שיאי המכירות, ואלה נמדדות כיום במיליארדים ולא במיליונים של דולרים.

הצלחה שכזו יוצרת כמות בלתי נסבלת של רעש סביב הכותר. אתם שומעים עליו כל כך הרבה, עד אשר קשה להבין איפה הדיעה האישית שלכם נגמרת והתדמית הציבורית של המשחק מתחילה. זה פועל לשני הכיוונים - יש לא מעט אנשים ששונאים את CoD רק כי הוא פופולרי כל כך, ואילו אחרים נסחפים בגל ההתלהבות.

אך חייבים לזכור, מתחת לכל השכבות האלה יש מוצר (או שירות, על כך בהמשך), ויש גם החלטה כלכלית שלכם - האם לקנות אותו או לא. ובמשחק הזה הדבר נכון במיוחד, כי הדגש על מצבים מרובי שחקנים והתלות בשרתי חברת Activision במשחק הזה כל חזקים, עד שגרסאות פיראטיות של המשחק הן פשוט לא רלוונטיות. בניגוד לכותרים אחרים, בהם גרסה פיראטית מספקת לכם חוויה זהה או דומה מאוד לזו של משחק קנוי, ב-CoD אתם מוותרים על כמה חלקים חשובים אם החלטתם לגנוב את המשחק. וזה עוד בלי לגעת בבעיות החוקיות והמוסריות של החלטה שכזו.

האם כדאי לקנות את Call of Duty: Modern Warfare 3? האם מדובר במשחק השנה? האם הוא ההמצאה הטובה ביותר מאז פיצה עם אננס, או שמא משחק רע עם יחסי ציבור טובים? התשובות בהמשך.

 

עלילה מזעזעת, במלוא מובני המלה

העלילה של Modern Warfare 3 מזעזעת. זו לא דעה, כי אם תיאור: מטרתה היא לזעזע אתכם כמה וכמה פעמים, באמצעות טריקים קולנועיים ותסריטאיים. מתחילת דרכה, התהדרה הסדרה הזו בעלילה של סרט אקשן הוליוודי מטופש-קמעה, ו-MW3 לא יוצא דופן.

למעשה, הוא ממשיך - בלי סטיות לכאן או לכאן - את הקו העלילתי של שני המשחקים הקודמים, על שלל הבגידות, התקפות הפתע והמונולוגים מלאי הפתוס של הגיבורים והנבלים. מעשה ברוסי רע שרוצה להשתלט על העולם, וחבורה של לוחמים אמיצים שמנסה לעצור אותו. כל זה מתרחש על רקע פלישה חסרת כל הגיון טקטי של רוסיה לארצות הברית (בין השאר).

העלילה של Modern Warfare 3 מזעזעת. זו כבר דיעה. נקודת השפל של המשחק היא סצינה מרושעת, מגיעלה ומניפולטיבית בטירוף שמתרחשת בלונדון - הד חיוור של השלב "No Russian" מהמשחק הקודם, לו לפחות היה ערך אמנותי כלשהו. אבל גם אם מתעלמים מהסצינה הזו, ומסתכלים על כל העלילה כסיפור, מתחילים לתהות אם מדובר בתוצר של היעדר חשיבה או של חשיבה מעוותת.

נסייג ונאמר - קשה מאוד ליצור יצירת אמנות שמתארת מלחמה בלי לעשות לה גלוריפיקציה. גם אם היצירה מראה זוועות, המסר כמעט תמיד הוא שהמלחמה היא אירוע - בהיעדר מלה טובה יותר - מפואר. במילים אחרות, גם אם אתם מבינים שמלחמה זה רע, יצירות מלחמתיות אפקטיביות כמעט תמיד תגרומנה לכם לרצות, ברמה כזו או אחרת, לחוות אירוע מכונן שכזה.

אך מעטות הן היצירות שמנסות חזק כמו MW3. עלילת המשחק הזה, שצבועה בצבעים של ריאליזם למרות אי-המציאותיות שלה, מנסה חזק מאוד לטעון שמלחמה זה ממש כיף. ולא, לא צריך להתחסד, זהו טבעם של משחקי פעולה, אבל במשחק הזה שנאת האדם ותאוות הקרב בולטים במיוחד. ומילא אם כל זה גם היה מעניין, אבל לא, העלילה היא רק תירוץ לקפוץ ממקום למקום ולהראות לכם סצינות סינמטיות גדולות מהחיים.


אווווווווו, אלמוגים!

משחק גדול מהחיים

עם כל הסלידה מהעלילה, קשה להתעלם מכך ש-MW3 הוא משחק הפעולה המגניב ביותר בשוק היום. המטרה הראשית של מעצבי השלבים שלו, כך נראה, הייתה לגרום לכם להגיד "וואו" בכל שלב ושלב. וברוב המקרים, הם גם מצליחים בזה. בנוסף לפלישה אל צוללת ומרדף מטורף במטרו של לונדון - אירועים שתוארו לא פעם בחומרים פרסומיים של המשחק - יש כאן לא מעט רגעים מרהיבים במיוחד, כשאחד המרשימים שבהם הוא מאבק במטוס בזמן שזה צונח לקרקע - קרב יריות שכולל רגעים של אפס-כבידה.

וכל זה גם נראה מעולה. מנוע המשחק מצייר שלבים יפהפיים ומלאי פרטים, ומתמודד היטב עם קרבות שכוללים לא מעט אנשים וכלי רכב על המסך בו זמנית. מעצבי השלבים שוב - כמו במשחקים הקודמים בסדרה - השתמשו בכמה שיותר צבעים חמים, על מנת להפוך כל סצינה ליפה. אם תשוו שלבים מ-MW3 לשלבים של משחקים כמו Battlefield, תוכלו להבחין מיד כמה חשוב השימוש בצבע לאנשי קול אוף דיוטי. ויש שיטענו כי מדובר בעוד חלק מהניסיון לפאר מלחמות.

וכיוון שמדובר בחוויה מתוסרטת ברמה מאוד גבוהה, האינטליגנציה המלאכותית של אויביכם הפכה לעניין משני. זה מורגש. אם אתם, חס וחלילה, לא משתפים פעולה עם התסריט בשלבים בהם אתם חלק מכוח פלישה גדול, ורצים קדימה, תוכלו להבחין בכך שהאויבים לא ממש מבינים מה לעשות אתכם. הם עדיין לא הגיעו למקומות בהם אמורים להיות כשאתם תוקפים, ולעיתים מתחילים לרוץ לתוך קיר או לעשות שטויות דומות.

הבעיה היא שאחרי כמה שעות, גם החלקים המתוסרטים מפסיקים להיות כיפיים, ומתחילים להיות מייגעים. סף הגירוי עולה כל כך, עד שסתם עוד טנק שנופל דרך רצפה של חניון לא מלהיב, אלא משעמם. ואז זה נמשך, ונמשך, ונמשך. אם אתם מתעקשים לשחק במערכה לשחקן יחיד, עשו זאת במנות קטנות, פן תאבדו עניין.

המנה העיקרית - משחקים ברשת

כל התלונות על המערכה לשחקן יחיד נעלמות מהר מאוד כשמסיימים (או לא מסיימים) אותה ועוברים למנה העיקרית של קול אוף דיוטי - משחק הרשת. עבור רבים ממעריצי המשחק, זהו החלק החשוב בו, והמפתחים שלו יודעים את זה. אפשר היה לחשוב שזה ימנע מהם לבצע שינויים מרחיקי לכת במנגנונים הכה-פופולריים, אבל ב-MW יש לא מעט חידושים רדיקליים למדי. ורובם, חייבים לציין, הם שינויים לטובה.

השינוי הגדול ביותר הוא הכנסת "חבילות תקיפה", אותן בוחר כל שחקן. שלוש חבילות כאלה יש, והן אלה שקובעות מהם הבונוסים שמקבלים על רצף של הריגות. "חבילת התקפה" היא המוכרת ממשחקים קודמים - יש בה בונוסים התקפיים דוגמת טילים ומסוקי תקיפה, כשלאחר מותכם הרצף מתאפס. ב"חבילת תמיכה" הרצף דווקא לא מתאפס, אך רוב הבונוסים שתמצאו בה הם הגנתיים, דוגמת משגר נ"מ או פצצת EMP. החבילה השלישית, "חבילת מומחה", לא נותנת לכם צ'ופרים, ומתגמלת אתכם באמצעות שדרוג מאפייני הדמות שלכם (Perks), עם שדרוג אחד מאלה שנבחרו אחרי כל שתי הריגות.

המערכת הזו מאפשרת לאזן את המשחק בצורה טובה יותר, ולהתאים אותו לסגנונות משחק שונים. והיא עובדת נהדר, בייחוד כיוון שהיא מאפשרת לשחקנים חדשים לא להיות מתוסכלים גם אם הם לא מצליחים להרוג עשרות אנשים בלי למות. עבור שחקנים שמעולם לא אהבו את כל המסוקים והטילים, "חבילת מומחה" היא המצאה נהדרת.

חידוש נוסף מגיע בדמות מצבי משחק חדשים. Kill Confirmed הוא המרשים מביניהם - מצב שהופך את CoD להרבה יותר אסטרטגי מאי פעם. כדי לזכות בנקודה, לא מספיק להרוג חבר בקבוצה היריבה, צריך גם לאסוף את הדיסקיות מגופתו. ואם חברכם נהרג, כדאי שתאספו את הדיסקיות שלו כדי למנוע מהקבוצה היריבה לזכות בנקודות. במצב חדש נוסף, שתי קבוצות נלחמות על דגל אחד, והקבוצה שמחזיקה בדגל צוברת נקודות במהירות כפולה.


כשתהיו פז"מניקים תקבלו נשק מקוצר

מבצעים מיוחדים יותר מאי פעם

חוץ ממצבי רשת סטנדרטיים, כולל MW 3 גם את מערכת "משימות מיוחדות", שמותאמת לשני שחקנים. חלק מהשלבים שמוצעים לזוג הם סתמיים למדי, ואילו אחרים כוללים תסריטים מגניבים. כך, למשל, יש תסריט בו אחד השחקנים נדרש לנטרל מספר פצצות בזמן קצוב, ואילו השחקן השני נדרש לספק לו אש חיפוי באמצעות רובה צלפים מגג מרוחק.

ויש גם מצב בו שני שחקנים נדרשים להתמודד עם גלי אויבים, שהולכים ומתחזקים עם הזמן. זה מתחיל רגוע יחסית, אך ממשיך עם מסוקי תקיפה. כמו כן, בחלק הזה מופיע אלמנט שבאורח פלא טרם גרם לזעקה בתקשורת ובארגוני חובבי בעלי חיים - כלבים מתפוצצים. הם קצת מוציאים את החשק לשחק במצב הזה, האמת, אבל מעבר לכך מדובר בחווית משחק טובה.


