משום שהמוד העיקרי של UT2004 הוא 1 על 1 רציתי להעביר לשחקנים, חדשים כישנים, את הידע שיש לי בתור שחקן מנוסה.
אז הנה הטיפים.
Duel / 1on1
SPAWNING RAPING - לתפוס את השחקן בנקודת המחייה שלו.
- למה זה טוב?
כאשר השחקן מת, הוא חוזר לחיים מחדש בנקודת מחייה (Spawn Point) שהיא אחת מבין כמה באותה המפה. הדברים היחידים שיש לשחקן באותו רגע זה 100 חיים, Assault Rifle, Shield Gun ואם השחקן זריז - הנשק שנמצא באותה נקודת מחייה. כעת, השחקן לא נמצא במצב שבו הוא מוכן להלחם בכם- הוא ללא שום נשק טקטי ומגנים נוספים. לכן זהו זמן מצויין להרוויח כמה נקודות בקלי קלות.
- איך עושים את זה?
קודם כל, פותחים משחק על המחשב או שנכנסים לשרת ריק. מסתובבים במפה בנקודות מוסיימות שהסיכויים שהשחקן ימות בהן גבוהות יותר. (שחקו כמה משחקים על אותה מפה ותראו באיזה מקום בדרך כלל אתם הורגים את היריב, אבל זה לא חובה) כשאתם באיזור המועד לפורענות, פתחו את הקונסול (כפתור ~) והקישו את הפקודה: suicide
הפקודה גורמת לכם למות, ובכך אתם מדמים את המוות של השחקן שתהרגו. שימו לב איפה תהיה נקודת המחייה שלכם אחרי המוות, ותנסו לזכור את המקום ביחס לנקודת ההריגה. כאשר בזמן אמת אתם הורגים את השחקן, רוצו לנקודת מחייה המתאימה ותפסו אותו עם המכנסיים למטה.
Find out what is your opponent's position - לגלות איפה המיקום של האוייב שלכם.
- למה זה טוב?
כי תוכלו לדעת איפה היריב נמצא כרגע על המפה. כתוצאה, יתרון ההפתעה ידכם: תוכלו לעשות מלכודת (הסבר בהמשך), או לברוח ביתר יעילות.
- איך עושים את זה?
1. משתמשים באוזניות איכותיות כמה שאפשר כדי להגיע לתוצאות הטובות ביותר.רצוי אוזניות מחברת Sennheizer, Steelpad או Icemat.
2. לכבות את כל סוגי המוזיקה של המשחק. תשאירו רק את הצלילים של המשחקיות וצלילי הודעות, למרות שבדרך כלל זה רק מפריע כאשר הקריין אומר מה השעה או שהרגתם מישהו.
למה זה מפריע? כי במקרה שהרגתם מישהו, והקריין אומר דבר מה - אתם יכולים להחמיץ את הצליל שמושמע כשהאוייב לוקח נשק, ובכך לא להבחין בנקודת המחייה שלו. בנוסף, כך תוכלו להיכנס יותר טוב למשחק, ודברים מעטים יפריעו לכם.
3. תלמדו את כל הצלילים במפה:
הצליל כאשר לוקחים נשק מסוג מסויים להבדיל מהצליל כשלוקחים מחסנית של אותו הנשק; הצליל של רצפת עץ, בטון, ברזל כדי שתוכלו לדעת הרבה יותר במדיוק איפה האויב; הצליל של כל סוגי תוספות החיים והמגן כדי לדעת איפה האוייב, וגם את מה הוא לקח כדי שתוכלו לדעת בקירוב כמה חיים יש לו; צלילי הקפיצות לסוגייהן במשחק, כדי לדעת לאן השחקן מתקדם.
Timing - תזמון
- למה זה טוב?
אתם לא תחמיצו אף פעם את המגן הגדול / המגן הקטן / את הAMP / נשקים ובונוסים. בנוסף תוכלו לבנות טקטיקות המבוססות על תיזמון ולבנות מלכודות (בהמשך).
- איך עושים?
כל פעם כשלוקחים דבר מה, מסתכלים את השעון ומורידים/מוסיפים את כמות השניות שלוקח לדבר להופיע מחדש.
רשימת הזמנים:
מגן גדול: כאשר אתם לוקחים את המגן הגדול , אתם מוספים לשעון +5 שניות. בדקה הבאה אתם באים באותו מספר השניות שיצא והופה, המגן מופיע בול.
