הרשמה

Crysis 2 לא פוצץ לי את השכל, וחבל

CoreOxide משחק בדמו ומרגיש ששחקני ה-PC של Crytek לא קיבלו את החוויה שמגיעה להם.
ad banner
ad banner

מאת: CoreOxide

עוד לפני ששוחרר הדמו של קרייסיס 2 והרבה לפני כל סרטוני המשחקיות – ידעתי שהוא לא יהווה המשך ראוי לשושלת האגדית שלו, שמימי Far Cry ואילך הביאה לנו את הגרפיקה הכי מדהימה שיש בשוק. ברגע ש-Crytek הכריזה על פיתוח מקביל של המשחק לקונסולות – ידעתי שזה לא יילך.

אני לא טוען שקרייסיס 2 הוא משחק לא טוב או לא מרשים ויזואלית. מה שהוא לא זה לא מממש את הפוטנציאל של מנוע המשחק שלו, כי הוא מוגבל על ידי כוחן של קונסולות עם חומרה בת חמש-שש שנים. את Crytek אמנם אי אפשר להאשים שהיא מנסה להרחיב את קהל השחקנים שלה, במיוחד בתקופה כזו שבה רוב הכותרים מוכרים יותר ולפעמים הרבה הרבה יותר על הקונסולות, אבל אל תשלו את עצמכם: היא עושה זאת על חשבון שחקני ה-PC.

ad banner

דמו המולטיפלייר שוקל כ-1.6 ג'יגה בייט, די קטן יחסית לציפיות שלי. הוא לא תומך בסביבת עבודה של 64bit וגם לא ב-DX11. אפילו לא ב-10. תקבלו רק את ה-DirectX התשיעי, טכנולוגיה שהוצגה לראשונה בשנת 2002. עוד נותר לחכות ולראות האם אפשרויות ה-DX11 המובטחות יופיעו במשחק השלם, שיוצא ב-22, ואכן ישדרגו את הויזואלים בצורה משמעותית.

קוצצו גם מספר אפקטים וטכנולוגיות מהמשחק. הסביבות אינן ניתנות להשמדה, קרני האור אינן מבצבצות דרך עלי העצים – והעלים עצמם לא אינטראקטיביים כמו במשחק הראשון. זוכרים איך נפתח לכם הפה בתדהמה כשהצמחייה בקרייסיס הראשון התנועעה בצורה (לא) ריאליסטית מפגיעות כדורי הרובים? כאן זה לא יקרה. כל מה שנשאר הוא אפקט חוזר על עצמו של תנועה עם הרוח.

למי שזה נראה לו זניח כנראה שלא תהיה אפשרות להסביר את זה, אבל כשאני מפעיל משחק חדש של Crytek על המחשב שלי, אני רוצה לשמוע את המאווררים על כרטיס המסך כושלים מרוב חום, את ספק הכוח מתאמץ לספק את ה-800 וואט הדרושים - וגראפיקה שתגרום לעיניים שלי לקפוץ מחוריהן תוך צריחות אקסטזה. מה עם Tessellation? מה עם השתקפויות ברזולוציה גבוהה? מה עם אפקטי חלקיקים מרהיבים? לא רוצה קרייסיס על ה-360 - רוצה פוטו ריאליזם במחשב!

ad banner

Crysis 1

Crysis 2

עם זאת, המשחק אכן נראה מצויין כשהוא רץ על ההגדרות המקסימליות והוא רץ חלק גם על מכונות משחקים מיושנות מעט, כמו שלי. אולי זה ישתנה כשתתווסף תמיכה ב-DX חדשים יותר, כפי שהבטיחה Crytek, אך נכון לעכשיו – אין לכם מה לדאוג באשר לביצועים של המשחק.

מבחינת משחקיות, ומשחקיות רשת תחרותית בפרט, המהירות והאינטנסיביות של הקרבות לא תאכזב אף שחקן שגדל על Shooter-ים מודרניים, אם כי לפעמים לנשקים יש הרגשה מעט "כבדה", לא יאה למכונות הריגה משומנות עם חליפות נאנו משוכללות. פרט לכך השליטה במשחק הדוקה ואינטואטיבית.