ככה נתניה, הכל בכיכרות

Elite - העוזר האישי שלכם במשחק

תוספת נוספת אותה חייבים להזכיר היא Call of Duty: Elite - הרשת החינוכית-חברתית שנבנתה סביב המשחק. מדובר בממשק מבוסס-דפדפן שכולל סטטיסטיקה על ביצועי המשחק שלכם, ואלמנטים של רשת חברתית. כך, ניתן לעקוב אחר חברים, להצטרף לקלאנים ולשתף את ההישגים שלכם. בכל זה, המערכת נוחה מאוד, ודומה ל-Battlelog שהושק עם באטלפילד 3.

עם זאת, יש בין אליט לבין באטללוג שני הבדלים. הראשון הוא בחינמיות: ל-Elite יש גם מנויי פרימיום, בתשלום כמובן, שנותן גישה לתחרויות, דירוגי קלאנים, ניתוחי אסטרטגיית משחק, ערוץ טלוויזיה אינטרנטי וכל חבילות ההרחבה של MW3. כל זה, במחיר של 49 דולרים לשנה.

ההבדל השני הוא בכך ש-Elite לא עובד טוב. מספר שבועות לאחר השקת המשחק, השירות עדיין זמין רק לסירוגין ועובד לאט מאוד בשעות השיא, בעקבות עומס על השרתים. באקטיוויזן מבטיחים לתקן, אך לא ברור מתי זה יקרה.

השורה התחתונה

אם אתם אוהבים משחקי פעולה, בייחוד משחקים מקוונים, Call of Duty הוא כותר שחייבים לקנות. הוא אמנם לא מצדיק את מחירו במערכה לשחקן יחיד, אך מפצה על כך מספיק במצבי המשחק המקוונים.

הטוב
  • מולטיפלייר מצויין
  • משחק הפעולה המגניב ביותר כיום
הרע
  • סיפור חלש ומזעזע
  • מערכה לשחקן יחיד קצרה ולא מספקת
  • Elite עולה כסף
וההשוואה
  • יותר טוב מ-Battlefield 3? באספקטים מסויימים כן. באחרים לא. עניין של העדפה, בסופו של דבר

ציון סופי: 90

הביקורת פורסמה במקור בוואלה! Tech

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    14:30 02.12.2011 | 1 1 (אורח)

    ראשון !!
    BF3 יותר טוב

  2. 2

    14:40 02.12.2011 | רן רן (אורח)

    שיחקתי בקמפיין, אחרי חצי שעה לא הייתי מסוגל יותר..

  3. 3

    14:42 02.12.2011 | BloodIust BloodIust

    ביקורת לא משהו למשחק לא משהו..

  4. 4

    14:55 02.12.2011 | gtsaf007 gtsaf007

    מי כתב את זה? ילד בן 12? "משחק הפעולה המגניב ביותר כיום"
    איכס ועוד נותנים 90 לזוועה הממוחזרת הזאת.

  5. 5

    15:05 02.12.2011 | DP DP (אורח)

    90?
    נפלת על הראש? XD
    חרא משחק אותו גרפיקה מנוע נשקים וסאונדים גרועים

    מסקר דפוק

  6. 6

    15:08 02.12.2011 | LOlxD LOlxD (אורח)

    mw3 campaign was sucks, stupid americans!

  7. 7

    15:16 02.12.2011 | player of the week player of the week (אורח)

    העלילה של Modern Warfare 3 היא דיי מעפנה. בתור מי שMULTI במשחקי יריות לא מעניין אותו הקמפיין הוא סתם מפות מפוצצות בבוטים וזהו. אותו סיפור חרוש אותם הדמויות והנשקים, והוא אפילו יות קצר מקודמו. לא שווה את הכסף

  8. 8

    15:17 02.12.2011 | TheHunter159 TheHunter159

    ההמשך לקמפיין לא היה משהו, ציפיתי למשהו אחר כי הוא היה מפוזר כמו MW2
    כנראה שזה יהיה נכון ש COD4 יהיה המשחק ה COD הכי טוב וזה ישאר ככה
    המולטי חמוד, ממוחזר אך שינו פה ושם דברים

    עדיף את זה מאשר לבזבז 6 אלף שקל בשביל משחק אחד

  9. 9

    15:18 02.12.2011 | Myself Myself (אורח)

    "Was sucks" ?
    Learn English before you reply, please.

  10. 10

    15:20 02.12.2011 | tamirz12345 tamirz12345

    בוקר טוב גם לכם VGAMES יופי שנזכרתית חודש אחרי.

  11. 11

    15:20 02.12.2011 | dfdf dfdf (אורח)

    לפחות הסינגל טוב מה שכבר נותן לא בונוס של 70 נקודות

  12. 12

    15:20 02.12.2011 | dfdf dfdf (אורח)

    לו*

  13. 13

    15:22 02.12.2011 | אוטומוביל של ברינקס אוטומוביל של ברינקס (אורח)

    2- שיחקתי בקמפיין חצי דקה וכבר לא הייתי מסוגל יותר.

  14. 14

    15:23 02.12.2011 | DFDF DFDF (אורח)

    11 idiot

  15. 15

    15:36 02.12.2011 | tom1187 tom1187

    5- אתה אידיוט.
    אני שם כסף שלא שיחקת במשחק.
    גרפיקה מעולה, אולי לא כמו bf אבל מעולה, תפסיקו כבר ליהיות מושפעים מפגרים.

  16. 16

    15:37 02.12.2011 | מלך מלך (אורח)

    סתמו כולם BF3 ממש גרוע עד שאחרי המשימה השניה פרשתי ואז קניתי
    את הcod 8 וזה הסינגל הכי טוב בעולםםםם

  17. 17

    15:46 02.12.2011 | 1 1 (אורח)

    דווקא היא כתובה לא רע, אולי הדעה לא מתאימה אבל הכתבה עצמה טובה מאוד

  18. 18

    15:51 02.12.2011 | Sudden_Hitman Sudden_Hitman

    יש לי את שניהם למחשב... ב- MW3 אני משחק יותר.
    BF3 גם מעולה... אבל צר לי לאמר לכם שכל מי שרשם ש- MW3 גרוע כנראה לא שיחק בו או שהוא שיחק עם גישה של "המשחק גם ככה יהיה גרוע, רק נסמן עליו V".
    הקמפיין שלו שם את BF3 בכיס הקטן.. וגם ה- CO OP עוד יותר.
    המולטיפלייר זה הדבר היחיד שיש עוד על מה לדבר... מי שרוצה ריאליסטיות, מפות גדולות ומשחק קבוצתי אז BF3 זה בשבילי. מי שאוהב משחק ארקיידי, מהיר וכיפי אז MW3.
    כרגע אני נהנה יותר מ- MW3

  19. 19

    16:07 02.12.2011 | איך לעזעזל איך לעזעזל (אורח)

    איך לעזעזל המשחק הזה קיבל 90? אותו "חרה" כמו MW3 .... נראה לי מי שכתב את זה הם ילדים בני 12-11 שלא מבנים כלום מהחיים שלהם.

  20. 20

    16:39 02.12.2011 | ל19 ל19 (אורח)

    כל כך מסכים איתך... פשוט מפחיד כמה שVGMAES הדרדרו...

    זה אותו פאקינג משחק!!! בלי שום מנוע גרפי חדש, עם אותו קמפייו אחול חרא ואותם לאגים בשרתים GODAMET!

    בגלל מטומטמים כמוכם המשחק הזה עדיין בשוק.

  21. 21

    16:59 02.12.2011 | zlukie zlukie (אורח)

    אני היחידי שמבין את הקשר בין הביקורת של VGAMES לביקורת של IGN?
    זה תמיד אותו ציון סופי בביקורת של שניהם.
    בכל מקרה,זה ה-COD הראשון שאני לא אקנה.
    אני רואה בו כחבילת מפות ל-MW2 שעולה 60$,לא יותר.

  22. 22

    17:07 02.12.2011 | LL LL (אורח)

    משחק כלכך לעוס...
    השרטים נוראיים.... לחקות שעתיים כדי לשחק ספק אופס השרדות במולטי...
    ואני עדין לא מצליח להיכנס לקיל קמפרמד....יותר מידי זמןןןןןן זה משגע אותי... הלגים לא כאלה נוראיים ושכיכים כמו באטלפילד...(יש לי את שניהם..ואני לא כמו הפאנבוייז של COD שמשקרים שיש להם את שניהם.)מבחינת מולטי באטלפילד לוקח ובגדול. סינגל לא אהבתי בשתיהם...אבל בMW3 אהבתי ממש את הספק אופס השרדות הזה... ממש כיף זה מבחנתי מפזה על הסינגל הנוראי...זה הדבר היחיד שאני משחק בו בMW3...במולטי אני בעיקר משחק בBF3 ובGEARS3 ועדין מנסה לסיים את אנצ'ארטד 3...אין לי ממש זמן...כל כך הרבה משחקים טובים יצאו בזמן האחרון...

  23. 23

    17:47 02.12.2011 | עופר עופר (אורח)

    "כל זה מתרחש על רקע פלישה חסרת כל הגיון טקטי של רוסיה לארצות הברית (בין השאר)". ושחכת להוסיף מדע בדיוני,
    לצבא הרוסי אין את הכסף ואת היכולות לפלוש לארה"ב

  24. 24

    17:51 02.12.2011 | aaaaaaaaaahhhhhh aaaaaaaaaahhhhhh (אורח)

    rise and shine gordon frimen

  25. 25

    17:52 02.12.2011 | נתניה? נתניה? (אורח)

    נתניה?
    איזה אתר רוצה להיות הראשון שבוצעת לשון הרע,
    תעיפו מהר את השם העיר משמה.

  26. 26

    17:55 02.12.2011 | שנאוצר שנאוצר (אורח)

    אולי תפסיקו להתלונן על עניין המנוע הגרפי? Valve גם לא החליפו מנוע גרפי כבר מאז 2004, ולא ראיתי אף אחד מתלונן.

  27. 27

    18:02 02.12.2011 | nintendo fan nintendo fan (אורח)

    אולי די? כולכם כל הזמן "אותה גרפיקה אותה גרפיקה אותה גרפיקה אותה גרפיקה" "אותו מנוע אותו מנוע אותו מנוע אותו מנוע" סתמו את הפה שלכם כבר לא ראיתי אף אחד מתלונן על Halo נכון? שבמשחק החדש שלו halo anniversary הגרפיקה הדרדרה מReach וhalo 4 ישתמש באותו מנוע ובכלל בדור הזה היה בדיוק אותו מספר של halo כמו של call of duty לקוד יש את mw waw mw2 bo וmw3 (אני לא מחשיב את cod 1 2 ו3) לhalo יש halo 3,3 odst ,reach .anniversary ו4 ייצא בקרוב ככה שזה 5 לזה ו5 לשני אז תסתמו את הפה גם לא ראיתי אף אחד מתלונן על killzone שגם לשני וגם לשלישי יש את אותו מנוע אז תפסיקו להיות פאנבויז ובכלל bf3 היה אכזבה ענקית ביחס לקודמים ולגבי המנוע של mw3 כן זה עדיין quake 3 (אם ככה מאייתים את זה) שזה מנוע מצויין וגם שיפרו אותו יש הבדל בין הקודמים לזה וגם למולטיפלייר ולco op יש מודים חדשים כמו kill confimed והמשימות החדשות של spec ops ממש ממש טובות גרפיקה לא הופכת משחק לטוב היא מוסיפה קצת אבל זה לא הכי חשוב ועוד משהו מה אתם רוצים מactivision? אנשים קונים את זה הם מרוויחים מזה כסף אז איזה סיבה יש להם לא להמשיך? דרך אגב אני לא חושב שזה המשחק הכי טוב שיש והוא לא משחק היריות האהוב עליי אבל הוא משחק טוב ואי אפשר להכחיש את זה

  28. 28

    18:21 02.12.2011 | fg fg (אורח)

    19,20
    HATERS GONNA HATE

  29. 29

    18:27 02.12.2011 | Rixsibo Rixsibo

    מחזק את 27 בגדול!!!

