הרשמה

קהילות Vgames נפגשות!

קצת לפני החזרה ללימודים, Vgames מזמין אתכם למפגש ענקי לכל הקהילות בדיזינגוף סנטר בתל-אביב!

היכונו: בשבוע הבא (27-28/8) נקיים בדיזינגוף סנטר את תערוכת המשחקים הגדולה של ויגיימס, עם עשרות עמדות פלייסטיישן, מחשבים, והשקתם הרשמית של מותגים שיצאו לשוק בקרוב! בנוסף לכל אלה, אנחנו גם מזמינים אתכם להשתתף במפגש הקהילות העצום שאנחנו מתכננים לאירוע, יהיה חם ומגניב!

על המשחק והקהילה: כל עוד יש שם דם, אנחנו נדבר עליו! כל עוד יש שם אבק שריפה, אנחנו נרחרח אותו! כל עוד יש אלימות משטרתית ונזק לרכוש - אנחנו נתענג עליהם! קהילת הפעולה גדושה בשחקנים צמאי אקשן ואצבע קלה על ההדק, אך גם נחמדים וחייכנים. רק אל תתפסו אותם ביום רע...

על המפגש: פעילויות פתוחות לכל חובבי היריות ומשחקי האקשן הרבים, רק לבוא ולהשתתף!

דבר המנהל: "בואו. יש לי אקדח, ואני לא מפחד להשתמש בו!"

לדיון המפגש בקהילת הפעולה הראשית

על המשחק והקהילה: קהילת Counter Strike - קהילת הפעולה הדומיננטית ביותר בישראל. פעילות הקהילה באה לידי ביטוי במאות שרתי משחק; שרתים סגורים לשחקנים המקצועיים ושרתים פומביים למתחילים. קהילת Counter Strike היא הדבר האמיתי, עם תחרויות בין לאומיות ופרסים בשווי אלפי דולרים, וקהילה שמונה אלפי שחקנים נלהבים.

על המפגש: כל מי שרוצה לגלות נגד מי הוא נלחם בעוז כל אותן השנים, זה הזמן!

דבר המנהל: "קהילת CS הולכת להוכיח גם במציאות שהיא הטובה מבין כולן!"

לדיון המפגש בקהילת Counter Strike

על המשחק והקהילה: קחו את תפקיד הנחת האמריקאי שנשלח למרפץ החזירים, וכנגד כל הסיכויים להשתלט על עתודות הנפט המזרח תיכוניות. קהילת המשחק של ויגיימס נהנת משרת ראנק ייחודי רק לה, ומחפשת להתעלות על שחקני העולם!

על המפגש: כל מי שרוצה לגלות נגד מי הוא נלחם בעוז כל אותן השנים, זה הזמן!

דבר המנהל: "אין מפגש - אין ראנק! זהו האיום האולטימטיבי!"

לדיון המפגש בקהילת Battlefield

על המשחק והקהילה: Counter Strike: Source, ממשיך דרכו של משחק הפעולה המצליח בכל הזמנים, תוך שימוש במנוע הגראפי/פיסיקלי של HL2. המשחק מציע סביבה עתירת אפקטים ומנצל חישובים מתמטיים מתקדמים שהופכים אותה מציאותית להפתיע. בויגיימס שחקני הקהילה נהנים מאין-ספור תחרויות ופעילויות נושאות פרסים. אם תהיתם כיצד עובד המשחק, אזי שקהילת CSS היא מה שאתם מחפשים.

על המפגש: פגישה פנים מול פנים (לשם השינוי), יחד עם קבלת חולצות קהילתיות ותחרויות נושאות פרסים!

דבר המנהל: "בואו למפגש קהילת הסורס, שם תראו עד כמה כולנו חתיכים באמת!"

לדיון המפגש בקהילת Counter Strike: Source

על המשחק והקהילה: משחק הפעולה האלים, GTA, בו ביזה ורצח הם עניין יומי, מכניס אותנו לנעליהם של גאנגסטרים ושוטרים מושחתים בערים מוכות פשע. קהילת GTA בויגיימס נהנת מפורום עצום ושרת ונטרילו לא קטן בכלל, שם הם מתכננים את מעלליהם.