קוד הרשת של המשחק הוא בין הטובים שראיתי. קיבלתי פינג נמוך מאוד, גם לשרתים באירופה וארה"ב, וזה לא כי ספקית האינטרנט שלי החליטה לשדרג את התשתיות שלה. אני מקווה שהמצב לא ישתנה לרעה כשיתווספו עוד מיליון-שניים שחקנים לעניינים. מפות המשחק עצמן קטנות אך מגוונות. הן מציעות מספיק מקום לתמרונים ומספיק מפגשים פנים-מול-פנים במסדרונות סגורים ומתאימות במיוחד ל-10 עד 12 שחקנים. מערכת העלייה ברמות, השידרוגים וההתאמה האישית של הדמות שלכם בנויה גם היא, כמו כל ה-Shooters בימינו, על מה שעשתה Infinity Ward לפני שנמאס לה והתפוצצה.

Crysis 1

Crysis 2

האכזבה שלי היא לא סופית, בגלל שרק ב-22 אמור להגיע המשחק עם כל האופציות שהובטחו לנו. עם זאת, נותרתי עם טעם מר בפה. Crysis 2 נראה כמו גירסא מעודכנת של המשחק הקודם, שעברה קצת אופטימיזציה על מנת שתוכל לרוץ גם על קונסולות. המשחק בסך הכל לא צפוי לחדש שום דבר - קרייסיס הראשון לפחות היה יצירת מופת טכנולוגית, ותקוותי שבכל זאת נוכל לראות צעד גדול קדימה מהבחינה הזו נראית עתה על סף התרסקות סופית. לפחות קיומו של ה-CryEngine 3 יאפשר לנו בשנים הקרובות לגוון קצת ולא לשחק רק כותרי מנוע Unreal.

               

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    18:42 06.03.2011 | sharinox sharinox

    קונסולות זה זבל!

  2. 2

    18:42 06.03.2011 | קובי קובי (אורח)

    מצד אחד אמרת שהיילו ריץ' הוא אחד המשחקים הכי יפים על על פלטפורמה, ומצד שני אתה מאוכזב מהגרפיקה של קרייסיס 2 למרות שלפי הגרסה שהודלפה, הוא נראה הרבה יותר טוב מהקודם... אפילו אם זה על DX9.

    ומה אתה משווה לי את הראשון לזה, הראשון מתרחש בג'ונגלים, פה זה בעיר, מן הסתם שלא תראה אותם סביבות.

  3. 3

    18:44 06.03.2011 | b b (אורח)

    קונסולות פעם היו נטל על אמנות יצירת המשחקים רק מהבחינה החשובה ביותר, שהיא המשחקיות. גם העובדה שמדובר בבקר מוגבל וגם קהל היעד הכריחו מפתחים להפשיט את מכניקות המשחק לרמה מגוכחת. אבל בשנה שנתיים האחרונות כבר מדובר לא רק בפגיעה במשחקיות, אלא גם בטכנולוגיה...

  4. 4

    18:46 06.03.2011 | מישהוא מישהוא (אורח)

    אני ממש לא יודע ממה אתה מאוכזב, שיחקתי בדמו באקס בוקס וזה פשוט כיף לא נורמאלי

  5. 5

    18:47 06.03.2011 | Sudden_Hitman Sudden_Hitman

    CoreOxide קרייסיס 2 נראה הרבה יותר טוב מהראשון... גם הנשקים נראים הרבה הרבה יותר טוב מהראשון.
    אתה סתם בוכה על כלום.

  6. 6

    18:48 06.03.2011 | DareDevil DareDevil

    מסכים לגמרי עם כותב המאמר ! אכזבה טוטלית מבחינתי.

  7. 7

    18:49 06.03.2011 | שי שי (אורח)

    משום מה אנשים שוכחים איזה כישלון טכני היה הראשון, קיבלתם משחק עם הגרפיקה הכי יפה אי פעם- קיבלתם מנוע חרא שגם על חומרה של 2011 יש לו נפילות פריימים, כמה מדהים.

    אני מעדיף את המנוע של קרייסיס 2, לפחות הוא יציב.

  8. 8

    18:55 06.03.2011 | guy95 guy95

    גם המשחק הזה יראה יותר טוב על הקונסולות תבינו שמעטות החברות ששמות על שחקני המחשב(כסף)ורוב שחקני המחשב מורידים

  9. 9

    19:10 06.03.2011 | DareDevil DareDevil

    5: עד עכשיו ראית רק DX9 - על מה אתה מדבר ?

    ראית בכלל את crysis warhead על DX10 והגדרות גבוהות כולל פילטרים ? אני מניח שלא, אחרת אין מצב שבעולם שהיית מדבר שטויות כאלה.

  10. 10

    19:12 06.03.2011 | דני דני (אורח)

    הכותב צודק. באמת המשחק נראה גרוע בהשוואה למשחק הקודם. אהבתי מאוד את הג'ונגל במשחק הקודם, ואני מקווה שcrytek לפחות תעשה משחקיות כיפית שמנצלת את הבניינים(כמו קפיצה מבניינים, בניינים מתרסקים...).