  30. 30

    18:38 02.12.2011 | adartzt123 adartzt123 (אורח)

    BF זה לא משחק של SP

    הוא משחק של מולטי
    SP זה בונוס
    אני שונא את COD כי הם מנסים לסחוט יותר מידי כסף עם COD ELITE
    כל ה DLC במחיר מופקע

    למרות שכולם יגידו שלא החריכו אותי לקנות

    לדעתי זה מגעיל שמנסים לקחת יותר מידי כסף מהלקוח

  31. 31

    18:52 02.12.2011 | noobRider noobRider

    COD משחק שטוחן מים,פעם הערצתי את המשחק,עד COD WAW אבל עכשיו הוא נהיה זבל ממוחזר.

  32. 32

    19:19 02.12.2011 | DonkeyBoner DonkeyBoner

    טוב מה אני אעשה שכבר אין סינגלים כמו של HALF LIFE

  33. 33

    19:26 02.12.2011 | אלון אלון (אורח)

    באמת תפסיקו להתלונן, באמת גם VALVE משתמשים באותו מנוע עוד מהדור הקודם... וכל הפאנבויז של ה- PC מהללים כל משחק שלהם שלא באמת שווה משהו.. אפילו התוכנה סטים שהיא פיתחה גרועה בטירוף שסתם מקשה על הגיימרים... שאני מוריד שם משהו זה מחזיר אותו לעידן ה-56K.

  34. 34

    19:35 02.12.2011 | Taste Taste (אורח)

    זה לא בדיוק משחק ממוחזר, מי ששיחק במולטי ל יכול להגיד את זה.
    המולטי שונה בהרבה מזה של MW2, פשוט אל תשחקו TD, זה פשוט משעמם.
    תסתכלו על הדרישות מערכת של המשחק יחסית לגרפיקה, שהיא טובה, טובה מאד אפילו, יחסית לדרישות הגראפיות המאד נמוכות.

    ועכשיו לB3- כן כן, גראפיקה מצויינת, מולטי אחלה, סינגל בסדר , אבל המשחר מאכזב. ציפינו חמשהו שונה, היו הרבה בעיות במשחק, וכל העזרים לרובים- בולשיט טהור שהורס את המשחק.

    MW3 לא מקבל 90, אלא 80-85 לדעתי. האמת- BF3 לא צריך "לקבל: יותר מ90, כי- מה לעשות, זה לא משחק כזה שאתה צריך לקפוץ לתקרה בשבילו. האמת הגרפיקה שלו זה הדבר הבאמת מרשים היחידי.
    והאנימציות מזוויעות ברמה שאי אפשר לתאר, זה פשוט מגעיל להסתכל על האנימציות של הרובים והידיים של השחקן.מסקנה- שני משחקים טובים, שבלי ההיסטוריה של המשחקים הקודמים בסדרה- היה שונה לגמרי.
    תראו- ב MW3 יש את הסטרייק פאקג', שזה נלקח(לא באופן ישיר) ממשחקי BF.
    בBF3, יש את הבולשיט מהסינגל והCO OP מMW3.
    אני לא יודע מה איתכם- אבל אני חושב, שעם כמות המכירות של MW3, לא כדאי להתווכח. תחפשו קצת- כל שבוע יש עוד כמה מאות או עשרות אלפים שקנו. עוש שנה, כשיצא המשחק הבא, MW3 ימכור יותר מ30 מליון עותקים.

    בואו נחכה, נראה מה יהיה עם הסדרה BAD COMPANY ואיך יראו שאר המשחקים מבית אקטיוויז'ן.COOKIE OUT

  35. 35

    20:34 02.12.2011 | Nirsassy Nirsassy

    ביקורת על הסינגל מבוססת, כניראה, יותר מדי על טעם אישי. אני נורא אהבתי את הסינגל שלו וכך עוד המון אנשים ששאלתי אותם, לא יודע מה נכנס בכם.

  36. 36

    20:35 02.12.2011 | dorzzz dorzzz

    יכושלי אבא שלכם מי קונה BF3 לסינגל ? כוס רעבק
    מה יש להשוות עוד בין MW לBF בסינגל ? יחבורה של מוצצים סתמו כבר

  37. 37

    20:41 02.12.2011 | ביקורת טובה ביקורת טובה (אורח)

    הביקורת יחסית טובה, אבל הקמפיין מצוין ולא מזעזע.. אכן אם משחקים הרבה זה מתחיל לשעמם אבל אחרי יום זה מתאפס ומתחיל להינות מחדש!

  38. 38

    20:43 02.12.2011 | יובל יובל (אורח)

    כמי ששיחק בשני המשחקים (bt3 and cod) הגרפיקה והסאונד של cod פשוט מחווירה לעומת bt3 אבל אני מוכרח לציין המשחקיות לא רעה בכלל cod הוא משחק שונה מ bt3 אז בבקשה לא להשוות .

  39. 39

    22:00 02.12.2011 | עידן עידן (אורח)

    תגידו כולם מה שאתם רוצים , בשורה התחתונה המספרים מדברים!

    נכון , הגראפיקה זה לא שיא השכלול שיש , אולי BF3 בזה יותר מתמחה אין ספק ,
    רמת האקשיון והמהירות שהמשחק רץ בו הוא פשוט פי כמה יותר טוב מ BF3 - ששוב מעולה אבל בעניין הזה לא רץ מהר כמו MW3.

    העלילה אותו קשקוש רגיל לא שבשאר משחקי האקשיון יש משהו יותר מעניין מזה כרגע גם לא ב BF3.

    כך או כך משחק טוב גם בגרסאת היחיד וגם רב משתתפים , ממכר וכזה שמיצא את כל יכולות המנוע שהוא פועל עליו כרגע.

    שנה הבאה צפוייה קפיצת מדרגה רצינית למשחקים מהסוג הזה ולזה כולנו ממתינים לראות למי יש יותר גדול יותר מוקדם , ונראה מה יהיה כבר.

  40. 40

    22:43 02.12.2011 | Deler123 Deler123

    מה ???????????????????? על מה אתם מדברים?!
    עלילה סוסה נהניתי מכול משימה ורגע
    גם את ה-CAMPAGIמ של BF3 אהבתי

  41. 41

    22:53 02.12.2011 | ל26 ו27 ל26 ו27 (אורח)

    26) כי valve זו החברה היחידה שנורמלית בשוק.

    27)
    אתה בכלל מעז להשוות Halo לחרא המהלך הזה? בושה וחרפה! איך אפשר לקרוא לערמת הזבל הצפה שאני מדבר אליה בן אדם? אי אפשר! חתיכת זבל, אתה לא יודע מה אתה מדבר. גרפיקה זה לא הכל, אבל אולי ברוב טובך (ואולי גם COD FANBOYS) יסבירו לי במתיקות יתרה מה חדש במשחק המהמם הזה?

  42. 42

    22:56 02.12.2011 | לכותב הכתבה לכותב הכתבה (אורח)

    "עם כל הסלידה מהעלילה, קשה להתעלם מכך ש-MW3 הוא משחק הפעולה המגניב ביותר בשוק היום. "

    חייב לומר שזו הייתה הנפילה שלך. ביקורת לא מראה חוות דעת אישית יותר מדי. אני יכול לחלוק על הביקורת שלך (אגב, 90 זה ממש לא. 60 במקרה הטוב), ולומר שזה ממש גרוע. גם BF3 גרוע, 2 יותר טוב. COD4 היה היחיד הטוב. אגב, עוד משהו, אתה אידיוט.

  43. 43

    01:14 03.12.2011 | אחד ניטרלי אחד ניטרלי (אורח)

    איך לעזעזל הגעת ל90?
    המשחקיות נשארה אותו הדבר
    הסאונד נשאר אותו הדבר
    הגרפיקה נשארה אותו הדבר
    סינגל פלייר משעמם
    המולטי םלייר שונה (לרעה, הוא פשוט עלוב)

    בתור אחד שקנה את המשחק וממש חיכה לו התאכזבתי מאוד ממנו

  44. 44

    08:11 03.12.2011 | ל27 ל27 (אורח)

    HALO 3 ODST זה חבילת הרחבה קודם כל...
    והילו לא יוצא כל שנה. ומביא שיפורים ושינויים משמעותיים בגראפיקה ובגיימפלי(למשל היחולות שהוסיפו בהילו ריץ' שינו דראסטית את הגיימפלי.) והילו אנברסרי הוא רימייק של משחק ליפני 10 שנים... הם לא רק הגבירו את הרזולוציה כמו חידושי HD אחרים בשוק. הם פשות עשו אותו מחדש.. המשחק והאזורים והנופים נראים יפיפיים...לפי השם שלך אני מבין שאיין לך אקסבוקס או הילו...
    אז אתה לא רואה כמה המשחק הזה באמת יפיפה מבחינה עיצובית וגראפית. וכמה הוא משתנה ממשחק למשחק..יש לי את כל ההילו שיצאו ל360 ואי אפשר שלא לשים לב להבדלים המשמעותיים ...

  45. 45

    08:13 03.12.2011 | אני 44 אני 44 (אורח)

    וגם שככתי להוסיף.. שאנברסרי זה משחק שמוקדש למעריצים לקצת נוסטלגיה ולא עולה במחיר של משחק מלא בניגוד לCOD שאין שינויים רבים והוא עולה 60 דולר ולא מש מורידים מחירים אקטיויז'ן

  46. 46

    08:21 03.12.2011 | LL LL (אורח)

    מסכים עם 41 כל מילה...
    הילו מתעלה על החרא הזה מכל בחינה אפשרית...
    והנינטנדו גיי הזה משגע אותי כל כתבה יש לו משו מעצבן להגיד...
    ילד כאפות...אני מניח שבחיים שלך לא שיחקתה באקסבוקס לייב עם חברים בפארטי בהילו...אחד הדברים הכי מהנים שאפשר לעשות שקשור למשחקים...וכך גם באטלפילד...עם לא שיחקתה עם חברים במולטי במשחקים האלה אתה לא יודע מזה כיף...

  47. 47

    08:27 03.12.2011 | ל27 ל27 (אורח)

    27 יא טרול מהתחת...
    ODST חבילת הרחבה שעולה גרושים...ואנברסרי זה רימייק יא קוקס הוא גם לא במחיר של משחק מלא.
    מה נישאר הילו 3 מ2007 והילו ריץ' מליפני כמעת שנתיים?
    יהומו עד שיצא הילו 4 כבר יצא COD9 אז שתוק בדברים שאתה לא מבין בהם...

