המשחק כולו פותח ב- 11 חודשים, והסרטון בסופו ממש לא היה אמור להיות שם
קן לווין, המנהל הקריאטיבי של Irrational, חושף סודות מתהליך הפיתוח של משחק הפעולה האהוב והמשפיע System Shock 2, האב הרוחני של ביושוק.
מתברר, למשל, שסרטון הסיום של המשחק כלל לא התאים לתסריט שנכתב עבורו. כשלווין קיבל את הסרטון המוגמר לידיו, הוא נדהם לגלות שהסרטון שונה לחלוטין ממה שהוא התכוון. אבל זה היה מאוחר מדי כדי לשנות, ולא היה להם כסף לסרטון חדש לגמרי, אז הם פשוט כתבו מחדש חלקים מהתסריט כדי שיתאימו לסרטון הסיום, ובסופו של דבר נגמר הזמן, כך שסרטון הסיום לא ממש מתקשר לעלילה.
עוד מתברר שלווין רצה שאחת המשימות תתרחש בחלל, כך שאנחנו ננוע בסביבה של אפס גרוויטציה (כמו ב- Dead Space, עוד משחק ששאב השראה רבה מ- System Shock 2), אבל מנהל הפיתוח הבהיר לו שזה מסובך מדי במגבלות הזמן והתקציב שלהם- המשחק כולו פותח ב- 11 חודשים בחדר אחד בגודל 83 מ"ר.
למזלנו, אומר לווין, היינו צעירים ותמימים וחשבנו שאנחנו יכולים לעשות הכל. היום, לדבריו, הם בחיים לא היו מנסים להרים פרוייקט כל כך שאפתני ועוד עם צוות חסר נסיון באופן יחסי.
תגובות
1
13:05 31.01.2010 | נו זה היה אז (אורח)
היום קשה להאמין שלמשחק טוב, יהיה כזה מחזור פיתוח קצר,
צריך לזכור שהתקציבים\בקרת איכות\כמות תוכן של פעם, הם לא מה שהם היום.
2
13:09 31.01.2010 | Crysis Gamer
אף פעם לא שמעתי על המשחק הזה...
3
13:14 31.01.2010 | ududy
התוכן לאו דווקא גדל, אלא שהיום צריך לעבוד קשה פי שבעה כדי להציג את התוכן ברמות הפירוט הגרפי הנדרשות ולבחון את השפעתו על המשחק בכל המצבים שמאפשרים מנועי המשחק המורכבים יותר של ימינו.
4
14:55 31.01.2010 | swym
האמת היא שגם קרב הסיום בביושוק כלל לא התאים לשאר המשחק...
5
15:55 31.01.2010 | DK1995 (אורח)
מה רע בשאפתנות הזאת?
זה יצר משחק טוב שיכל להיות כנראה טיפה יותר טוב אילו לא היה להם לו"ז עמוס
היום כדי למצוא משחק מקורי צריך לחפש די טוב
6
19:42 31.01.2010 | InterAl
המשחק הזה עדיין לוקח את ביושוק בלי מאמץ.
7
| פורסם ע"י