  11. 11

    19:19 06.03.2011 | wot wot (אורח)

    מה הקטע בלבקר דמו, שאת המשחק המלא עם כל האפשרויות תגלה בהמשך?

    כתבה חסרת משמעות.

  12. 12

    19:21 06.03.2011 | torteya torteya

    מחזק את 1 וחוזר קונסולות זה זבל!

  13. 13

    19:24 06.03.2011 | איש איש (אורח)

    אבל מה עם הטנקים, המסוקים, השלבים הפתוחים, המולטיפלייר של עד 32 שחקנים, המפות מולטי הענקיות, ה- AI המתוחכם, והלאגים שהפכו לחבריי הטובים ביותר שהיו במשחק הראשון???
    עכשיו המשחק הוא סתם עוד משחק יריות ממוצע עם גרפיקה טובה.

  14. 14

    19:29 06.03.2011 | Dodge1 Dodge1

    "Crysis 2 נראה כמו גירסא מעודכנת של המשחק הקודם"

    יותר כמו גרסא מעודכנת של COD?

  15. 15

    19:30 06.03.2011 | noonameleft noonameleft

    כתבה שלמה שעוסקת בגרפיקה של המשחק שלא לדבר על לשפוט את המשחק רק על פי הגרפיקה.
    נו באמת...

  16. 16

    19:46 06.03.2011 | roi.g roi.g

    באמת משחק לא כיפי

  17. 17

    19:50 06.03.2011 | Shmati Shmati

    לצערי זה לא משהו חדש שמשחק מקורי כמו קרייסיס (יחסית מקורי) זנח את מה שעשה אותו ייחודי לכיוון הFPSים הסטנדרטיים יותר כמו COD וBF, חבל, גם קילזון (אמנם לטובה פלוס מינוס) עשה את התהליך הזה של סטנדררטיזציה וחבל, יש כל כך הרבה פוטנציאל בשוק המשחקים המקוריים אם מישהו רק ירים את הכפפה שוב ויחליט להתבלט מהשאר..

  18. 18

    19:51 06.03.2011 | אחד שבמבין אחד שבמבין (אורח)

    למרות של-PC יש כרטיסי מסך טובים יותר מאשר הקונסולות

    עדיין המשחק עם הגרפיקה הטובה ביותר בשנת 2008 2009 ו2010 נבחרו ממשחקי קונסולה!!!!

    מה לעשות שיש הבדל במכירות משחקים במאות אחוזים בין הקונסולות לבין המחשב,עדיף לחברות להשקיע בקונסולות ולא במחשב!!!
    לכן עדיף לקנות קונסולה ולא מחשב במידה ומדובר במשחקים!!!

  19. 19

    19:54 06.03.2011 | D.O.R D.O.R

    המשחק נראה דווקא סבבה.

  20. 20

    19:55 06.03.2011 | מישהו מישהו (אורח)

    unreal כופל!

  21. 21

    19:57 06.03.2011 | hh hh (אורח)

    הקונסולות דופקות את המשחקים בגלל שהם לא מספיק חזקות איזה
    חרא

  22. 22

    20:12 06.03.2011 | BiA BiA

    15: גולת הכותרת של Crysis 2 היא המנוע הגראפי החדש שלו. הכתב מציין במפורש בתחילת הכתבה שאין כאן שום קשר לטיבו של המשחק. נו באמת.

  23. 23

    20:12 06.03.2011 | popop popop

    זונת גרפיקה

  24. 24

    20:23 06.03.2011 | 2eitaking0 2eitaking0 (אורח)

    עם כל הכבוד אני חושב שהדמו מצוין ופשוט הכתבה הזאת התבכיינות גדולה.

  25. 25

    20:38 06.03.2011 | ET2k ET2k

    גראפיקה לא עד כדי כך מעניינת אותי, אבל כנראה הגענו שבאמת לשלב שבו הדור הנוכחי של הקונסולות מתחיל לתקוע מקלות בגלגלים של הPC. ההבדל הוא שבדור הזה הקונסולות אחראיות לרוב המכירות ולכן צריך "להתחשב" בהן. אני לא יודע אם אני היחיד שגם מרגיש שכבר אין חדשות על כרטיסי מסך חדשים כל שני וחמישי, הסצנה הזו די רדומה בשנה האחרונה...