  48. 48

    08:32 03.12.2011 | Remember Remember (אורח)

    אחי אחלה של סיקור אבל הציון בהחלט לא נכון.
    הוא צריך לקבל 70. כי חוץ מכמה מצבים חדשים לא חידשו כלום.. בסדר גם קצת נשקים וכו.
    הכל אותו דבר שלא נדבר על הסאונד הנוראי שלהם והגרפיקה שפעם ב MW2 העיפה לכולם את הפוני.

    אחרי שאתה נוגע ב BF3 מאוד קשה לראות משחקים כאלו.

  49. 49

    09:26 03.12.2011 | שנאוצר שנאוצר (אורח)

    41 - רואה לאן התדרדרנו? בגלל השנאה המיתרת שלכם, אתם מיד מתייגים כל בנאדם שאוהב את המשחק הזה כפאנבוי. לפי ההיגיון של אנשים מפגרים כמוך, או אתה שונא את המשחק, או שאתה חשוב שהוא המשחק הכי טוב בעולם. לא, אז אני לא חושב ש-MW3 הוא המשחק הטוב ביותר בהיסטוריה, אפילו לא של השנה (Arkham City יותר טוב) אבל אני חושב שהוא משחק חביב להעברת הזמן ובהחלט לא "חרא מהלך". ועכשיו, אני אנסה גם להסביר למה:
    א. אני מסכים, הגרפיקה - נשארה אותו דבר. המשחקיות נשארה אותו דבר. כל הסגנון - נשאר אותו דבר. אבל, מי אמר שזה רע? גם גלידה היא כל הזמן אותו דבר, אבל מי אמר שהיא לא טעימה. הגרפיקה סבבה לגמרי, המשחקיות סבבה לגמרי, וסאונד יותר מסבבה לגמרי. נכון, זה לא חדשני בשיט - אבל למה לתקן את מה שלא שבור?
    ב. (זהירות! ספויילר!) אני מסכים שהעלילה די חלשה בפני עצמה, אבל יש במשחק רגע אחד ששווה את כולה - אתה מבין, איפשהו באמצע המשחק קפטן סואפ מקטביש נפצע ומת. מדובר באחד הרגעים הכי מרגשים שראיתי במשחק כלשהו - החייל הזה, שאותו ליוויתי מאז שהוא היה סתם טירון במחנה אימונים ועברתי איתו את כל הרגעים הקשים מת לי מול העיניים. שום משחק לא הצליח להביא אותי כמעט לסף בכי.
    ג. פעם, CoD הייתה הסדרה שאליה הלכת כשרצית ריאליזם טהור. היום, CoD היא הסדרה שאליה את הולך בשביל אקשן קולנועי טהור - ובזה MW3 מספק את הסחורה.משחק גרם לי להרגיש כמו בסרט פעולה הוליוודי. סרט פעולה שאומנם ראיתי מלא פעמים, אבל היי - גם זה משהו.
    ד. וסתם בשביל הקטע - רוצה הוכחה שאין דבר כזה "פאנבוי של CoD"? תיכנס ליוטיוב, לסרטון שקשור או ב-MW3 או ב-BF3. עכשיו, תכתוב שם את בתגובות את המשפט "Fuck Battlefield". התגובה שלך מיד תקבל מלא דיסלייקים ותוסר מהסרטון. אחרי כמה שעות, חזור לאותו סרטון ותכתוב "Fuck CoD". תוך שעה, התגובה הזאת תקבל מלא לייקים ואולי אפילו תופיע בראש העמוד כ"תגובה שהכי הרבה אהבו". הבנת לאן הגענו? כל מיני גיימרים שונאים את CoD רק כי זאת סדרה פופולרית, ובגלל שהם רוצים להרגיש שהם "מחוץ למיינסטרים" הם קוטלים אוטומטית כל מה שקשור לסדרה הזאת. הם כבר לא נותנים לאף אחד לבטא את דעתו, ואם מישהו אומר שהוא דוקוא אוהב את המשחק - הם ישר אומרים לו משהו בסגנון "חחח, כמה Activision שילמו לך כדי שתגיד את זה?". אז אתה מבין? לא אנחנו המפגרים. אתם, אלה ששונאים את הסדרה רק כי מה שהיא - אתם המפגרים. בגללכם, אלה שאוהבים את CoD צריכים להסתתר בצללים ולא להביע את הדעה שלהם בשום צורה. לעזאזל איתכם.

  50. 50

    09:49 03.12.2011 |  v games תקשיבו טוב v games תקשיבו טוב (אורח)

    מה מי ש אומר שmw3 יותר טוב מbf3 הוא לא מבין שום דבר חוץ מיזה vgames מתייי יוצה ביקורת למשחק השנה זות אומרת ל(skyrim) וכן למה רק אחרי חודש ומשהו אתם מפרשמים כתבה וגם בדקתי בign ולרוב יש לכם את אותם הציונים כמו להם מה אתם מעתיקים מהם וגם מה קורה בקשר לכתבות שלכן אתם מדרדרים נגיד למי אחפת שהקינאקט יוכל לקרוא שפתיים כי מה נעשה עם זה אההההההההההה מה אתם ביקצר חייבים לעשות משהו עם האתר הזה כי הוא מדרדר אתם קודם כול מעתיקים צינוים מign דבר שני יש לכם כתבות לא מענינות דבר שלישי אתם נותניים לילדים בני 12 לכתוב כתבות דבר שלישי אתם מאחרים בכול כתבה אתם מפשרשמים כתבות אחרי חודש שהמשחק יצא בעוד שאתריים אחריים לוקח רק שבוע גג אני נותן לכם חומר למחשבה שכדי שתעשו משהו טוב כי עם לא האתר שלכם בסוף יהרס

  51. 51

    10:07 03.12.2011 | מממ מממ (אורח)

    לאן הגענו. VGAMES הפכו לפאנבויז של COD.

  52. 52

    10:17 03.12.2011 | שנאוצר שנאוצר (אורח)

    51 - מה פאנבויז? הם פשוט אוהבים את המשחק! מה, אסור להם?

  53. 53

    10:23 03.12.2011 | ל49 ו51 ל49 ו51 (אורח)

    51 - צודק הכל מילה.

    49 - למען האמת, אני יכול לתייג אותך כפאן בוי מהסיבה הפשוטה מאוד: הזבל שאתה מדבר ללא קשר למציאות תומך בCOD, אתה בטח מרגיש גבר, ובוא אני אסביר לך למה FUCK COD יהיה הרבה יותר מוצלח מFUCK BF (שאגב, לא ימחק), אנשים מבינים שCOD זה חתיכת חרא.

    כמו שאמרת, הכל נשאר אותו דבר. במקרה הזה, למה קונים חדש כזה? תסביר לי? אם הכל נשאר אותו דבר והעלילה עלובה ולא משנה כלום, עם ירידות במולטי ורק קצת נשקים חדשים. למה לעזאזל אנשים קונים חדש כזה? למה? אני רוצה להבין.

    בנוגע לסצנת ה"עלילה" כביכול, איפה לא ראית קלישאה כזאת? חבר טוב שלך מת. וואו. בDragon Age 2 ראיתי יותר טוב, וגם זה... לא משהו מבחינת העלילה (לא נכנס לזה).

    בנוגע לסרט הוליוודי, "זה גם משהו" - הלכת לראות את אותו סרט פעמיים? (אל תתחכם עם שוברי קופות כמו טיטאניק או אוואטאר).הנה, נתת חתיכת חפירה, החזרתי לך. אם מזה אתה לא מבין כמה COD זה עלוב אתה באמת אבוד. צר לי לומר לך שאתה פאנבוי בעצמך דרך אגב, צא מהמעבד (זה להפוך לפאנבוי XD)

  54. 54

    10:34 03.12.2011 | שנאוצר שנאוצר (אורח)

    52 - אני שואל אותך שוב - גם גלידה זה אותו דבר כל הזמן. אותו טעם, אותם צבעים, אותה צורה. אז למה את ממשיך לקנות את זה? כי אתה אוהב את זה, זאת הסיבה.
    ורואים שאין לך מושג מהי ההגדרה של פאנבוי. פאנבוי הוא מי שאוהב את המשחק כל-כך עד שהוא לא מוכן להתייחס לדברים הרעים שבו, אפילו שהוא יודע שהם קיימים. אבל אנשיןם כמוך שונאים את המשחק כל-כך עד שהוא לא מנסה אפילו לחפש בו משהו טוב. אנשים כמוני, לעומת זאת, רואים גם את היתרונות וגם את החסרונות, ולא פוסלים או מהללים משהו מראש בלי לחשוב. ואני ידוע מה שאתה חושב - "היי, זה חרא, אי אפשר להתווכח על זה". אז זהו - כן אפשר! זאת פאקינג דעה! משחקים הם צורת אומנות, ככה שלכל אחד יכולה להיות דעה משל עצמו על כל משחק. אתה פשוט לא מוכן לקבל את העובדה שמישהו אוהב את זה.
    אף משחק בסדרת CoD לא מתקרב להיות המשחק האהוב עליי (התואר הזה שמור למקס פיין 2), אבל השנאה אליה היא פשוט צבועה. אתה מתנהג בדיוק כמו שאתה אומר שפאנבויז של COD מתנהגים, רק עם סדרות אחרות.

  55. 55

    11:18 03.12.2011 | nintendo fan nintendo fan (אורח)

    כל מי שהגיב לי תקשיבו טוב לא השוותי את halo לcod מבחינת איכות המשחק אני מאוד אוהב את halo זה משחק אדיר אבל כל התלונות על cod זה שהוא יוצר כל שנה והוא מאוד דומה לקודמים ואין שיפור ניכר בגרפיקה זה אותו הדבר על Halo ואתם יכולים להגיד "מה פתאום תראה את reach ותראה את halo 3" אז אני יגיד תראה את mw ותראה את mw3 יש הבדל ענק ומאיפה אתם יודעים שבחיים לא שיחקתי halo? יש לי את halo 2 למחשב ונכון אין לי xbox360 אתם יודעים למה? כי חוץ מgears of war וhalo אין אקסקלוסיביים וזה מחרפן חוץ מזה זאת עובדה שמשחקי call of duty נמכרים הכי טוב באקס בוקס והכי הרבה אנשים משחקים בהם בxbox live אז כנראה שגם מי שיש לו אקס בוקס מעדיף את cod epic fail חברים וחוץ מזה לחברים שלי יש אקס בוקס ושיחקתי halo אצלם ואני לפעמים הולך אליהם ומשחק halo זה משחקים ממש טובים אני מאוד אוהב אותם אבל כך גם cod אין כמו לשחק בspec ops או בזומבים עם חברים בספליט סקרין או באונליין חוץ מזה שבrach אי אפשר להשתמש בשני רובים וחסרים הרבה מאפיינים של Halo כי המשחק הוא בעצם מה שקרה לפני halo ce ולגבי anniversary נכון שבהשוואה לce הוא נראה מעולה אבל השוואה לסטנדרטים של הגרפיקה של 2011 שהועלו בצורה משמעותית מ2010 עם משחקים כמו קרייסיס 2 קילזון 3 רייג' ברינק בולטסטורם פורטל 2 אססין קריד רווליישנס אנצ'ארטד 3 רסיסטנס 3 גירס אוף וור 3 ועוד גורמים לאניורסרי להיראות כאילו הוא היה צריך לצאת ב2009 ואין מה להתווכח על זה

  56. 56

    11:33 03.12.2011 | Negreanu Negreanu

    60$ על חבילת הרחבה, no thanks

  57. 57

    12:17 03.12.2011 | WTF?? WTF?? (אורח)

    אני יודע שוואלה קנו את ויגיימס, אבל לפרסם את הכתבה בוואלה ואז את אותה אחת בדיוק בVGAMES כמה שבועות מאוחר יותר? ברצינות?

