סגה מכרה כמעט 6 מיליון עותקים של מאריו וסוניק באולימפיאדת החורף, הכותר השני בשיתוף הפעולה הספורטיבי שלה עם נינטנדו, דבר שעזר לה להציג רווחים של 190 מיליון דולר על תשעת החודשים הראשונים של השנה הכלכלית 2009, בניגוד להפסדים של 120 מיליון שנרשמו לה בתקופה המקבילה אשתקד.
הכותר השני הכי מצליח מבחינת מכירות של החברה הוא משחק הבתר ושסף Beyonetta, שיצא לאחרונה והספיק למכור עד כה 1.1 מיליון עותקים. מתוך כמעט 17 מיליון יחידות משחק שמכרה סגה, יותר מ-8 מיליון היו באירופה, יותר מ-6 מיליון בארה"ב, ורק 2.5 מיליון ביפן.
תגובות
1
| פורסם ע"י