המגן הקטן, הנשקים והציוד עזר: מוסיפים לשעון 27.5 שניות מרגע הלקחיה. אני אישית עושה את זה כך: מוסיף 30 שניות, ומוריד 2, אבל זה יוצא בהבדל של חצי שניה מהמקור (אך לפעמים זה מאוד קריטי). אפשר גם פשוט להוסיף 30 שניות ולבוא קצת יותר מוקדם.
AMP: אתם מחכים דקה 1 ו 52 שניות (50 כדי שיהיה יותר קל לחשב) והוא מופיע שוב.
הדגשות:
*במקרה שלא לקחתם ולא ראיתם מתי לקחו את אחד הדברים הנ"ל, תקשיבו טוב מתי ליריב לקח אותם ותספרו על השעון את אותו הזמן הידוע.
* במקרה ולא שמעתם מתי לקחו AMP, לקראת הדעיכה שלו, שומעים צליל מאוד מאוד חזק. תצטרכו לחכות רק דקה ו 22 שניות מהישמע הצליל.
TRAPS - מלכודות
- למה זה טוב?
בדרך כלל לא מצפים למלכודות ו/או קשה מאוד לנחש איפה הן יהיו. יוצר המלכודת יוכל בקלות להוריד כמות חיים גדולה מאוד / להרוג את האוייב.
- איך עושים את זה?
חושבים על איפה לעשות את המלכודת. בדרך כלל עושים מלכודות במעברים צרים שעוברים דרכם כדי לקצר את הדרך משמעותית, או במקומות חשובים כמו מיקום המגן הגדול, המגן הקטן, נשקים קריטיים / האהובים ביותר על האוייב וכו'... עושים את המלכודות כך:
בגלל שיודעים שהיריב ילך לקחת את המגן הגדול, אתם מוצאים לכם מקום באיזור המגן שלא בולט לעין, ומחכים בשקט! לוקחים בדרך כלל או שוק או רוקט לאנצ'ר ומממתינים עד שהאוייב יבוא. כאשר אתם שומעים אותו, כונו קומבו או שלישיית טילים למגן בתזמון עם ההגעה של השחקן. בדרך כלל זה מפתיע מאוד את האוייב ואתם מסוגלים להוריד לו כמות גדולה של חיים או אפילו להרוג אותו.
הדגשות:
* זה לא תמיד עובד בכול מקום.
* אל תעשו זאת כל הזמן. האויב הוא בן אדם והוא מבין שבפעם הבאה אתם תחכו לו שם באיזור - התוצאה יכולה להיות הפוכה.
* במקרה ואתם נמצאים ליד אחד המגנים ואתם שומעים את האויב מתקרב, אל תקפצו לקחת את המגן, הקימו מלכודת. לפעמים צריכים לדעת לוותר כדי להשיג הרבה יותר.
Confuse your opponent - בלבל את האוייב שלך
- למה זה טוב?
אפשר להטעות בקלות את האויב לגבי מיקומכם על המפה, ובכך למנוע ממנו לעשות לכם מלכודות.
- איך עושים את זה?
1. אפשר לדמות עם השילד גאן את הקפיצה שעושים בעזרתו, אך לא לקפוץ. פשוט יורים באוויר וזה לא מוריד לכם חיים, בעוד האויב יחשוב שקפצתם בעזרתו. הקפיצות עם השילד גאן נעשות במקומות מאוד ספציפיים, לכן זאת הטעיה מצויינת.
2. אפשר לזרוק את הנשק על הרצפה ולקחת אותו. הדבר גורם לאויב לחשוב שאתם לוקחים את הנשק בנקודת ההופעה שלו, ובכך לבלבל אותו לגבי מיקומכם.
3.אפשר לקפוץ קצת במקום ובכך לדמות תנועה ברחבי המפה.
הדגשות:
*לפעמים הדבר יכול לחזור אליכם כמו בומרנג, בכך שתזרקו את הנשק ואותה שניה וחצי בלעדיו יהיו קטלניות.
בהצלחה לכול השחקנים שישתמשו במדריך.
הדברים לא עובדים מהפעם הראשונה וצריך לתרגל אותם.
*נכתב ע"י Xeon*
תגובות
1
19:37 07.08.2008 |
roei1995
מגניב
מדריך סוס עזר לי מאוד!!
2
| פורסם ע"י