  58. 58

    13:28 03.12.2011 | ל54 ל54 (אורח)

    אתה מוכן להפסיק את הדימוי העלוב של הגלידה? גלידה זה אותו דבר כי אין צורך להמציא חדש. לידיעתך יש מספר טעמים שמשתדרגים עם הזמן והרבה מאוד אפשרויות הוספה, אז נתחיל ברגל ימין בכך שתלמד על מה שאתה כותב.

    דבר שני, אתה כן פאנבוי. אתה חושב שאתה מגניב ובעל דעה אדירה כי אתה רואה את החסרונות בCOD, נחש מה? אני רואה את היתרונות בCOD (עם זכוכית מגדלת...) אני מסכים איתך שמשחקים הם יצירות אומנות, אבל האם ידעת שאפשר להשוות את COD לג'סטין ביבר? המשחק/זמר האהוב והשנוא בעולם.

    לסיכום, שתוק, פאנבוי.

  59. 59

    13:52 03.12.2011 | שנאוצר שנאוצר (אורח)

    לא, אני לא פאנבוי, ואני לא חושב שאני מגניב. אתה הוא זה שחושב שהוא מגניב, משום שהוא אוהב משהו שהוא "מחוץ למיינסטרים". ומילא זה, אולי לפחות תנסה להיות קצת יותר מתורבת? אתה לא מנמק אף אחת מהדעות שלך, ולכן אני מתייחס אליך ככה. אם היית אולי מסבירל דעתך מה בדיוק מפגר בגרפיקה, או למה המשחקיות בדיוק משעממת אותך, או למה לרמקולים יש כנפיים. אולי אז אפשר יהיה להבין.

    לסיכום, שתוק, ילד שחושב שהוא מגניב כי הוא מחוץ למיינסטרים

  60. 60

    13:56 03.12.2011 | שנאוצר שנאוצר (אורח)

    ועוד משהו, 58 - את המשחקים הראושנים בסדרה, שיחקת? CoD 1 ו-CoD 2 הם משחקים מדהימים, אבל בין שניהם לא היה אף פעם שינוי גדול. אז מה קרה? למה אף אחד לא מתלונן על זה?

  61. 61

    14:16 03.12.2011 | קקי קקי (אורח)

    קקי או קקי למה קקי כי קקי

  62. 62

    15:02 03.12.2011 | X X (אורח)

    ביקורת טובה ואפשר להגיד שאפילו היתה סוחפת :] ותפסיקו לדבר פה על BF3.... הבנאדם הביא ביקורת על MW3 טעיתם במקום :| דברו על המשחק הזה במקום אחר וחאלס תפסיקו להשוות טחנתם את המוח וחפרתם בשכל!! שני המשחקים טובים ובשניהם שווה לשחק ומספיק לכתוב שההוא משחק מעפן וההוא משחק חרא...חאלס...מה אתם ילדים קטנים......

  63. 63

    15:04 03.12.2011 | לשנאוצר (59 60) לשנאוצר (59 60) (אורח)

    נתחיל עם הקצר (60) - שיחקתי. אז הייתה תקופה אחרת, זה לא שכל חצי שנה-שנה המציאו מנוע גרפי משופר שיכול להעצים את החוויה או שהיו כותבים מדהימים, אז זה היה טוב ונסלח.

    בנוגע לתגובה שלך ב59, אתה לגמרי פאנבוי, פשוט אחד בהכחשה. אני ממש לא חושב שאני מגניב, לפחות לא בגיימינג. אני לא בוכה שאתה מתייחס אלי ככה, זה עדיף היה שתדבר חופשי ומוחלט (ככה לפחות יש מישהו להתווכח איתו :)], הגרפיקה לא מפגרת. אף פעם לא אמרתי את זה. אבל היא לא משתנה... אין שום אפקטים חדשים, אין שום מערכת קול חדשה, אין שום חידוש בצד ה'קדמי' של המשחק.

    רוצה לדעת למה המשחק משעמם? קח רובה ותירה. זהו, סיכום העלילה ב3 מילים. רוצה שוב?
    קח
    רובה
    ותירה

    אתה יודע שאתה לא תוכל לנגוד את זה מהסיבה הפשוטה שזה נכון, העלילה היא רק תירוץ עלוב ופתטי ל"יש לנו גם סינגלפלייר! זה לא רק לכסף!", כאילו מישהו קונה את החרא שהם מדברים. מה שקורה בCOD זה נותנים לך רצף מסכים ומצבים עלוב אשר אומר לך בפשטות "תירה על ההוא, תתחבא, שלוף את הסכין, תקע, עבור למסך סרטון/טעינה לא קשור לגמרי, שלא לדבר על מושקע".

    לסיכום, הדימויים שלך עלובים (אני רואה שעברת מגלידה לרמקול עם כנפיים), אני ממש לא ילד, כנראה שאני יותר בוגר ממך. אתה האידיוט שצריך לשתוק, אני בטוח שאתה מלקק גם בפורומים אחרים לActivi$on.

  64. 64

    15:11 03.12.2011 | שנאוצר שנאוצר (אורח)

    זה הפורום היחיד שאני נמצא בו.
    ועכשיו תסביר בכנות - האם יש חוק שאוסר עליי, או על כל אחד אחר לאהוב את המשחק הזה? האם פשוט אוסר לי לאהוב את המשחק הזה? מי אתה שתקבע מה מותר לאהוב ומה לא?

  65. 65

    15:15 03.12.2011 | שנאוצר שנאוצר (אורח)

    ורגע, Halo זה לא "קח רובה ותירה"? Battlefield זה לא "קח רובה ותירה"? נכון, לירות כל הזמן זה משעמם, זה לא ייחודי וזה מפגר. אבל למה לעזאזל אתה מתייחס ל-COD כאילו זה המשחק היחיד שיש בו את זה.
    תשובה: יש לך דעות קדומות נגד הסדרה הזאת. לא יודע למה, אבל אפילו אם ייצא משחק חדש בסדרה עם גרפיקה משופרת, עלילה מבריקה ומשחקיות מגוונת (וזה יקרה יום אחד. תאמין לי) אתה תשנא אותו. למה? כי מבחינתך זה משחק גרוע וכולם "מוצצים לאקטיוויז'ן את הזין", ואף אחד אסורה להיות דעה משלו.

  66. 66

    15:19 03.12.2011 | נתנאל כהן נתנאל כהן (אורח)

    אני לא פאנבויי אבל MW3 זה המשחק הכי טוב ששיחקתי בו בחיים שלי והוא יותר טוב מBF3 שהוא חרא של משחק עם גראפיקה מכוערת פשוט חרא על מקל! לא שיחקתי בBF3 אבל הוא חרא של משחק ונראה מכוער אז לא קניתי אותו. אבל יש לי את כל משחקי COD מ1 ועד 8 (MW3) וMW3 הוא הCOD הכי טוב שיש ויש לו עלילה יפה מאוד ומרגשת וגראפיקה חדשנית יוצאת מן הכלל ולא כמו הגראפיקה המכוערת של BF3 סתם חרא של דבר לא מבין למה מתלהבים, עלק אפשר להרוס שם בניינים, מה זה לגו? ממתי בניינים נהרסים מאיזה בזוקה מסכנה? ממש לא מציאותי. חרא של משחק ולא שווה את הכסף בגלל שהוא חרא וMW3 טוב יותר.

    מגיע לו 98 בביקורת לא מבין למה 90.

  67. 67

    15:19 03.12.2011 | שנאוצר שנאוצר (אורח)

    שואלה אחרונה אליך - מהו המשחק האהוב עלייך בכל הזמנים?

  68. 68

    15:22 03.12.2011 | 66 הוא פאנבויי הומו! 66 הוא פאנבויי הומו! (אורח)

    חחחח... 66 יא אפס עלק MW3 טוב יותר מBF3 לך יא אפס!!! ילד הומו מכוער BF3 זה משחק מדהים עם גראפיקה מדהימה עלק להרוס בנינים עם בזוקה זה לא מציאותי חחח... יא אפס קוקסינל הומו! אתה לא מבין בגרוש אין לך זכות דיבור כי לא שיחקתה במשחק.

  69. 69

    15:24 03.12.2011 | נתנאל כהן נתנאל כהן (אורח)

    68 יא בן זונה!!! כוס של האמא שלך מוצצת יא בן שרמוטה BF3 זה חרא של משחק יא ילד קוקסינל מסריח אל תקלל אותי יא בן שרמוטה אוכל בתחת הכוסשלרבק MW3 שליטעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעע!!!

    BF3 זה להומואים כל מי שמשחק BF3 הוא הומו מוצץ זיין אוכל בתחת כוסשלאמק.

  70. 70

    15:27 03.12.2011 | XDuDeXD XDuDeXD (אורח)

    68 צודק BF3 זה המשחק הכי טוב והכי ריאליסטי.
    69 אתה ילד יצור! ילד קטן תתבגר כבר תינוק!

  71. 71

    15:29 03.12.2011 | חבלנסקי חבלנסקי (אורח)

    חבל שהיום את כולם מעניין הגרפיקה ולא המשחקיות.

  72. 72

    15:30 03.12.2011 | roni67325 roni67325 (אורח)

    69 יא בן זונה MW3 זה לילדים הומואים BF3 הרבה יותר טוב אבל ביננו Skyrim אוכל את שניהם בלי מלח!

    חתיכת קוקסינל מפגר!!!

  73. 73

    15:31 03.12.2011 | לשנאוצר לשנאוצר (אורח)

    Halo ממש לא, אם לא שמת לב יש שם אשכרה עלילה נהדרת, גיוון רחב, נשקים מעבר ל"קופסה" של בני אדם. אל תשווה, בבקשה ממך. BF, ממ... 2 לא. 3 כן. ב2 הייתה משחקיות נהדרת, עבודת צוות אדירה והיה פשוט כיף לשחק. 3 הפך לתחרות בCOD והכל שם מפגר. שיחקתי ב2 ונהנתי, אל 3 אני לא מתקרב, ORIGIN בתחת שלי.

