הרשמה

מידע ראשוני: Utgarde Keep

חבילת ההרחבה השניה של WoW שהוכרזה לפני כשלושה חודשים בתערוכת המשחקים BlizzCon, תסיר את הלוט מעל יבשת שלמה של הרפתקות חדשות, ותקח אותנו לדרגה ה-80. המבוך הראשון שנזכה לראות ביבשת Northrend, שהיא מקום רבצו של האוייב התורן Arthas, הוא Utgarde Keep.

המבוך החדש, הממוקם באיזור צחיח וקפוא, הוא למעשה ביתן של תפלצות אימתניות וזוועות שלא יתוארו. להלן ההיסטוריה של האיזור (מידע ישיר בתרגום חופשי מהאתר הרשמי של המשחק):

"בין הצוקים של מפרץ Daggercap ב Howling Fjord ניצב Utgarde Keep, מבצר בלתי חדיר המאוכלס על ידי ה Vrykul האכזרים והמסתוריים. המבצר העתיק משתרע עמוק אל תוך האדמה, אבל עד כה לא הצליח אף צופה מה Alliance או מן ה Horde לשרוד מספיק זמן על מנת לחקור את עמקו. זמן רב שנחשב לנתוש, Utgarde רק לאחרונה חזר לכיבוש אחרי מילניום של אי שימוש. כעת, ה Vrykul זורמים בלי סוף מחומות המבצר על מנת לתקוף התנחלויות קרובות."

Utgarde Keep הוא מבוך המיועד לשחקנים בדרגות 70-72, ויכלול בתוכו גם מבוך משני, הנקרא Utgarde Pinnacle. שני המבוכים מיועדים לקבוצות של חמישה אנשים, אולם Utgarde Pinnacle יהיה סגור לשחקנים מתחת לדרגות 80. המפלצות אשר יופיעו במבוכים החדשים יהיו בעיקר מפלצות מצבא ה-Scourg, הזכור לנו ממשחקי Warcraft לדורותיהם, דרקונים חדשים הנקראים Proto-Dragons,וכמובן ה-Vrykul.

יש גם אפקטים חדשים - אש ב-WoW!

השלב הראשון במבוך קרוי "The Forge" ("הכבשן", אם תרצו): והדבר המרשים ביותר בשלב זה הוא למעשה אפקט האש, אשר הושקעה בו עבודה רבה ו-"יוציא" לכם את העיניים. בכדי להתקדם בשלב הנ"ל, יש לחסל קבוצות של מפלצות ולכבות את האש החוסמת את המעברים השונים. פשוט תענוג של הרפתקה, לכל מי שרגיל למשימות המונוטוניות של WoW מבעבר.

 

הס, פן תעיר!

השלב השני במבוך, נקרא "The Dragon Pens" (מכלאת הדרקונים) זו היא למעשה "אורווה" שבה נמצאים ה-Proto-Dragons, שהם, כאמור, גזע חדש של מפלצות במשחק. שלב זה מרשים במיוחד בשל העובדה שהוא מתרחש ללא תקרה, ובו יוצגו דרקונים מעופפים ממעל, עם נוף מחסיר פעימה.

 

עוד יבוא דרקון עלינו, ועל כולם

השלב האחרון באינסטנס נקרא The Balcony (המרפסת - בחיי!). שלב זה יהיה פתוח (כן יהיה ניתן ליפול מקצוותיו), ואם תעצרו לרגע ותסתכלו מסביב, תוכלו לראות נוף מדהים ביופיו שיכלול מפלי מים, דרקונים שמתקיפים כפרים ועוד.

 

לסיכום, Utgarde Keep הוא כנראה המבוך המושקע ביותר מבחינת תוכן ש-Blizzard הוציאה עד היום: הנוף מדהים, האפקטים חדשים והאווירה מרשימה. כל מי שאוהב מבוכים מסוג אלה, בהחלט יהנה

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    13:43 21.11.2007 | DarinX DarinX

    בוא נקווה

    שהמוסד תהיה הגילדה הישראלית הראשונה שתעבור את הדבר המדהים הזה(ושאני יהיה בינהם).

  2. 2

    14:18 21.11.2007 | Lyhoof Lyhoof

    למבוך רגיל, זה נשמע

    ממש מושקע ^^
    אני מחכה כבר להלחם שם :)

  3. 3

    14:42 21.11.2007 | (אורח)

    Same-o

    nimas

  4. 4

    17:09 21.11.2007 | bmmatan bmmatan (אורח)

    חח הכותרות שלך הפילו אןתי מצחוק!

  5. 5

       | פורסם ע"י