  26. 26

    20:42 06.03.2011 | Narcan Narcan

    חברה, אתם אנשים בלי יכולת חשיבה.

    המבקר כמובן שלא יבקר משחקיות, על סמך הדמו! זוהי הסיבה שהוא מבקר את הגראפיקה.

    גם המאמר, אמור לעסוק בגראפיקה של קריסיס - "Crysis 2 לא פוצץ לי את השכל, וחבל" ולא "crysis 2 ביקורת.אז מספיק להיות מפגרים, מצד אחד החברה הנורמלים באתר הזה מבקשים כתבות איכות כמו זאת, ומצד שני ילדים קטנים מבקרים את הכתבה בלי שום בסיס.

    עבודה מעולה על הביקורת. כל הכבוד ויגימס

  27. 27

    20:59 06.03.2011 | 123 123 (אורח)

    לפני כמה ימים הורדתי את קריסיס 2 ואני ממש ממש נהנה ממנו.
    כל הסביבה של המבנים הנשקים המים הכל נראה מעולה !!!
    אני פשוט נהנה לשחק אותו שוב ושוב.

  28. 28

    21:01 06.03.2011 | MPTG MPTG

    כל מה שכתוב נכון מאוד וגם מצער מאוד, האיכות הגראפית של המשחק נראית כאילו היא נמצאת איפשהו בין Cryengine 2 ל-2.5
    CE3 האמיתי יכול ליצור גראפיקה שבאמת תעשה לכם חשק לחיות בתוך עולם המשחק כי הוא נראה כמו המציאות ברמה שבאמת עוד לא נראתה, למי שמעוניין לראות את הכוח האמיתי של הCE3:



    כמו תמיד דיי אפשר לטעון שהקונסולות דפקו אותנו, כי אפשר להקצות שני צוותים שיפתחו במקביל גירסא מתקדמת גראפית למחשב וגם גירסא שמתאימה ליכולת של הקונסולות(שמתגמדת לעומת היכולת המקסימלית של המנוע)
    איפשהו עדיין נראה לי שקרייטק יפתיעו עם המשחק המלא אבל כרגע אני דיי מאוכזב

  29. 29

    21:36 06.03.2011 | wot wot (אורח)

    ל26
    גם אם הוא לא כתב "ביקורת", הוא עדיין ביקר את המשחק והמנוע שלו, כך שהכתבה היא אכן ביקורת.

  30. 30

    21:36 06.03.2011 | Highwind Highwind

    BULLSHIT
    רק שלא יהיה פורט עלוב וזהו.

  31. 31

    22:00 06.03.2011 | DareDevil DareDevil

    30: זה אולי לא פורט ברמה הטכנית, אבל זה מרגיש כמו אחד על כל פנים.

  32. 32

    22:18 06.03.2011 | MB MB (אורח)

    כשהקונסולות מוכרות הכי הרבה זה הגיוני שזה מה שיקרה.
    תמשיכו להוריד ולצרוב ולהוריד ולצרוב עד שאפילו לא ייצא משחק אחד למחשב.

    ומעבר לכך, FPS בקונסולות זה באמת אסון, אפילו עם הMOVE ודומיו.

  33. 33

    22:23 06.03.2011 | BrB BrB (אורח)

    אינפיניטי היו אחלה חברה והם היו ממשיכים להיות כזאת אם אקטיויז'ן הבני !@#?%$ האלה לא היו מפריעים לה, אז אל תדברו עליה רע!
    __________________________________________________
    אני מסכים עם 1 עד שיקנו לי סוני 3 חח..
    ל4- אני מאוכזב שאי אפשר להרוס את הסביבה :(
    ל8- אני בעד לעשות הפגנה על היחס של החברות לשחקני המחשב!!
    10- כן שיהיה אפשר לרסק את הבניינים!! D:
    14- איזה קול אוף דיוטי? MW2? כי בלק אופס חרא!

  34. 34

    22:23 06.03.2011 | daniel141207 daniel141207

    לא יודע על מה אתם מדברים המשחק סבבה לגמרה
    סיחקתי בדמו וראיתי סירטונים ונירא לי אני יקנה
    גרפיקה מדהימה אבל זה לא כל מה שחשוב ובכל מיקרא נירא לי ישירו לנו הפתעה במישחקיות

  35. 35

    22:35 06.03.2011 | תגידו תגידו (אורח)

    HARDCORE זו רמת הגרפיקה הכי טובה? למה סיבכו אותי לא יכלו פשוט להגיד LOW MED HIGH =P

  36. 36

    22:59 06.03.2011 | scAr* scAr* (אורח)

    באמת שאין לי מושג למה, אולי בגלל שזה דמו, אבל עד עכשיו כל התמונות של קרייסיס 2 נראות פחות מרשימות מקרייסיס 1..

