הרשמה

P-ינת ה-PSP מבקרת בסין

מאת: מתי שמוקלר

ה-PSP במחתרת

אם חשבתם שבשוק ענק כמו סין הכל יופי-טופי לחברות המשחקים, נחשו שוב.

כבר עשור, מסתבר, יש במדינה הקומוניסטית החביבה עלינו איסור על יבוא ומכירת קונסולות משחק,  ומבריחים לתוכה קונסולות PSP בדיוק כמו שמבריחים סמים, רובים וכו'. נשמע כאילו המצאתי את זה על המקום? זה מה שקורה עם ממשלה ריכוזית שבטוחה שהיא יודעת יותר טוב מהאזרחים שלה מה הם צריכים בחיים. 

מכיוון שהונג-קונג, בגלל מעמדה הכלכלי ושנותיה הארוכות תחת שלטון בריטי, נהנית מפריבילגיות שאין לערים סיניות אחרות, הקונסולות מגיעות לשם קודם, ואז מוברחות בחבילות קטנות לתוך סין היבשתית, אל הנוער הצמא לבידור.

למרות הפיראטיות, שכידוע פורחת בסין אולי יותר מבכל מדינה אחרת, ולמרות האיסור, סוני איכשהו מצליחה להרוויח פה. סין, כידוע, היא מדינה מאוד גדולה עם הרבה מאוד לקוחות פוטנציאליים: גם שוק בעייתי של 1.3 מיליארד איש הוא עדיין שוק של 1.3 מיליארד איש.

להתעורר, טריילר חדש 

 טריילר חדש יצא למשחק הקרב ובא למערב Kingdom Hearts: Birth By Sleep. הסרטון מתאר חלק מהמקומות בהם תבקרו, תטיילו וכמובן תילחמו:

כמו כן, Square-Enix חשפו מה יקבל כל מי שיזמין מראש את המשחק: מדבקות עם דמויות ומוטיבים מהמשחק. איזה אושר. החנויות שמשתתפות בעסקת ה-Pre-Order הן Amazon, GameStop ו- Best Buy.

מתקפת החדשים

שבוע לא שקט היה לנו, הנה סיכום:

  • Art Of Fighting, משחק ששוחרר במקור לקונסולת הNEO GEO ב-92', מקבל עכשיו רימייק ל-PS3, PSP ו-Wii.
  • המשחק Tactics Ogre הוכרז לשיווק בארה"ב ואירופה, עוד אין תאריך מדוייק. את רשימת השינויים המלאה מהגרסה היפנית של משחק האסטרטגיה הזה תוכלו למצוא פה.
  • ולסיום, שוחרר DLC חינמי שלישי למטאל גיר Peace Walker, הכולל בתוכו: הסוואה בצבע כחול, הסוואה בצבע כחול סוג2, ערכת נושא לווקמן (לא כל כך קלטתי) וקול חדש ל-AI.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    21:46 28.07.2010 | melach melach

    זה עצוב אם שבוע כזה נקרא "שבוע לא שקט" (כבעל פיאספי אני יודע שזה נכון, אבל עצוב)

  2. 2

    23:04 28.07.2010 | DK1995 DK1995 (אורח)

    KH זאת אחת הסדרות שיותר מחממות לי את הלב.
    נכון שהעלילה מטופשת מאוד אבל יש משהו בילדותיות שלו, בתמימות ובנוסטלגיה שהוא מביא (עם כל הסרטים הישנים של דיסני...) שמחמם לי את הלב ומרגש אותי.

  3. 3

    23:29 28.07.2010 | ET2k ET2k

    הסינים (הממשל) מקבלים מה שמגיע להם... :-) אי אפשר לדפוק את כל העולם ולא לחטוף בחזרה...

  4. 4

    11:09 29.07.2010 | PS3Gamer123 PS3Gamer123

    ל- 2 למה אתה חושב שהעלילה מטופשת? לדעתי המשחק הזה הוא יותר מסתם משחק

  5. 5

    13:03 29.07.2010 | danik107 danik107

    כיוון שאיןלי בדיוק מושג מהזה KH...ואני רק יודע שזה של יוצרי פיינל פנטזי האגדי ודיסני...ושמעתי שהוא בין המשחקים הטובים שיצאו
    אני רק מקווה למשחק טוב (:
    הוא ניראה ילדותי...אבל אני רק מקווה שהמשחקיות שלו היא מה שטוב D:

  6. 6

       | פורסם ע"י