    בנוגע ל"חוק", לא. ממש לא. אני לא אוסר עליך לאהוב את המשחק הזה, אני רק מביע את דעתי עליו, ואני לא מתעניין במה שאתה אוהב/לא אוהב. אגב, אני יכול להבטיח לך שכל עוד כולם קונים COD ומהללים אותו שום מושקע לא יצא מהחברה המזדיינת הזאת.

    המשחק האהוב עלי בכל הזמנים? אני אביא לך בכמה קטגוריות:

    פנטיזה - DA, הראשון (origins).
    פעולה ויריות - Bulletstorm, המשחק האדיר ביותר ששיחקתי.
    אימה - Bioshock, בעיקר 2. אני יודע שזה גם יריות אבל זה די מפחיד ב3 בלילה בחדר חשוך על full voliume...

  74. 74

    15:33 03.12.2011 | סתם שאלות סתם שאלות (אורח)

    בכל הקטע של הפאנבויז וכל זה....MASS EFFECT אותה גרפיקה אני מניח עם המשך של סיפור וזה בסדר אני מניח כמובן שיש שיפורים פה ושם כמובן כמו שאתה יכול להסתכל על MW3 במולטי ולומר שיש שם שיפורים.
    קאונטר סטרייק זה משחק שיצא בכלל ב99 וזה עדיין בין המשחקים הכי משוחקים בעולם אם לא וזה לא קשור לגרפיקה או למשחקיות.
    כל אחד ישחק במה שהוא אוהב אבל להגיד על משחק שהוא חרא בגלל שהוא "לא מחדש" זה שטויות כי כמו שאתה רואה יש מלא דוגמאות למשחקים כאלה...
    תקראו לי פאנבוי או מה שבא לכם אבל תכלס כאחד ששיחק בBF3 וMW3
    רק בסינגל נהנתי משניהם כמובן אבל יותר MW3 כי פשוט זה משחק יותר מלוטש ויותר כיף באיזשהי צורה.
    ---
    עכשיו אם המשחק שווה 60$ זה כבר שיקול של כל אחד כמובן זה כמו לשאול אם מרסדס שווה את החצי מיליון שלוקחים עליה או טויוטה שווה 100 אלף.
    והמשחק הכי אהוב עלי זה HL2 ^^

  75. 75

    15:34 03.12.2011 | נתנאל כהן נתנאל כהן (אורח)

    את מי אתה מקלל? יא בן של זונה כוסשלאמק יא בן שרטוע מזדיין אוכל בתחת אמא שלך מזדיינת בחינם יא חתיכת בן של כוסשאמק זונה!!!! אני תוקע את אמא שלך עם מטטא יא בן של זונה מזדיינת זורחת השמש!!! אמא שלך מוצצת לי כל יום מציצות רטובות עם הרבה רוק יא בן של זונה אנו תוקע אותו עם שפאכטל יא בן של כוססססשלאמקמסריח!!!

    MW3 זה המשחק הכי טוב שיש יא בן של זונעעעע!!!

  76. 76

    15:34 03.12.2011 | nintendo fan nintendo fan (אורח)

    דרך אגב שכחתי להגיב על מה שאמרתם לגבי halo 3 odst הוא במחיר מלא ולא גרושים תפסיקו לשקר והוא משחק בפני עצמו יש לו קמפיין ואונליין ובנוסף לזה אתה מקבל עוד דיסק של מולטיפלייר מhalo 3 עם עוד 3 מפות אז בנוסף למשחק החדש אתה מקבל dlc לhalo 3 הבנתם? אז סתמו את הפה חולבים את Halo בדיוק כמו cod

  77. 77

    15:36 03.12.2011 | נתנאל כהן נתנאל כהן (אורח)

    הבן זונה!

  78. 78

    15:38 03.12.2011 | נתנאל כהן (האמיתי) נתנאל כהן (האמיתי) (אורח)

    77 יש בן של זונה אמן תקבל סרטן יא בן זונה מה אתה מגיב בשמי יא בן של זונה? כוסשאמק זונה מוצצת!

    MW3 הוא המשחק הכי טוב וכל מי שאומר שלא (או שBF3 יותר טוב) הוא בן של זונה ואמן יקבל סרטן בריאות ויחנק ביום בהיר!!!

  79. 79

    15:38 03.12.2011 | שנאוצר שנאוצר (אורח)

    קודם כל, אם כבר אל תאשים את אינפיטנטי וורד. הם חברה מעולה ויש בה כמות מאסיבית של אנשים מוכשרים, והבעיה היא שהם נשלטים על ידי דיקטטורים מנוולים שלא נותנים להם לחדש כלום. אבל עכשיו, מכיוון שסדרת MW נגמרה, ומכיוון שאולפן חדש - סל

  80. 80

    15:39 03.12.2011 | נתנאל כהן (האמיתי) נתנאל כהן (האמיתי) (אורח)

    אני הומו מוצץ ואמא שלי היא זונה.

  81. 81

    15:45 03.12.2011 | ל-73: תתעלם מתגובה 79, הייתה לי תקלה אז היא לא נשלחה במלואה. ל-73: תתעלם מתגובה 79, הייתה לי תקלה אז היא לא נשלחה במלואה. (אורח)

    מה שרציתי להגיד זה זה:
    קודם כל, אם כבר אל תאשים את אינפיטנטי וורד. הם חברה מעולה ויש בה כמות מאסיבית של אנשים מוכשרים, והבעיה היא שהם נשלטים על ידי דיקטטורים מנוולים שלא נותנים להם לחדש כלום. אבל עכשיו, מכיוון שסדרת MW נגמרה, ומכיוון שאולפן חדש - סלדג'האמר - גוייס כדי לעשות משחקי COD - העתיד נראה הרבה יותר וורוד לסדרה (מפני שעכשיו, זמן הפיתוח של כל משחק יהיה 3 שנים במקום שנה וחצי). אלא אם כן יכריזו על "בלאק אופס 2", מה שיוכיח סופית שאקטיוויז'ן הם באמת קמצנים מסריחים.

    אתה יודע למה שאלית אותך מה המשחקים האהובים עליך? מפני שאני באותה מידה יכול קרוא לך פאנבוי של Dargon Age, Bioshock ו-Bulletstorm (או "מלקק ל-Bioware, Epic ו-Irrantional) רק כי אתה אוהב אותם, וזה לא יהיה נעים, נכון?

    אז בוא ונסכם את זה ככה - לכל אחד יש דעה משלו וזכות לאהוב את מה שהוא רוצהו לשנוא את מה שהוא רוצה, והוא לא צריך להיקרא פאנבוי או מפגר בגלל זה (אלא אם כן הוא אומר משהו כמו "זה המשחק הכי טוב בעולם וכולם זונות" - כי זה באמת מפגר). אז, שולם שולם לעולם ברוגז ברוגז אף פעם? (:

  82. 82

    16:08 03.12.2011 | fg fg (אורח)

    מה שהבנתי פה מכל הפנבויז פה:
    מי שאוהב את cod פנבוי מסריח? ככה זה?
    ולמה לעזאל הוא פנבוי?
    אאה כמו שאתה פנבוי של ביושוק גרגון אייג ובולטסרום.

  83. 83

    16:50 03.12.2011 | FACE PLAM FACE PLAM (אורח)

    אני מת על cod אבל גם BF טוב.

    אבל כמעט כל אלה שמשחקים BF לא סובלים COD ושוללים אותו כי הם ראו את הטריילר הראשון.

    אין להם סבלנות למשחק אחר והם חושבים שהמשחק שלהם הכי טוב.

    אני מאמין שכל הפנבויז של COD יתעצבנו כשיגידו שBF יותר טוב אבל אין להם בעיה עם המשחק עצמו.

  84. 84

    16:54 03.12.2011 | shalom_23 shalom_23

    אין מצב ששיחקתם בסינגל של המשחק הזה
    ואהבתם אותו פחות מבאטלפילד 3 אין מצב שבעולם
    כל מי שאומר שהוא שיחק בו ולא אהב לא שיחק שניה במשחק
    הסינגל שלו עולה על באטלפילד בכמה דרגות
    הנה ביקורת שלי למשחק קבלו:
    http://forums.gamer.co.il/gamer2/php/replieslist.php?Highlight=

  85. 85

    16:58 03.12.2011 | ל55 ל55 (אורח)

    תסתכל על כל משחק לווי...הוא ניראה כאילו היה צריך לצאת ב2002 אז מה אתה פותח את הפה שלך אין לך בכלל צד בויכוח פה! מה אתה מתוכח בתור מה? בתור אחד שיש לו הילו?!בתור אחד שיש לן COD. או באטלפילד?!?! מה אתה בכלל קשור לך לשחק בטניס מהתחת...וחוצמיזה עדיף מולטי טוב שעולה כסף מאשר מולטי מהתחת כמו בווי...
    ומה אתה מתלונן על אנברסרי. הגראפיקה שלו לוקחת גראפיקה של כל משחק שאיי פעם יצא לווי אז סתום כבר תפה ימיתרומם

  86. 86

    17:12 03.12.2011 | 76 76 (אורח)

    כמה צריך להסביר לך הילו לא יוצא כל שנה ומביא איתו שיפורים בגראפיקה ובגיימפלי...העלילה טובה והסינגל טובים מאד ושלא לדבר על המולטי פה אין ויכוח...
    ותחשוב פעמיים ליפני שאתה מדבר על הגראפיקה של הילו אנברסרי.
    הוא הביא את השיפור הגראפי הכי גדול שראיתי ברימייק...יש רימייקים שרק מגבירים את הרזולוציה בניגוד להילו אז שתוק...
    אתה משווה גראפיקה של רימייק לשל משחק מלא. בוא אני ישווה את אנברסרי למשחק של WII שהרי "ברור" שזו הקונסולה השולטת...
    הגראפיקה של הילו 1 מליפני 10 שנים יותא טובה מהגראפיקה של כל משחק לווי אז שב בשקת...

    אה ולהפנבויי שאמר שMW3 הוא משחק השנה...אני מניח שלא שיחקתה את גירס 3 באטמן סקיירים ואנצ'ארטד 3...