על המפגש: עשרות שחקני GTA נלחמים בקרב להשלטות עויינת על דיזינגוף סנטר!

דבר המנהל: "בואו נראה איזה תפקידים אתם מגלמים בחיים האמיתיים!"

לדיון המפגש בקהילת GTA

על המשחק והקהילה: FEAR, משחק היריות שהכניס את עלמה, הנערה עם השיער השחור, לחיינו בסערה. ה-FPS קורא תיגר על משחקי אימה ידועים נוספים כדוגמת DOOM 3 ומציג אוירה מזעזעת ביותר, דרך מנוע גראפי מרשים. FEAR Combat, הלוא הוא משחק הפעולה החינמי לרשת, מושך לחיקו מאות שחקנים ישראלים מדי יום ביומו, וגם לשרתי המשחק של ויגיימס, שם מתקבצים חברי הקהילה בעת החשק לטבח זריז.

על המפגש: קהילת FEAR היא אחת מקהילות הפעולה הותיקות באתר, ואת משתמשיה אנחנו מכירים משחר היקום! הזדמנות כאין שניה לה בעבור מי שמזוהה עם המשחק, ליצירת קשר עין אחד עם השני, בסביבה גיימרית שופעת פעילויות.

דבר המנהל: "בואו. או שאתם מ.פ.ח.ד.י.ם.?"

לדיון המפגש בקהילת FEAR

על המשחק והקהילה: עוד בשנת 1999 חשפה חברת Epic Games את המוצר הראשון בסדרת Unreal Tournament וכבר אז היה שובר קופות. המשחק החדש בסדרה, UT3, שלפי תחזיות יצא בנובמבר השנה, יציג בפנינו מערכת משחק אנרגטית במיוחד עם מנוע גראפי שאינו מיועד למחשבים חלשים. קהילת המשחק של ויגיימס נהנת משרת משחק מפלצתי, והם לא מהססים לנצלו על תום!

על המפגש: משחקים ב-PS2, טורנירים על אותה הקונסולה, חולצות קהילתיות בעיצוב מיוחד, והרבה הרבה כיף!

דבר המנהל: "מפגש Unreal - לא רק לא מציאותי, כי גם לא רגיל!"

לדיון המפגש בקהילת Unreal Tournament

על המשחק והקהילה: אנחנו מקיימים מפגש משולב של כל קהילות משחקי התפקידים: שולחניים, ממוחשבים, משחקים המוניים ו-Neverwinter.

על המפגש: חמש עמדות PS2 משלנו, ושולחן משחקים עם מדריך צמוד (אני!). הכל חופשי-חופשי, כמו הסלטים בשווארמה!

דבר המנהל: "משחקי תפקידים זה כיף כיופאק! בואו למפגש המשחקים הגדול של קהילות התפקידים בויגיימס!"

לדיון המפגש בקהילת המשחקים הממוחשבים

על המשחק והקהילה: מכשיצא לשוק בשנת 1995, שינה Command and Conquer כליל את תפיסתינו לגבי משחקי האסטרטגיה, והוסיף מונח חדש לתערובת - "זמן אמת" . חברת EA, שרכשה את יצרנית C&C המקורית, Westwood Online, הוציאה זה מכבר את המותג האחרון בסידרה: Tiberium Wars. קהילת המשחק של ויגיימס גדושה בשחקנים שמבינים עניין, ומסוגלים להביס גם את סטאלין בעצמו, אם רק היה מעז ולקרוא עליהם תיגר!

על המפגש: כל שחקני האסטרטגיה שרוצים לצאת קצת מהעולם המפות הגראפי, ולהתנסות בפגישה חייה עם כבושים דגולים נוספים.

דבר המנהל: "תבואו חבר'ה, מפגש הקהילה הזה הוא סימן הדרך הראשון שמניחה קהילת CNC הישראלית. צפו למפגשים רבים בעתיד הקרוב!"