  37. 37

    00:44 07.03.2011 | fantom134 fantom134

    ואו תודה 28 על הסרטון, זה החזיר לי את האמון שאבד.
    אני שיחקתי גם כן בדמו, אני חייב להגיד שאני מסכים עם
    כותב המאמר ואני מקווה לשיפור משמעותי.

  38. 38

    07:42 07.03.2011 | energyaron energyaron

    גם אני התאכזבתי מאד אפשר לומר

  39. 39

    10:42 07.03.2011 | Lafa Lafa

    לא יודע מה איתך..
    המולטי של 2 הרבה רבה רבה יותר טוב מcrysis wars.

    למי אכפת מהסינגל? סינגל של משחק מסיימים תוך כמה שעות ואז זהו, אם אין מולטי - המשחק הולך לפח.

    פה יש מולטי מהנה שלא ראיתי הרבה זמן.

  40. 40

    10:46 07.03.2011 | שרון שרון (אורח)

    איבורי מוכרת את המשחק ל PC ב199 ש"ח ואת הPS3 ב 299 ש"ח
    תיכנסו לאתר שלהם, יש להם אחלה מחירים.

  41. 41

    11:22 07.03.2011 | FUCK graphics FUCK graphics (אורח)

    יא אללה, למי אכפת מהגרפיקה? הורדתי dead rising 2 (כן, הורדתי, לא חוקית, אני לא אלך לקנות משחק במאה ומשהו שקל אם אני לא מעריץ לגמרי את המפתחים -אהמvalveאהמ) ויש לי פאק בגראפיקה- הזומבים נראים כמו תחת, ככה גם הדמויות, האנימציות, הכל. ועדיין כיף לי בטירוף. אז באמת, זין על הגרפיקה

  42. 42

    13:21 07.03.2011 | wtf wtf (אורח)

    שיחקתי ב-crysis 2 ותאמינו לי מי שאומר לכם שזה משחק שלא מפוצץ לכם את השכל בחיי שהוא משקר כדי לגרום לכם להפסיד משחק כזה epic

  43. 43

    13:25 07.03.2011 | סס סס (אורח)

    ל42- אז כנראה שיש לך שכל ממש קטן.

  44. 44

    13:29 07.03.2011 | חוש חש הבלש חוש חש הבלש (אורח)

    שימו לב שלכל מי שיש כרטיס מסך מדור 2X0 מפעיל היום כל משחק בכיף אבל הבעיה פה היא באמת החומרה עברה מזמן את הגרפיקה במשחקים וכל זה בגלל הקונסולות . בשנתיים הקרובות אנחנו נקבל את הדור הבא של הקונסולות שישר יקפיץ את הגרפיקה גם במחשב .

  45. 45

    13:55 07.03.2011 | yon1000 yon1000

    אני סיימתי את קריסיס 2 וזה הההההה-משחק למרות שזה DX9 הגרפיקה יותר טובה מכל משחק שיצא לשוק בכל הזמנים זה הסיפור הכי ארוך הכי טוב ששיחקתי איי פעם כל מי שאומר שהמשחק לא טוב פשוט דפוק מכל כיוון
    קודם תשחקו במשחק אח"כ תפתחו תפה
    לקח לי 4 ימים לסיים את הסיפור כשמשחקים כמו BO אני מסיים בכמה שעות(רמה הכי קשה כמובן)ממש נכנסים לתוך הדמות בסיפור הזה

  46. 46

    15:07 07.03.2011 | י י (אורח)

    כתב טיפש.
    רושם שהמחשב חלש אבל מצפה לכל האפקטים.
    זה ברור שחלק בא על חשבון השני.

  47. 47

    15:46 07.03.2011 | אדי אדי (אורח)

    ל - 1

    אתה NOOOOOOOOOOOOOOOOOB כל כך!

  48. 48

    15:57 07.03.2011 | Friendly Enemy Friendly Enemy

    הדמו חרא בגלל השרתים המסריחים.
    לדעתי יש שיפור קטנטן מקרייסיס 1,אבל כמו תמיד,אני מצפה מהמשחק רק לגראפיקה יפה.

