הרשמה

לא רק מאריו: מהצל אל האור

מאת: ערן שבי

אבוד באור יום

עד כמה שהוא נראה מקורי ומיוחד בלי להתאמץ, מסתבר שעוד נשארו ל-Lost in Shadow כמה הפתעות בשרוול, אותן תוכלו לראות בטריילר החדש.

בחיפושיו של הצל אחר הילד ממנו הוא נקרע, הוא יוכל לעבור דרך "שערי אור", ולצאת מהצד השני כיצור עשוי אור. כיצור אור הוא יהיה דמות מוחשית, ויוכל להזיז עצמים ולהשפיע עליהם, ובכך לשנות את הצל שהם זורקים באופן שיסייע לו בחזרה במימד הטבעי שלו.

ניגוד נוסף בין שני העולמות הקשורים זה לזה הוא שעולם הצל, באופן טבעי, מתנהל על פני משטח דו-מימדי, גם אם המשטח עצמו מתעקל בתוך הסביבה התלת-ממדית, בעוד בעולם האור תהפוך השליטה לתלת מימדית מלאה.

עוד מסתבר ש-Hudson Soft, החברה שמאחורי המשחק, חוששת שהמשחק ילך לאיבוד בזמנים העמוסים של סוף השנה, ולכן בחרה לשחרר אותו מעט אחרי תחילת השנה החדשה, ב-4 בינואר. בינתיים תיאלצו להסתפק בעטיפת המשחק.

עלילות סאמוס בבקבוק

פורסם טריילר חדש של Metroid: Other M - טריילר עלילה. הטריילר מציג את הדמויות והסיפור של המשחק, וגם איך הוא מתקשר למשחקים האחרים בסדרה. לצערנו הטריילר ביפנית, כך אי אפשר להבין מה אומרות הדמויות, ויש להן הרבה מה לומר.

בין יתר הפרטים שבטריילר ניתן להבחין בנשקים שחוזרים מהמשחקים הקודמים, ולקבל הצצה לתוך ביוספרות שונות של "הספינה בבקבוק", איזורים שלא הייתם מצפים לראות בתוך ספינת חלל, אפילו אחת ענקית, כמו צוקים ויערות.

המשחק ייצא בעוד כחודש, לכן יש לצפות לטריילר עלילתי באנגלית בקרוב. המדובבים באנגלית, אם לשפוט על פי טריילרים קודמים, עושים את עבודתם טוב מאוד, וזה חשוב למשחק כמו Other M, הכולל בתוכו שעות של דיאלוג וקטעי קישור. "מצב קולנוע" נחשף גם הוא - מצב הנפתח עם סיום המשחק ובו ניתן לצפות בכל הסירטונים שבמשחק מחוברים יחדיו לסרט של שעתיים.

לפי כל הראיות, Other M עומד להיות המשחק העלילתי ביותר בהיסטוריה של נינטנדו.

עניינים קטנים

ואם כבר עלילה, נינטנדו ענתה על שאלת השאלות - האם קיים קשר עלילתי בין משחקי זלדה, שלכאורה נראים לא קשורים זה לזה מלבד במספר דמויות חוזרות ומוטיבים כלליים? כן, יש קשר בין המשחקים. לא, אנחנו לא נגלה לכם אותו. הוא כתוב במסמך שרק לשלושה אנשי מפתח בנינטנדו יש גישה אליו (ברצינות...).

לפחות הם גילו שזלדה החדש לווי, Skyward Sword, מתרחש לפני Ocarina of Time, מה שבטח יתרום לתעשייה המתפתחת של השערות לגבי ציר הזמן של זלדה והנוסחאות הנדרשות לתיאור תנועתו במימד n. תרגיל שיווקי או לא, תחליטו אתם.

ולסיום, סיפור מעט מוזר. כנראה שנינטנדו לא חשבה ש"החטא ועונשו" יצליח באוסטרליה, או לפחות לא במידה ששווה השקעה מצידה. במקום להפיץ את המשחק בעצמה, היא נתנה את זכויות ההפצה ל-JB HiFi , רשת החנויות הגדולה ביבשת. בתור אוסטרלי הייתי נעלב, אם לא הייתי ישראלי שרגיל שנינטנדו מתעלמת מקיומו לחלוטין. 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    00:49 03.08.2010 | דודידו דודידו (אורח)

    LOST IN SHADOW יוצא בתאריך היפה ביותר בשנה.
    אפילו אם רק בגלל עובדה זו, אני אשחק בו!
    (למרות שהוא נראה מעניין גם ללא כל קשר לתזמון המושלם)

  2. 2

    10:21 03.08.2010 | vGaMeR_360 vGaMeR_360

    מסכים עם 1. הוא יוצא בתאריך היום-הולדת שלי!!!!

  3. 3

    12:58 03.08.2010 | MB7 MB7

    מרשים ביותר -Lost in Shadow

  4. 4

    14:15 03.08.2010 |  (אורח)

    משחקים של גייז.

  5. 5

    15:55 03.08.2010 | Ariadne Ariadne

    רק בשביל LiS אני צריך להתחיל לחשוב עם לקנות ווי(או אולי להשאיל מאיזה חבר או בן דוד)

  6. 6

    20:37 04.08.2010 | גולן גולן (אורח)

    ערן כל הכבוד!

  7. 7

       | פורסם ע"י