  87. 87

    17:15 03.12.2011 | LL LL (אורח)


    מוקדש לנינטנדו גיי

  88. 88

    18:05 03.12.2011 | mozy mozy (אורח)

    אם הסינגל בMW3 גרוע אז הקמפיין של BF3 מתחת לכל ביקורת

    SKYRIM הוא משחק השנה בלי מולטי ובלי גימיקים

  89. 89

    18:27 03.12.2011 | nintendo fan nintendo fan (אורח)

    מHalo 3 יצא halo כל שנה לגבי אניוורסרי מתי אמרתי שיש משחק לווי שנראה יותר אמיתי ממנו? לא אמרתי את זה אבל למה שאני יקנה משחק שכבר שיחקתי שיחסית לסטנדרטים של xbox 360 הגרפיקה שלו לא משהו? לגבי halo הראשון מישהו פה אמר שיש לו גרפיקה יותר טובה ממשחקי ווי אז הוא טועה בגדול נכון שהווי הוא לא hd אבל הוא הרבה יותר טוב מבחינת גרפיקה מקונסולות של הדור הקודם רק תסתכלו על משחקים כמו מונסטר האנטר טרי קונדוייט 2 מטרוייד פריים 3 סופר סמאש ברוס בראוול ועוד.... ועכשיו לגבי משחקים לווי מי משחק בטניס בכלל? הווי ספורט היה רק הדגמה הוא רק הציג את איך שהמושן קונטרולס יכולים לעבוד והווי ספורט ריזורט הציג את המושן פלוס ואין מה לדבר בכלל שזלדה סקיוורד סוורד הוא המשחק הכי טוב בדור הזה ורק שאלה קטנה אתם יודעים מי לקח את המשחק עם הגרפיקה הכי טובה בשנה שעברה? kirby epic yarn בגלל העיצוב האומנותי המדהים שלו אתם יודעים איזה משחק לקח משחק השנה? מריו גלקסי 2 אתם יודעים מי זכה ב2007? מריו גלקסי 1 אתם יודעים מי זכה ב2006? זלדה טווילייט פרינסס אז סתמו את הפה שלכם לכו לשחק במשחקי היריות שאתם משחקים בהם כל הזמן שלא מחדשים כלום אני ילך לשחק במשחקים הכי טובים שיש תיהנו

  90. 90

    18:58 03.12.2011 | מישהו מישהו (אורח)

    המשחק שונה מבאטלפילד. אי אפשר להשוות . ובקשר לביקורת: די נכונה חוץ מהאיכות. המשחק נראה רעעעעעע

  91. 91

    19:20 03.12.2011 | לכל מי שמקלל פה בגלל משחק לכל מי שמקלל פה בגלל משחק (אורח)

    אני מציע לו, באמת, תעשו חשבון נפש עם עצמכם, בלי להעליב, בלי ציניות. כל אחד אוהב משחק כזה או אחר, וזאת זכותו.

    קחו גם בחשבון שלא משלמים לכם גרוש אם תדברו בעד משחק כזה או אחר, אז חבל.

  92. 92

    19:26 03.12.2011 | df df (אורח)

    89 חחחח
    יא פנבוי של נינטנדו..
    זלדה משחק הדור?
    חמודי את המשחקים שאתה כל כך אוהב אתה יכול לדחוף לתחת.
    אף אחד לא צריך את המשחקים הילדותיים שלך.

  93. 93

    19:40 03.12.2011 | CooKie Monster CooKie Monster

    אכזבת השנה , המשחק ניראה בדיוק אותו הדבר כמו MW1 .

  94. 94

    20:25 03.12.2011 | nintendo fan nintendo fan (אורח)

    92 שיחקת בסקיוורד סוורד? לא נראה לי אחרי שתשחק אתה תבין

  95. 95

    20:46 03.12.2011 | df df (אורח)

    94 לא אני לא אשחק ולא אכפת לי
    מהמשחקים של נינטנדו.
    השתלטת על כל ויגיימס וצריך כבר להבין ממזמן שהמשחקים של נינטנדו חרא

  96. 96

    21:08 03.12.2011 | nintendo fan nintendo fan (אורח)

    מה הקשר השתלטתי על כל ויגיימס? ואם לא שיחקת במשחקים שלהם איך אתה יכול להגיד שהם חרא? תשחק ואז אולי יכבדו את הדעה שלך

  97. 97

    21:10 03.12.2011 | ספויילר ספויילר (אורח)

    הם הורגים את הרוסי בסוף

  98. 98

    22:03 03.12.2011 | גכעגכ גכעגכ (אורח)

    אף אחד מהם לא משתווה ל angry birds שמכר 500 מיליון עותקים

  99. 99

    22:08 03.12.2011 | גיימר מן גיימר מן (אורח)

    בתכלס כשאתר עושה ביקורת הוא עושה אותה על משחק ולא על סדרה של משחקים אז עם המשחק טוב וכיף לשחק בו הוא יקבל 90 אז מה עם הוא דומה לקודמיו. חוץ מזה שמלבד הגרפיקה אני לא רואה עוד הבדל בין bf3 ל bc2 שתיהם דומים בול במולטי מלבד האפשרות להתכופף והסינגל של bc2 יותר יפה מ bf3 אז זה בערך אותו הדבר. מה גם ש המנוע של bf3 הוא מעין סוג של שדרוג... frosbite מהמשחק הקודם שודרג ל frosbite2 אז אתם יכולים ללכת @#@$@%@%

  100. 100

    22:08 03.12.2011 | סופר סופר (אורח)

    לדעתי כול אחד והדעה שלו אבל לא להגיד לי שזה גרוע ולהכתיב לי מה לעשות

  101. 101

    22:30 03.12.2011 | Tomer1114 Tomer1114 (אורח)

    בסוף כולכם יקנו את המישחק על זה באמת לא שווה להיתווכח
    אני מת על באטלפילד זה בישבילי המישחק
    אבל שסתם באלי מישחק מהיר וכייפי או סתם לישרוף את הזמן קוד עושה עבודה טובה אבל נימאס ממנו מאוד מהר לעומת באטפילד שממנו עד היום לא נימאס
    אז בסוף עוד פראיירים וכה גם אני יקנו את המישחק למה? כי זה ממכר!

  102. 102

    06:46 04.12.2011 | ילד ילד (אורח)

    כולכם סתמו תפה עוד מעט HALO החדש ייצא וישים את MW3 וBF3 בכיס הקטן.

  103. 103

    08:05 04.12.2011 | V for Vendetta V for Vendetta (אורח)

    אני מבסוט על הביקורת כי בזכותה הצלחנו להגיע ליותר מ100 תגובות ובפעם הראשונה בהיסטוריה רוב ההודעות רלוונטיות ובעלות דעות אישיות, כל הכבוד ויגיימס :-)
    כל אחד והדעה שלו, MW3 או BF3 או שנייהם או אף אחד מהם!
    זה 4 אפשרויות ;)

  104. 104

    15:09 04.12.2011 | nintendo gay nintendo gay (אורח)

    אני לא בן שמונה!!!!
    שונה וחצי....

  105. 105

    17:27 04.12.2011 | nintendo fan nintendo fan (אורח)

    ל102 אולי אבל נצטרך לחכות ולראות וזה אושר שהוא יעבוד על אותו המנוע של reach שזה לא משהו אבל עדיין יכול להיות משחק אדיר

  106. 106

    20:06 04.12.2011 | גל גל (אורח)

    תמיד אמרו לי שהקהילה ב-VGAMES גרועה...
    עכשיו אני רואה את זה. כולם פה BF FANBOYS בני 3.
    בואו נסתכל לרגע על BF3 המדהים:
    סינגל גרוע. אין מה להתווכח.
    מולטי-היה אפשר להוסיף מפות למשחק כזה.
    MW3:
    ניצח במכירות.
    סינגל יותר טוב... מה לעשות.
    יותר מפות במוטלי.
    CO-OP יותר טוב.

    ואי בכלל לא פאנבוי של אף אחת מהסדרות האלו.
    שניהם דומות מאוד וסתם מתחרות.
    שילמדו מ-SKYRRIM-אין תחרות! משחק טוב ומושקע באמת!

  107. 107

    16:10 05.12.2011 | שולשול שולשול (אורח)

    בן כמה הילד שכתב את הכתבה הגרועה הזאת?
    פשוט כתב מטומטם!
    משחק שלא מחדש כ-ל-ו-ם וBF3 לעומת זה עולם אחר ומדהים פי מיליון!

  108. 108

    16:25 05.12.2011 | BrB BrB

    דניס לך תזדיין יחתיכת בנזונה שמוק הומו מי אתה חושב שאתה? אחת העלילות הכי מעניינות שראיתי ומשחק אדיר ופאנבויז של BF לכו תתקעו מקלות יחבורת זונות על תגיבו פה בכלל

  109. 109

    19:26 05.12.2011 | שראגא שראגא (אורח)

    שונא קונטר בדם ואף אחד לא יכול להתווכח. חרא של גרפיקה טחונה בתחת. כבר כמה שנים??!!! 1.6 1.6 1.6 1.6 1.6 חלאס חפרתם!!!. משעמם לי אהה וbf חרא של משחק

  110. 110

    00:24 06.12.2011 | בובי בובי (אורח)

    מסקנה: צריח לבנות משחק מבוסס מנוע BF3 אם עלילה של COD ומולטי כמו של BF2

  111. 111

    00:02 07.12.2011 | מומי מומי (אורח)

    שתקו כולכם מגאסון הכי טוב ויומו של הטנטקל המשחק הכי טוב בהיסטוריה

  112. 112

    14:54 07.12.2011 | אנונימי אנונימי (אורח)

    אולי די כבר... נמאס וואלק."הגרפיקה היא אותה גרפיקה", הגרפיקה הזאת היא פשוט מעולה ואין להוסיף עליה, המשחק הזה פשוט מדהים מבחינת הכול והרבה יותר טוב מbattlefield גם באקשן,גרפיקה,סאונד,משחקיות הכול הכול כול ההרגשה
    בטלפילד ניראה כמו חרא שיחקתי שתי משימות ועזבתי דרישות כול כך גבוהות ומשחק כול כך גרוע אני לא מבין איך אנשים לא רואים את זה

  113. 113

    14:06 10.12.2011 | לם לם (אורח)

    112 fan boy!!!!לא

  114. 114

    23:24 11.12.2011 | מישהו מה זה משנה?!?!?! מישהו מה זה משנה?!?!?! (אורח)

    לא מזמן קיבלתי את המשחק הזה, אנימלא פאנבוי לא של באטלפילד ולא cod (למרות שאני קניתי כל משחק שיצא ב5 שנים האחרונות ומהמשחק הזה אני בכלל לא מאוכזב!!! הגרפיקה בסדר... מספקת ולא יותר.. הסיבה שהיא כזאת זה שאין הרבה פוליגונים (הסיבה היא שactivision עשו את זה

  115. 115

    23:40 11.12.2011 | מישהו מה זה משנה?!?!?! מישהו מה זה משנה?!?!?! (אורח)

    לא מזמן קיבלתי את המשחק הזה, אנימלא פאנבוי לא של באטלפילד ולא cod (למרות שאני קניתי כל משחק שיצא ב5 שנים האחרונות ומהמשחק הזה אני בכלל לא מאוכזב!!!
    א. הגרפיקה בסדר... מספקת ולא יותר.. הסיבה שהיא כזאת זה שאין הרבה פוליגונים (הסיבה היא שactivision עשו את זה זה כדי לחסוך לאנשים עם מחשבים חלשים יחסית ושמירה על קצב פריימים הגיוני) ויש לפעמים טקסטורות מוזרות (בשלב של המטוס שמתרסק..) ודי לא מפוקסלות אבל מה שהם כן עשו זה להשקיע הרבה במיפוי הצללים והצללה דינאמית וזה משהו שמשפר את כל המראה של המשחק מא׳ עד ת׳.
    ולמה אתם מתלהבים מהגרפיקה של באטלפילד?!?! יש המון טקסטורות מרוחות (בעיקר בפרטים הקטנים) ואין מספיק צללים. הסאונד מביך ושאר האפקטים... טוב אם יש כאלה עלובים. סביבות המשחק מכוערות והמשימות הראשונות הזכירו לי את עיצוב השלבים של miros edge כלומר חסר צבע
    ב- העלילה מצויינת ולא אכזבה אותי בכלל (ספויילר) ואפילו לא הרגשתי טוב ככ״ך כשsoap נהרג... יש הרבה עלילה ולא הפיגור מבאטלפילד שאפילו הנאום בסוף מפגר. ודי כבר עם הקטע שבאטליפילד זה משחק של מולטיפייר!! הוא לא!! גם cod לא וכל משחק נוצר דבר ראשון בשביל סינגל.. נכון שהמולטיפייר בבאטלפילד מושקע אבל בcod הוא לא פחות טוב והסיבה שבאטלפילד עושה את העבודה הזאת טוב ככ״ך היא שאפשר להרוס כל דבר שלא זז. על הסינגל אין מה לדבר זאת בושה!!
    ג-יפית
    אל אבינו לא נכון באטלפילד זה אחלה משחק אבל הוא לא משתווה לcod ולא שווה את המחיר שלו.