  49. 49

    16:09 07.03.2011 | אבא שלי פדופיל אבא שלי פדופיל (אורח)

    אבא שלי פדופיל

  50. 50

    16:17 07.03.2011 | guy95 guy95

    זה לא קטע שהקונסולות חלשות,לPS3 יש שבע מעבדיםםםם!!!!
    90% מהמשחקים הבלעדיים של הPS3 בחיים לא יעלו על המחשב

  51. 51

    16:44 07.03.2011 | omer1000 omer1000

    לא לדאוג חברה חכו לכתבה הבאה של הכתב המכושר שלנו CoreOxide
    שבכתבה הבאה הוא ישוחח איתנו על MINECRAFT וכמה הגרפיקה שלו נוראה,וישווה אותה לCOD BO וכן ניחשתם נכון נתעלם מן המשחקיות שלו!

    במילים אחרות עוד זונת גרפיקה ואני בספק גם מי שהרשה למשתמש הזה לפרסם את הכתבה

  52. 52

    17:33 07.03.2011 | TheYeIIowDucK TheYeIIowDucK

    לי אישית לא אכפת מהגראפיקה
    הבעיה המרכזית בCrysis 2 היא שהוא פשוט לא המשך לCrysis 1.
    המשחקיות שונה לגמרי :/
    ממשחק אסטרטגי ואיטי ומעניין זה הפך פשוט לRun n' gun כמו בCOD

    אני אישית, בתור מעריץ ענק של הראשון לא הולך לקנות את השני. אני לא יודע מה איתכם, אבל Modern Warfare עם Nanosuits זה לא בשבילי.

  53. 53

    20:17 07.03.2011 | CoMaNdO CoMaNdO

    אם תלמדו לקרוא בהתחלה כתוב שהגרפיקה ודברים נוספים בדמו נמחקו / שונו ובמלא היה את הדברים האלה

  54. 54

    20:43 07.03.2011 | zlukie zlukie (אורח)

    crysis 2 פשוט אכזבה,ברגע שהתחלתי לשחק התחלתי להשתין מרוב כעס(כן,גם לי יש בריחות).
    יש רק שתי כוחות ל-nanosuit מתוך החמישה שהיו,הגראפיקה נראת גרועה יותר,ולא שיחקתי במולטיפלייר אבל זה נראה כמו עותק cod טהור שהסיבה ליצירתו היא עצלנות ומשיכה של מעריצי cod.
    פשוט בושה.

  55. 55

    22:12 07.03.2011 | ל-50 ל-50 (אורח)

    אתה ממש מוגבל הא?
    נחש איך ואיפו בונים משחקים ל PS3 ול 360?
    ואיפו הם רצים ללא בעיות? בPC

  56. 56

    23:05 07.03.2011 | Idankri Idankri

    דווקא נראית גראפיקה יותר טובה מהראשון
    ול zlukie - עדיף בהרבה מולטי כמו של COD.. מאשר הדבר המזעזע שהיה ב CRYSIS 1

  57. 57

    23:33 07.03.2011 | omer1000 omer1000

    54 תפעיל את המוח הקטן ותחשוב כי זה דמו!!! מעניין מה תגיד על הדמו של DA2 "חרא משחק כי אין inventory והגרפיקה נוראית"
    א. הגרפיקה מצויינת אתה בטח על ההגדרות הכי נמוכות
    ב. ולא שיחקת במולטיפלייר? אז או שאתה שופט את המשחק לפי תמונות או שפשוט שיחקת בבטא שהמשמעות שזאת גירסא לא מושלמת עם מלא באגים ושלא נדבר על הטקסטורות החסרות?

    ויש לך בעיות אם אתה משתין מכעס תשיג עזרה.

  58. 58

    00:38 08.03.2011 | jhjh jhjh (אורח)

    50 אתה מטומטם.
    המחשב חזק פי מיליון, מעבדים זה לא מה שקובע.

  59. 59

    13:45 08.03.2011 | ד ד (אורח)

    די לחרטט, יש לי 64BIT והדמו עובד לי מצוין.

  60. 60

    14:33 08.03.2011 | a2858br a2858br

    41 אתה הבנאדם הכי דפוק אי פעם,Valve לא פיתחו את Dead Rising 2 בכלל.

  61. 61

    14:46 08.03.2011 | guy95 guy95

    ל58 אתה טמבל.
    מעטים האנשים שמשקיעים אלפי שקלים במחשב,וPS3 זה מפלצת ראית פעם משחקים בPS3 שאתה מדבר,ואם היו עושים את המשחק למחשב בלבד עם דרישות גבוהות עם DX11 מעטים זה היה נראה מדהים אבל רוב המחשבים לא יכלו להריץ את זה,ובנוסף רבים משחקני המחשב מורידים.
    ומה לעשות שהכסף האמיתי זה בקונסולות לא משתלם היום לייצר משחקים למחשב.

