הרשמה

CSI Miami

CSI Miami

CSI Miami הוא משחק חקירות ידידותי לכל הדיוט בענייני בלשנות, שרק רוצה לפצח תעלומה בכוחות עצמו, מבלי לשבור את הראש יותר מדי.

CSI בגרסת פלורידה הג'ינג'ית מגיע לטלפון, ומבחינת עיצוב משחק ממוקם בול במרכז ז'אנר ה"חקירה" - סוג משחקים שמיועד לבלש הקז'ואלי יותר מאשר לשרלוק הולמס חובב החידות.

אין שום דבר שאפתני ב-CSI Miamai, שעושה בדיוק את מה שמצפים ממנו אלה שרוצים פרק אינטראקטיבי עשוי היטב ונאמן לחומרי המקור, שלא דורש מהם לשבור את הראש או לבצע קפיצות אינטואיציה רבות השראה.

כוכבי הסדרה ושאר הדמויות המשתתפות מנדבים קלסתרונים מצויירים באיכות גבוהה, המצטרפים לנופי החלק הנוצץ של מיאמי בסיפור שנפתח עם גילויה של גופת חשפנית צעירה על החוף. מי רצח אותה ולמה? העלילה מתקדמת במקצועיות שגרתית עם חשיפתם של סודות אפלים ופיתול או שניים - גם אם היא מועברת בצורה מעט יבשה. ללא ספק החלק החזק של המשחק לצד הפרזנטציה, הסיפור מושך את השחקן להמשיך ולחקור עד לפיצוחו של המקרה.

[vod]http://sunny.vgames.co.il/FLV_Video/201107/CSI.flv[/vod]

והמקרה אכן יפוצח, אין ספקות בנידון, מאחר ו-CSI Miami לא עושה שום ניסיון רציני להכשיל אתכם. כרגיל בז'אנר, המשחקיות נחלקת למספר חלקים עיקריים: חיפוש עדויות בזירת הפשע, חקירת עדים, ומספר מיני משחקים שקשורים לניתוח הממצאים במעבדה - כמו השוואת טביעות אצבעות וניתוח דגימות גנטיות. אוהבי חידות ואתגרים לא יחבבו את העובדה שכל הפעילויות הנ"ל נשמרות במידת אתגר נמוכה עד בינונית מינוס, וגם יצדקו אם יעירו שלא היו מזיקים למשחק עוד שניים-שלושה סוגי משחקונים כדי לשמור על העניין במשחקיות גבוה כמו זה שבעלילה.

מי שרוצה להרגיש שהוא פותר את התעלומה בכוחות עצמו, או לפחות מתגבר באופן עצמאי על קשיים משמעותיים בדרך, יחכה להרפתקה בלשית של ממש. מי שלא מתנגד לסיפור אינטראקטיבי איכותי עם משימות קלילות שמתאימות יותר לשחקן הקז'ואלי, לא ימצא דוגמה טובה יותר לז'אנר מ-CSI Miami.

ציון: 7.5/10

משתמשי סלקום: הורידו את המשחק לטלפון שלכם עכשיו!

לסיקורי משחקים סלולרים נוספים

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י