הרשמה

עצות למסיבת רשת מהנה ומוצלחת

אליפות ישראל במשחקי מחשב בחסות אינטל, TMAX והמחשבים הניידים של טושיבה, שבמסגרתה תערך מסיבת הרשת הגדולה ביותר לגיימרים שנראתה במחוזותינו, אצה לכיוונינו במהירות מסחררת, וחשוב להתכונן כראוי.

ההבדל בין מסיבת רשת מהנה במיוחד שתשאר חקוקה בזכרונכם לטובה, ובין כשלון מוחלט, יכול לנבוע מסנדוויץ' אחד ששכחתם להביא, העכבר שעליו לא השגחתם ומישהו גנב, ובעיקר - הדברים הקטנים.

מה לעשות לפני מסיבת הרשת?

לבדוק את תקינות החפצים

זכרו לבדוק את תקינותם של כל החפצים שאתם עומדים להביא עמכם לאירוע. בדקו שהם עומדים בכל הדרישות. נכון הדבר כפליים לשחקנים המקצועיים, שבאים למקום במטרה להשתתף באליפויות ישראל, או להיאבק נגד מחזיקי התארים השונים.

היה וגיליתם שחלק חיוני אינו מתפקד כראוי, נסו לטפל בבעיה, או במקרה הצורך - אפילו להחליפו בחלק חדש. הרי הייתם עושים זאת במוקדם או במאוחר, אזי שמסיבת רשת היא ההזדמנות ההגיונית ביותר לביצוע השידרוג.

לבחון את האטרקציות מראש

בדקו מראש מה מעניין אתכם באירוע הקרוב, וחשבו מה תרצו לעשות, כדי שתוכלו לנצל את זמכם בצורה מושלמת. במקרה הצורך, הכינו אפילו לו"ז מסודר, ונסו שלא לזלוג ממנו להנה או להנה.

לחצו להגדלה

עוד על האירוע: החלה ההרשמה לאירוע - מהרו להירשם!

מה חשוב להביא למסיבת רשת?

חוטים/כבלים:

  • כבלי רשת: זכרו להביא את כבלי הרשת הנחוצים לחיבור המחשב לאינטרנט: בין אם המחשב שלכם מחובר בבית דרך אינטרנט אלחוטי ובין אם לאו, חשוב לזכור שבמסיבת הרשת החוקים הם שונים - כל מחשב צריך כבלי רשת.
  • כבל "קומקום": המחבר בין המסך למארז.

אוזניות, עכבר, פאד לעכבר, מסך וציוד היקפי נחוץ: מסיבות הרשת הן ברובן מקומות רועשים למדי, וחשוב להשאר מנוטרלים מהרעשים החיצוניים למשחק בעזרת אוזניות אטומות לרעש. גם פאד לעכבר הוא יעיל למי שאינו רוצה להתקע עם העכבר בליכלוך שעל השולחן (למרות שאנחנו מבטיחים שולחנות נקיים). מסך כמובן, הוא גם חשוב - כי צריכים לראות את המשחק.

עוד על האירוע: בחנוכה - נצחו את אלופי פיפ"א ו-UT הישראלים

מה מומלץ להביא למסיבת רשת?

כסף לאוכל/הסעה הביתה: תמיד חשוב להצטייד בכמות מספקת של כסף. היה ונתקעתם במקום, פיספסתם את האוטובוס או נעשתם רעבים - כסף הוא תמיד דבר חיוני. חשבו בחוכמה כמה אתם מתכננים להוציא, והביאו קצת יותר מכך - לכל צרה שלא תבוא.

מכשיר סלולרי: הביאו עמכם מכשיר סלולרי, כדי שבני משפחותיכם יוכלו בכל עת להשאר עמכם בקשר רציף. זכרו גם להשאירם דולקים...

אוכל מהבית: במסיבות רשת, ובדרך כלל - באירועים הומי אדם, מחיר האוכל הוא מופקע, ולעיתים גם לא באשמת המקימים. אם אינכם רוצים לשלם מחירים מרקיעי שחקים תמורת מזון, אתם יותר ממוזמנים להביא בעצמכם את האוכל שאתם אוהבים לאכול בבית, מהבית.

קונסולות ניידות: אם תורים ארוכים הם לא לרוחכם, אתם תמיד יכולים להביא קונסולות DS או PSP, שינעימו את שהייתכם בתורים, ארוכים או קצרים ככל שיהיו. וגם, זה תמיד כיף לשחק ב-DS או PSP, בלי כל קשר למאורע.

עוד על האירוע: העדכונים האחרונים על חלק מפעילויות האירוע

מה מומלץ לעשות במסיבת רשת?

נועו במקום, התרועעו וצרו קשרים

אליפות ישראל הבאה עלינו לטובה, פונה ליותר מסוג אחד של גיימרים: כאלה שרוצים לשחק ולנצח את חבריהם לקהילת המשחק, וכאלה שבאים להנות מחברתם של כל אחיהם הגיימרים. לא חשוב לאיזה סוג אתם משתייכם, זכרו להתרועע עם כמה שיותר אנשים. כי קשרים חברותיים זה טוב - במיוחד בשביל הגיימר המצוי.

הסתובבו בין האטרצקיות השונות

השתדלו לבצע כיסוי טוב של כל הפעילויות העומדות בפניכם באירוע - ויש הרבה. בין אם אתם חובבבי קונסולות, או מכורי CS ו-WoW, נסו את כל האטרקציות שבמקום. מנסיונם האישי של רבים מחברי צוות האתר, זוהי הדרך הנפלאה ביותר לגלות משחקים חדשים ותחביבים חדשים, שבעבר חשבתם שאינם פונים אליכם, ולמרבה הפליאה - דווקא ההפך הוא הנכון.

עיצות נוספות, שלדעתכם יכולות להפוך אירוע למוצלח, נשמח לקרוא בפורום הרשמי על האירוע

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    19:29 04.12.2007 | Vall3y Vall3y

    שני, ביטץ'

    "מחיר האוכל הוא מופקע"
    כן, פאק.
    אני זוכר פעם קודמת 10 שקל לפחית קולה
    פאקינג פחית 330 מ"ל

  2. 2

    19:42 04.12.2007 | תומר אהרונסון תומר אהרונסון

    כפי שמוסבר, לעיתים מחיר האוכל

    הוא לא נתון בידייהם של מארגני האירוע.

  3. 3

    22:10 05.12.2007 | Big Danny K Big Danny K

    נכון! אוכל הוא דבר יקר לפעמים

    אני מכיר את זה מהאירועים של יום העצמאות..

  4. 4

    21:29 08.12.2007 | Just Better Just Better

    יודעים מה עוד חשוב במסיבת רשת מוצלחת?

    לא לעשות אחת XD סתם אין לי מושג

  5. 5

    09:26 09.12.2007 | wokinstorm wokinstorm

    מזאת אומר מסך

    לא הבנתי מה לא יהיו מסכים שם אני צריך להביא את שלי

  6. 6

    00:58 26.04.2008 | ITAYBRON ITAYBRON

    WTF?!?

    יואו איך הגעתי לפה זה
    מקום סודי או משהו?

  7. 7

       | פורסם ע"י