  62. 62

    00:11 09.03.2011 | BiA BiA

    61: ה-PS3 אולי הייתה מפלצת. היום המחשבים ברמה אחרת לחלוטין - וגם בבינוניים שבהם משחקי מולטיפלאטפורם נראים הרבה יותר טוב.

  63. 63

    00:28 09.03.2011 | חכם חכם (אורח)

    בסרטון ב59 השניות (בסרטון השני) סתם נראה לי שכתוב על הבניין אירן באותיות תפוס בעברית? או שזה בגלל השעה (12:28 בלילה) חחח

  64. 64

    08:47 09.03.2011 | א א (אורח)

    תשכח מהדוגמאות של הגרפיקה למה עוד לא יצאה שום גרסא למחשב שתומכת ב DX11 עם אפשרויות גרפיקה מלאות ל Crysis 2 לעומת זאת נתתה תמונות של גירסא סופית מ Crysis 1

    אז השוואה הזאת לא עובדת...

  65. 65

    14:39 09.03.2011 | guy95 guy95

    ברגע שהקונסולות ישתפרו כך גם המשחקים למחשב.אחרי הכל מי שבאמת מכתיב את השוק זה הקונסולות

  66. 66

    17:25 09.03.2011 | noobRider noobRider

    משחק טוב מאוד אבל יש יותר מדי blur...

  67. 67

    10:22 12.03.2011 | §gOOg§ §gOOg§

    יש לי את CRYSIS המלא... מלפני חודש וחצי... אבל זה גרסת DEV מציקה כזאת

    הדלפה...

  68. 68

    10:22 12.03.2011 | §gOOg§ §gOOg§

    יש לי את CRYSIS המלא... מלפני חודש וחצי... אבל זה גרסת DEV מציקה כזאת

    הדלפה...

  69. 69

    10:22 12.03.2011 | §gOOg§ §gOOg§

    יש לי את CRYSIS המלא... מלפני חודש וחצי... אבל זה גרסת DEV מציקה כזאת

    הדלפה...

  70. 70

    10:22 12.03.2011 | §gOOg§ §gOOg§

    יש לי את CRYSIS המלא... מלפני חודש וחצי... אבל זה גרסת DEV מציקה כזאת

    הדלפה...

  71. 71

    10:22 12.03.2011 | §gOOg§ §gOOg§

    יש לי את CRYSIS המלא... מלפני חודש וחצי... אבל זה גרסת DEV מציקה כזאת

    הדלפה...

  72. 72

    10:22 12.03.2011 | §gOOg§ §gOOg§

    יש לי את CRYSIS המלא... מלפני חודש וחצי... אבל זה גרסת DEV מציקה כזאת

    הדלפה...

  73. 73

    10:35 12.03.2011 | §gOOg§ §gOOg§

    וואי איזה מפגר מי שמשחק שם, הוא בתוך CLOAK ואז יורה וזה מבזבז לו את כל הENERGY
    שהוא יכול פשוט לבטל את הקלוק ממש רגע קטן לפני שהוא יורה

  74. 74

    10:36 12.03.2011 | §gOOg§ §gOOg§

    וואי איזה מפגר מי שמשחק שם, הוא בתוך CLOAK ואז יורה וזה מבזבז לו את כל הENERGY
    שהוא יכול פשוט לבטל את הקלוק ממש רגע קטן לפני שהוא יורה

  75. 75

    10:36 12.03.2011 | §gOOg§ §gOOg§

    וואי איזה מפגר מי שמשחק שם, הוא בתוך CLOAK ואז יורה וזה מבזבז לו את כל הENERGY
    שהוא יכול פשוט לבטל את הקלוק ממש רגע קטן לפני שהוא יורה

  76. 76

    10:36 12.03.2011 | §gOOg§ §gOOg§

    וואי איזה מפגר מי שמשחק שם, הוא בתוך CLOAK ואז יורה וזה מבזבז לו את כל הENERGY
    שהוא יכול פשוט לבטל את הקלוק ממש רגע קטן לפני שהוא יורה

  77. 77

    10:36 12.03.2011 | §gOOg§ §gOOg§

    וואי איזה מפגר מי שמשחק שם, הוא בתוך CLOAK ואז יורה וזה מבזבז לו את כל הENERGY
    שהוא יכול פשוט לבטל את הקלוק ממש רגע קטן לפני שהוא יורה

