הרשמה

רואים כפול: אישיות מפוצלת

מאת: רונן אטיאס

סרטוני אוקאמידן

השבוע שוחררו לא אחד אלא שני טריילרים חדשים לכותר הפעולה-הרפתקה המצופה "אוקאמידן", המשך ל-Okami המהולל. 

סרטון אחד מציג בפנינו בעיקר את העולם הפרחוני והצבעוני של המשחק, ואת שלל היצורים הקסומים והדמויות שמאכלסים אותו, בעוד שהשני מדגים מעט מהמשחקיות הייחודית, שתאפשר לנו להתגבר על מכשולים ואויבים בעזרת ציור עם הסטיילוס. המשחק יתרחש שלושה חודשים לאחר האירועים ב"אוקאמי" ל-PS2, ויגולל את סיפור הרפתקאות גורה הצעיר של אלת השמש.

Okamiden צפוי לנחות על המדפים היפניים כבר ב-30 בספטמבר, אבל אנחנו במערב נאלץ לחכות ל-2011.

שלישיות בפוקימון שחור\לבן

פרסומת חדשה לפוקימון שחור\לבן יצאה השבוע וחורכת את הטלוויזיות ביפן. הסרטון מאשר את השמועות שטענו שהכותר החדש בסדרת התפקידים\איסוף המפורסמת יכיל לראשונה קרבות שלושה על שלושה. הפוקימון שנמצא באמצע השלישייה יוכל לתקוף את כל היריבים, בעוד שאלו שבצדדים יוכלו לתקוף רק את האויב שמולם או את האמצעי.

הסרטון גם חושף אופציה שתהיה בלעדית לשחקני ה-DSi, אפשרות לצ'אט וידאו במהלך קרבות האונליין. מרגש.

במאי המשחק טען השבוע בראיון שהכותר יהיה כל כך שונה מקודמיו, עד שלשחקנים ותיקים לא יהיה יתרון על צעירים, ושהחוויה תרגיש כמו משחק חדש לגמרי - למרות שלא ממש נראה ככה מהסרטונים.

אישיות מפוצלת

לפני שבועיים פרסמה חברה אנונימית בשם Endgame Studios טריילר למשחק חדש, שנראה כמו אחד הדברים היותר מגניבים שיוצאים בקרוב לדיאס, ופשוט צועק "איך לא עשו את זה עד עכשיו?!".

הכותר המדובר, Fractured Soul, מציג בפנינו משחקיות פעולה-פלטפורמה מהירה בתוך שני עולמות דומים-אך-שונים - אחד בכל מסך. על מנת לדלג על מכשולים בעולם אחד, הגיבור יעבור בלחיצת כפתור לעולם השני בעוד שצללית בלתי ניתנת לפגיעה שלו מחקה את צעדיו בעולם המקביל. מהסרטון אפשר לראות גם שלבי חללית בסגנון ארקיידי ומשחקי גרוויטציה שונים - ונראה שאם יהיה מספיק גיוון באויבים ובשלבים, זה עוד יכול להפוך לאחד הכותרים היותר מפתיעים ומוצלחים שנראה בשנה הקרובה.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    09:39 09.08.2010 | ראשון ראשון (אורח)

    מגניב

  2. 2

    15:30 09.08.2010 | pazo5 pazo5

    נחמד מאוד, תמיד יש מקום לחברות חדשות ולא תמיד UBISOFT וEA חייבים להוציא את המשחקים הטובים והמוכרים....

  3. 3

    17:14 09.08.2010 | עאעא עאעא (אורח)

    באמת זו פעם ראשונה שעושים משחק כזה לDS?
    זה כולכך מתאים לDS ויש מלא משחקים כאלה(בעיקר פלאש) איך עדיין לא עשו משהו כזה לDS?

  4. 4

       | פורסם ע"י