הרשמה

Urban Attack

Urban Attack

Urban Attack, מגיע מצוייד במנוע תלת-ממד וקטורי ייחודי, עלילה מרתקת וסצנות אקשן מאתגרות. ללא ספק אחד ממשחקי הסלולר הטובים כיום.

Urban Attack של Vivendi, משחק פעולה-הרפתקה שמתרחש בניו-יורק של שנת 2046, הוא כותר יחודי.

בתור פתיחה הוא מוצג בתלת-ממד וקטורי, דמוי הסימולטורים של פעם. המראה הנקי של הוקטורים תואם היטב למסך הקטן של הטלפון, ומאפשר הצגת סצנות מפורטות יותר משניתן היה עם הטקסטורות הגסות האפשריות בהתחשב במגבלות הזיכרון-עיבוד של הפלטפורמה.

השימוש בתלת-ממד מהסוג הזה אפשר יצירת משחק ארוך ומגוון: עוד לפני שתבינו מי נגד מי כבר יצא לכם לארוב לשיירה, להילחם בקרונות הרכבת התחתית, לצלוף באויבים על סיפונה של יאכטה, לצלול במפרץ ההאדסון, לדהור במכונית-רחפת, לבקר במועדון ולטפס על גורד שחקים - וזה רק האמצע.

ה"מי נגד מי" ראוי לציון בפני עצמו, בגלל שבשביל משחק מבוסס אקשן יש ל-Urban Attack עלילה חזקה. השחקן מגלם את יורי, סייבורג שלא זוכר את עברו ועובד בחוף המזרחי של ארה"ב בעבור המאפיה הרוסית, שלאחר שהשיגה נשק גרעיני השתלטה על השלטון במוסקבה. עם התקדמות הסיפור יורי הולך ומאבד אמון במפקדו הישיר, וכתוצאה מכך מתחיל לשאול את עצמו שאלות לגבי המשימות שמטילים עליו ויעדיהם, ולגבי זהותו מעבר לתפקידו כחייל ביוני.

[vod]http://sunny.vgames.co.il/FLV_Video/31207/file-956994258.flv[/vod]

לפרזנטציה היחודית, הגודל והעלילה מתווספת רמת אתגר מאוזנת ומשחקיות מגוונת כמעט כמו הסצנות בהן פועל הגיבור. למרות שהמשחק בעיקרו מבוסס על ירי באויבים במגוון סצנות נעות או נחות, סצנות האקשן נותרות מעניינות בגלל המעבר בין צליפה מדוייקת לריסוס, בין לחימה מטווח קרוב לרחוק, ובין לחימה בעשרות אויבים חלשים לקרבות בוס. אבל לא כל המשחק הוא מסיבת קליעים: Urban Attack יכול לשאת בצדק את תו ה"פעולה-*הרפתקה*" בזכות כעשרה מצבי משחק נוספים, פשוטים אבל יעילים, המשולבים בו - והכוללים נהיגה, פריצה, תיקון עצמי, הרכבת נשק ופתרון חידות היגיון.

כל זה הופך את Urban Attack לאחד ממשחקי הפעולה המעניינים והבשרניים ביותר שקיימים בסלולרי כיום - אם לא מעמיד אותו בראשם.

ציון: 9.5/10

משתמשי סלקום: הורידו את המשחק לטלפון שלכם עכשיו!

לסיקורי משחקי סלולר נוספים

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    20:03 03.12.2007 | ShmilS ShmilS

    וואו, נשמע מגניב!

    אני בהחלט אחפש אותו. מקווה שאורנג' לא יאכזבו אותי שוב.

  2. 2

    21:34 03.12.2007 | (אורח)

    אהבתי את הטריילר...

    לאדע אם אני יאהב את המשחק...
    מקווה שהציון בהתאם.

    אחלה סיקור ד"א :)

  3. 3

    00:55 04.12.2007 | x-play x-play

    לינק למשחק

    מצאתי אחרי חיפוש בפורומים:

    http://rapidshare.com/files/74112051/Urban_Attack_176x208_176x220.jar

  4. 4

       | פורסם ע"י