    וג 

  116. 116

    17:23 12.12.2011 | fgfhg fgfhg (אורח)

    לא מבין מה הקטע שלכם לספר ספויילרים,יהרוג אותכם אם לא?

  117. 117

    21:55 26.12.2011 | RAYMAN RAYMAN (אורח)

    שכחתם להוסיף בפלטפורמות לרשום גם WII כי cod mw 3 יצא גם ל-WII

  118. 118

    22:02 28.12.2011 | HS HS (אורח)

    115 צודק
    אני אהבתי את הסינגל החיסרון היחיד זה שהוא קצר מאוד

  119. 119

    22:35 29.12.2011 | שכחתי,חה חה חה... שכחתי,חה חה חה... (אורח)

    כל מי שאנטי MW3 כנראה שהוא לא שיחק בו...
    תפסיקו להיות חנונים ולהיכנס לגרפיקה וכל החרא הזה,
    הגרפיקה מצויינת אין על זה וויכוח... וגם העלילה אחלה.
    קודם כל תשחקו לפני שאתם שוללים, ולא חייב להוציא כסף על משחק דפוק פשוט תורידו... ואם זה מוצא חן בעינכם תיקנו!

  120. 120

    18:22 08.01.2012 | Player 4444 Player 4444 (אורח)

    כל המשחק היה יחסית בסדר וחידש קצת את MW2 ... עד שהרגו את SOAP זה כמו לבנות חומה ולשבור אותה מיד כאילו להרוג את הדמות הראשית והמרכזית WTF

  121. 121

    17:10 09.01.2012 | שונא mw3 בדם!!! שונא mw3 בדם!!! (אורח)

    mw3 ממש חרא משחק!!
    לא שווה להשקיע בו שקל!!
    אותה גרפיקה כמו בקודמים משימות דפוקות ומשעממות רצח!!
    מולטי חרא כמו הקודמים!!
    הסאונד במשחק הזה גם חרא בטרוף!!
    בקיצור חרא משחק וbf3 שווה הרבה יותר!!

  122. 122

    17:13 09.01.2012 | מי שאוהב mw3 הומוווו מי שאוהב mw3 הומוווו (אורח)

    צודקקק אחי באמת משחק זבל מי שאוהב אותו בן זונה אימא שלו שרמוטה זונה עושה ביד!!

  123. 123

    17:14 09.01.2012 | מצדיע לך שונא mw3 בדם!!! מצדיע לך שונא mw3 בדם!!! (אורח)

    אתה צודק! זה באמת חרא משחק המשחק הזה דומה לזין שלי רק שהזין שלי יותר יפה! Activision יכולה להיכנס לי לחריץ של התחת ולעשות לי השפכת זרע. כולם פה מוצצים!!!!

  124. 124

    17:15 09.01.2012 | אמאשך זונה ל-121 אמאשך זונה ל-121 (אורח)

    יא קוקסינל מה קשור יפאנבוי של באטליפלד לך תזדיין מפה

  125. 125

    17:15 09.01.2012 | שונא mw3 בדם!! שונא mw3 בדם!! (אורח)

    מי שאוהב mw3 הומוווווווווווווו מזדיין בתחת מוצץ לזונות

  126. 126

    18:50 16.01.2012 | tomer tomer (אורח)

    גם אני בן 11 ואני גיימר אך לא ברשת(אני משחק פרוץ), אני יודע ש BF3 משחק טוב, זה נכון אני חייב להודות. אבל הוא: 1.בלי עלילה 2.אלא אם יש לך כרטיס משחק ממש ממש טוב. או שתוריד את הרזולוצייה מאד. או תמחוק. 3.למה COD? מהסיבה שהוא שהוא ראליסטי יותר. דוגמא: כדור בכתף: BF3:אויב מת. COD:איש נופל ומוציא נשק חירום\נפצא וממשיך לירות. בקיצור אני יותר שחקן COD

  127. 127

    08:28 24.01.2012 |  דניאל דניאל (אורח)

    אתם חבורה של ילדים מפגרים אתם מתכווכים על משחק שלכל אחד ואחד זה הטעם האישי שלו. זה משחק בסך הכל.
    ואתם לא מבינים כלום מהחיים שלכם ואתם סתם ילדים מושפעים.

  128. 128

    20:07 16.02.2012 | כיעי כיעי (אורח)

    כמה פאנבויים של bf במקום אחד. המשחק הזה לא רואה את באטלפילד 3 את לא מבינים שאי אפשר להשוות בינהם יחבורה של מפגרים. זה שני סגנונות מוליטיפלייר שונים. ובסינגל אין מה לדבר בכלל . mw3 לוקח

  129. 129

    12:32 30.05.2012 | blablabla blablabla (אורח)

    MW3 ובכלל הסדרה של הMW לוקחת כל משחק שיצא איפעם לBF

  130. 130

    19:26 26.08.2012 | ל22 ל22 (אורח)

    זה שיש לך אינטרנט של KB וחצי זה לא בעיה של AC או בכלל של הCOD
    אז ככה בBF3 הסיפור כל כך גרוע שלא שווה הוציא עליו שקל
    MW3 או בכלל סדרת MW אמורה להראות אותו דבר למה? כי זה סדרה של משחק מסויים זה לא אומר להשתנות אלה להשאר אותו דבר כדי לגרום לשחקן להרגיש כאילו בכלל לא עזב את המשחק הקודם וממשיך מאותה עלילה
    קודם תשחקו את הסדרה כולה אחרי זה דברו איתי BF זה תמיד היה ויהיה משחק גרוע..

  131. 131

    15:58 01.09.2012 | רון רון (אורח)

    תקשיבו כל מי שמשווה בין שני המשחקים הוא פשוט מפגר...
    CoD - הוא FPS מסוג ארקייד
    BF3 - הוא FPS מסוג ריאליסטי

    שני אלה ז'אנרים שונים לגמרי, זה כמו לנסות להשוות בין סירה למטוס, יש להם גורמים דומים כמו מהירות אבל בסה"כ זה לא אותו דבר בכלל,

    אני כבר הרבה שנים שלא משחק בBF (פשוט לא קונה משחקים), 1948 לדעתי היה משחק מטורף שמאוד אהבתי ורציתי להמשיך לראות כאלו בסדרה, אחרי שיצא 2142 התאכזבתי והפסקתי לשחק בסדרה (כשמשלבים מד"ב בתוך FPS החשק יורד לי במהירות, דבר שאני רואה שיקרה גם בבלק אופס 2), אחרי כמה סרטונים ביוטיוב רציתי שוב לשחק ב3 אבל זה דורש ממני לקנות את המשחק, ככה שעד שאני לא אמצא מישהו שיש לו את המקורי ואנסה אותו קודם אני לא אקנה אותו (אני תמיד עובד בשיטה הזו).

    ההבדל העיקרי בין COD ל BF הוא שאין כלי רכב ומטוסים בCOD, נכון, יש את הכלים של הKILLSTREAK אבל זה לא אותו דבר, אתה צריך לעבוד בכדי להשיג משהו שישפר לך את הרשיו, להבדיל ממשחק מציאותי שהכלי רכב קיימים בו כל הזמן - ובגלל זה COD מסווג כארקייד. שימו לב שהמשחק הרבה יותר מהיר מBF בעיקר בגלל הפריסות של המפה הקטנות שלא מאפשרות לכם להתחבא במקום למשך יותר מדי זמן.

    אפשר לציין גם שBF אינו מאפשר SPLIT SCREEN במולטיפלייר, וCOD כן, שאולי זו הסיבה לגרפיקה הירודה בCOD בהשוואה לBF, שזה סיכון שאקטויז'ן לקחו כדי לחזק את ה'ארקיידיות' של המשחק, מהכתבה שמצאתי, אפשר לראות שתוספת של מסך מפוצל באמת מהווה חבטה עבור המנוע הגרפי.
    (http://www.justpushstart.com/2011/10/dice-explains-why-battlefield-3-has-no-splitscreen-multiplayer/)

    אני אישית מעביר הרבה שעות במשחקי COD (בין אם זה BO בסוני 3, או MW3 פרוץ ואונליין במחשב, משהו שאני מחכה לו גם בBF3) וכן, לפחות בין BO לMW3 יש הבדלים עצומים ברמת המהירות של המשחק, מרגישים שהמונח 'ארקייד' יושב הרבה יותר חזק בMW3 מאשר בBO ששם המשחק מרגיש קצת איטי יותר (אהבתי את שניהם אגב), האונליין של המשחק אף פעם לא איכזב אותי תמיד יש אקשן ויריבים טובים (למרות שבMW3 שאני משחק בפרוץ, גורר איתו 'המון זועם' של האקרים, פשוט מוצאים שרת 'טהור' אין מה לעשות.)

    בשביל להראות לכם איך נראה ארקייד ברמת מהירות הריגות בין המשחקים:



    למה זה? בעיקר בגלל הPERKS שמעניקים לכם ייתרון בהתמחויות שונות על שחקנים אחרים (ארקייד מול ריאליסטי, שוב.)

    אין לי כ"כ הרבה מה לפרט על BF3 כי פשוט לא שיחקתי במולטיפלייר שלו עדיין... מבחינת SP שיחקתי גם בCOD ובBF ולא התלהבתי כ"כ.
    אני מאמין שלסגנון משחק של BF הוא מספק את הסחורה הכי טובה שאפשר (שוב, זה לא COD.) ואני משתוקק לנסות אותו כי אני אוהב שיש נגישות של כלי רכב שונים (בעיקר מטוסים...), ומחשבה של 'לנסות משהו שונה' אף פעם לא תזיק.

  132. 132

    18:58 01.01.2013 | Mandellla Mandellla

    כל הטייטלים שנוצרו אחרי Call of Duty 4 או אפילו אחרי World at War פשוט מבזים את כל הסדרה והורסים לה את האיכות!
    הכי עדיף Call of Duty 4 בלי כל התוספות המיותרות שהתחילו בMW2 ובBlack Ops.

  133. 133

       | פורסם ע"י