Dante's Inferno יוצא בסוף השבוע הקרוב, ומכונת השיווק של EA מפלסת לו דרך במלוא הקיטור שמיליוני דולרים יכולים להפיק. בין השאר מנסה EA למכור את המשחק לצופי משחקי הסופר-בול, בפרסומת שמשודרת על מסכי ענק במגרשים. אלא ש-CBS, הרשת שאחראית על שידורי הסופר-בול, פסלה ל-EA את הפרסומת בצורתה המקורית.
למה נפסלה הפרסומת? כנראה לא בגלל הסיבה שחשבתם עליה. המשחק אלים, ועושה כל מיני סוגים של שמות במיתוסים נוצריים, אבל מה שהפריע לאנשי CBS היה הססמה הפרסומית בסוף: Go To Hell. כדי לא לפגוע ברגשותיהם המעודנים של ממלאי הטריבונות, EA נאלצה לשנות את הסלוגאן ל-Hell Awaits.
תגובות
1
18:21 02.02.2010 | חרא (אורח)
יש לחברה הזאת חרא של משחקים!!!
הורדתי את כולם ואף אחד מהם לא שווה את זה!!!!
2
18:30 02.02.2010 | רועי (אורח)
ל-1
חחחחחחחח
אני בטוח שיותר מחצי מהמשחקים ששיחקתה בהם שהייתה קטן או עכשיו הם שלהם ואתה אפילו לא מודע לזה EA החברות הראשונות שבנו את טעשיית המשחקים.
3
18:31 02.02.2010 | ווטו (אורח)
וואי דווקא Hell Awaits הרבה יותר חזק לדעתי
4
18:36 02.02.2010 | Tw‡sTeD
איזה שטויות. ראש חתוך זה בסדר אבל GO TO HELL לא?
בכל מקרה HELL AWAITS נשמע הרבה יותר יפה.
5
18:45 02.02.2010 | zlukie (אורח)
דווקא "go to hell" נשמע יותר טוב לטעמי,למרות שזה נשמע כאילו הם מקללים את הצופים בפרסומת...
ול-2:אתה צודק לגביי זה ש-EA היא אחת מהחברות הראשונות שבנו את "טעשיית המשחקים".אני יודע! אתה תלמד את כותב התגובה מספר 1(חרא) על "טעשיית" המשחקים,והוא ילמד אותך לכתוב!
6
18:46 02.02.2010 | xshaharzx
עלק ea חרא משחקים
אז אתה אומר ש פיפא וניד פור ספיד הם חרא?
וזה רק חלק יש מלאאאאאאאאאאאאאאא
7
18:55 02.02.2010 | My_T
ל-6, אני אומר שפיפא וניד פור ספיד (החדש) חרא, זה לא מה שמייצג את EA.
צינזור מטומטם ביותר......... -_-
8
22:02 02.02.2010 | מושיקו (אורח)
המשחק הזה הוא גם ככה חיקוי של GOW3.
ומצנזרים דווקא את GO TO HELL כדי שקהל הסופרבול לא יעלב מהמוטו הזה.
כי בפירוש לעברית זה בעצם קללה "לך לעזאזל" ולא "לך לגיהינום".
CBS פוחדים שזה עלול להעליד את האמריקנים ולגרום להורדת הרייטינג בזמן הסופרבול.
9
| פורסם ע"י