  78. 78

    10:36 12.03.2011 | §gOOg§ §gOOg§

    וואי איזה מפגר מי שמשחק שם, הוא בתוך CLOAK ואז יורה וזה מבזבז לו את כל הENERGY
    שהוא יכול פשוט לבטל את הקלוק ממש רגע קטן לפני שהוא יורה

  79. 79

    10:36 12.03.2011 | §gOOg§ §gOOg§

    וואי איזה מפגר מי שמשחק שם, הוא בתוך CLOAK ואז יורה וזה מבזבז לו את כל הENERGY
    שהוא יכול פשוט לבטל את הקלוק ממש רגע קטן לפני שהוא יורה

  80. 80

    10:36 12.03.2011 | §gOOg§ §gOOg§

    וואי איזה מפגר מי שמשחק שם, הוא בתוך CLOAK ואז יורה וזה מבזבז לו את כל הENERGY
    שהוא יכול פשוט לבטל את הקלוק ממש רגע קטן לפני שהוא יורה

  81. 81

    10:36 12.03.2011 | §gOOg§ §gOOg§

    וואי איזה מפגר מי שמשחק שם, הוא בתוך CLOAK ואז יורה וזה מבזבז לו את כל הENERGY
    שהוא יכול פשוט לבטל את הקלוק ממש רגע קטן לפני שהוא יורה

  82. 82

    23:14 12.03.2011 | חתול רגיל חתול רגיל (אורח)

    83 הוא חתול מקסיקני !!

  83. 83

    23:14 12.03.2011 | חתול מקסיקני חתול מקסיקני (אורח)

    אני חתול מקסיקני

  84. 84

    00:45 13.03.2011 | omer1000 omer1000

    67 עד 83 חבורת הומאים ויש להם חתולים מקסיקנים

  85. 85

    13:16 13.03.2011 | itay169 itay169 (אורח)

    המשחקיות חשובה יותר מגרפיקה, נכון שגרפיקה מוסיפה הרבה למשחק ולתחושה, אבל לא צריך להחשיב לה כל כך הרבה חשיבות, אפילו כשמדובר בקרייסיס שמתהדר בעיקר טכנולוגית. אני יודע שהרבה לא יסכימו איתי, אבל זו דעתי

  86. 86

    18:02 13.03.2011 | olmert olmert

    רק הוא שכח שהוא בודק על המולטי
    ושם הגראפיקה הרבה פחות מלותשת

  87. 87

    19:09 13.03.2011 | משה משה (אורח)

    קונסולות זה רק ל
    FIGHTING GAMES
    או משחקים שלא מעניין לשחק אותם על המחשב

  88. 88

    22:29 13.03.2011 | אני רוצה מכונית! אני רוצה מכונית! (אורח)

    אני מבין שב-Crysis 2 לא יהיו כלי רכב שאפשר לנהוג בהם...

  89. 89

    23:34 16.03.2011 | ק/ ק/ (אורח)

    ל 84 יש מחזור

  90. 90

    14:31 18.03.2011 | CoMaNdO CoMaNdO

    88 אתה כנראה בלי ראש אתה לא יודע מה זה דמו אה?
    יש לי את הבטא המודלפת יש המון רכבים שאתה נוהג בהם וחלק מהם זה משימות אבל יש רכבים שתוכל לנהוג בהם כי בא לך (LOL)

  91. 91

    01:29 13.04.2011 | SaintMrSomebody SaintMrSomebody (אורח)

    אהבתי מאוד את המשחק הזה!!
    אני לא יודע למה הכותב מתאכזב מהמשחק הזה.

    אם מה שמענין אותו זה האור שחודר דרך העלים של העצים,אז למה הוא משחק בכלל?

    יש לי מחשב ממש חרא:
    INTEL CORE 2 E6300 1.86GHZ[מעבד שעובר אצלי כבר 4 שנים]
    2GB RAM
    NVIDIA GEFORCE 220GT 1GB

    והמשחק רץ ברזולוציה בינונית(1024X768)ועל הגרפיקה הכי גבוהה שיש באפשרויות,ואני פשוט נדהם!!!
    המשחק רץ בין 30 ל-40 פריימים לשניה וגרפיקה מעולה!!

    תעשו טובה ותפסיקו להתלונן!!!

  92. 92

    21:44 11.05.2011 | tzabar1 tzabar1

    צודק אחי גמאני לא אהבתי את המשחק כי לדעתי דחפו יותר מידי את הקט של המפלצות/חייזרים האלה כל הקטע של החליפה די מגניב אבל החייזרים האלה ממש ביאסו אותי...

  93. 93

       | פורסם ע"י