הרשמה

"החדשנות ב- RTS הולכת אחורה"

ad banner
ad banner

כריס טיילור, מייסד חברת Gas Powered Studios והיוצר של משחקי אסטרטגיה בזמן אמת כמו Total Annihilation, Supreme Commander ו- Demigod, התראיין ליורוגיימר ואמר שלדעתו, חברות משחקים רבות מנסות לאחרונה לחדש את פניו של הז'אנר בכל מחיר, ובדרך פוגעות ביסודות היציבים והמוכחים של המשחקיות.

טיילור, שהתראיין לרגל כתבה על המשחק החדש שלו, Supreme Commander 2, אמר שזה כמו מכונית שמנסים להוסיף לה גלגל חמישי או להוריד ממנה גלגל רק כדי להגיד "תראו כמה חדשניים אנחנו". הוא מעדיף לשמור על ארבעה גלגלים ולהשקיע בשיפור הבטיחות והנוחות של המכונית- כלומר, לשמור על העקרונות הבסיסיים של RTS ורק להוסיף להם שיפורים שישדרגו את החוויה, אבל לא על חשבון המשחקיות הקלאסית.

טיילר: החדשנות ב- RTS הולכת אחורה

ad banner

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    15:01 12.01.2010 | ראשון ראשון (אורח)

    C

  2. 2

    15:17 12.01.2010 | swym swym

    אחורה זה גם סוג של חדשנות. כמו המכונית הראשונה שנסעה ברוורס.

  3. 3

    17:57 12.01.2010 | דניאל דניאל (אורח)

    pish posh.

    אני מרגיש כאן תקיפה נגד RELIC, ומה שהם עשו זה סבבה אז אולי זה לא E SPORT, אבל גם CALL OF DUTY ו BATTLEFIELD וזה לא עצר אותם מלהיות סדרות שוטרים טובות. לא כל משחק צריך להיות קונטרה (טוב הלוואי אבל בוא נהיה ריאלסטים, אם כל משחק היה קונטרה חצי מהגיימרים היו סובלים מאובדניות וחרדות ביצוע:-)

  4. 4

    22:23 12.01.2010 | יהונתן יהונתן (אורח)

    מעניין מה שהוא אומר...

  5. 5

       | פורסם ע"י