לדיון המפגש בקהילת Command & Conquer

על המשחק והקהילה: המשחק ההמוני המצליח בכל הזמנים, World of Warcraft מתפאר בקהילה ישראלית עצומת מימדים, וקהילה ובין-לאומית שגודלה בלבד עתיד להכפיל את אוכלוסיית ישראל ע"פ תחזיות אופטימיות. קהילת המשחק של WoW בויגיימס היא אחת הגדולות בישראל, בה נמנים מאות שחקנים בגילדות עם אופי ישראלי אסלי. כי רק אצלנו מורלוקים מוכרים פלאפל!

על המפגש: כל מה ששחקני WoW יכולים לדמיין: פוסטרים, חולצות ופרסים מיוחדים. כל אלה, יחד עם עשרות שחקני WoW נוספים לצידכם, ייצרו אווירה אמיתית כמו שרק אנחנו יודעים לעשות!

דבר המנהל: "בחיים האמיתיים אין חשבון חודשי! צאו מהבית !!!!"

לדיון המפגש בקהילת World of Warcraft

על המשחק והקהילה: לא תמצאו ריכוז כה גדול של חסידי קונסולה אחת בשום מקום אחר.

על המפגש: עמדות פלייסטיישן 2 עם משחקי ספורט, אקשן ומירוצים לכל דורש! גולת הכותרת: קונסולות PS3 להנאתכם, עם משחקי הארי פוטר, Motorstorm ו-Resistance: Fall of Man!

דבר המנהל: "קהילת PS של ויגיימס נפגשת! ושמישהו ינסה לעצור אותנו!"

לדיון המפגש בקהילת פלייסטיישן

על המשחק והקהילה: ככל שמדובר במסחריות, The Sims מונח לו בגאון בראש רשימת "ההצלחות". המשחק האסטרטגי המוצלח מכניס אותנו לנעליהן של דמויות "סימים" חמדמדות, שמנסות לנהל משק בית פורה, ולהנות מטבילה יומית בבריכה והג'קוזי בעולמן חסר הצרות. קהילת המשחק של ויגיימס נהנת מעשרות תחרויות ואפילו יותר פרסים והפתעות ומתנות. רוצים לפגוש את מהנדסי החיים הצעירים? אנחנו מזמינים אתכם!

על המפגש: עשרות שחקנים סימס, גדולים וקטנים כאחד, משתפים חווית ונהנים מקונסולות, מחשבים ופרסים בלעדיים לשחקני סימס!

דבר המנהלת: "יהיה כיף, יהיה סבבה אגוזים! בואו ותראו לכולם מה הסימסרים באמת יודעים לעשות!"

לדיון המפגש בקהילת The Sims

על המשחק והקהילה: קהילת הסימולטורים שלנו היא מעוזם האמיתי של כל פרחי הטיס הוירטואלים, שחלומם הרחוק הוא להפוך את התחביב למציאות. מסימולטורי קרבות של מלחמות עברו ועד סימלטורים של מטוסים מודרניים, כאן מדברים תעופה ונושמים דלק מנועים. החבר'ה האלה מתכננים הרבה לאירוע, ויש הפתעות ברקיע. הגעה מבטיחה חוויה רצופה בהנאות לכל חובב תעופה וטיסנאות - הציגו נוכחות!

על המפגש: עשרות פרחי טייס נהנים מפרסים והפתעות ששמרנו במיוחד להם!

דבר המנהל: "בואו למפגש קהילת הסימולטורים, הקהילה התעצמה מאוד בזמן האחרון. במפגש זה אנחנו רוצים להראות לקהילות הסימולטורים בארץ שאנחנו הטובים מבין כולן!"

לדיון המפגש בקהילת הסימולטורים

היו דרוכים לעדכונים, אנו נוסיף לעדכן על מפגשי קהילות חדשות!

הצטרפו לחגיגה בתערוכת המשחקים הגדולה שלנו!