אנליסט: המשחק הכי חשוב של Take Two השנה הוא Bioshock 2
האנליסט טוד גרינוולד צופה ששנת 2010 תהיה קשה ל-Take-Two, שתמשיך להפסיד לא מעט כסף למרות שהיא מפיצה מספר גדול של משחקים מצופים.
בתחילה, מדבר טוד על Bioshock 2, ומסביר למה הוא כל כך משמעותי לחברה. "המשחק הראשון זכה לציונים גבוהים כשיצא ב-2007 ומכר כמעט שלושה מיליון עותקים", הוא אומר, "אז המשחק השני, שיצא בפברואר 2010, הוא אחד המשחקים הכי מצופים של השנה וילווה בקמפיין שיווקי גדול לפני השקתו".
בהמשך מסביר טוד ש-Red Dead Redemption (שישוחרר באפריל) בקושי ימכור שני מיליון עותקים, בעיקר בגלל כמות המעריצים הקטנה שלו. על Mafia 2 ו-Max Payne 3 הוא מדלג, בטענה שאין עוד מספיק נתונים שיצפו כמה המשחקים האלו יצליחו, ורק מזכיר שסדרת "הסנדק" לא ממש הצליחה בחנויות.
בקיצור, כמו אחרים, גם גרינוולד חושב שב-Take-Two סומכים בעיקר על סדרת GTA, אבל צופה שהמשחק הבא בסדרה לא ישוחרר לפני 2011, ומסביר שב-Rockstar ככל הנראה רק בימים אלו התחילו לעבוד על המשחק החדש.
תגובות
1
15:44 24.12.2009 | maxy16 (אורח)
מקס פיין השלישי הולך להיות רע. אחד הדברים הכי טובים בו היא העלילה שהולכת להיות שונה לחלוטין ממה שאנחנו מכירים (מקס פיין קירח ומזוקן עם גופיה לבנה? מה זה מת לחיות?!?!?!?). לא הכרחי לשנות את האוירה. הם ידפקו (כנראה) את הכותר האחרון של מקס פיין!!!!
2
15:45 24.12.2009 | Crank132
first
3
15:56 24.12.2009 | ter (אורח)
2
fail
4
16:01 24.12.2009 | DK1995 (אורח)
איזה חבורת פסימים... אני מקווה שהם ירוויחו כי זאת חברה מעולה
5
17:39 24.12.2009 | OZiris (אורח)
עם מאפיה 2 הם מצפים לאכזבה?! גם מקס פיין, על אף שהוא עם מקל הליכה, כדיין הולך לדעתי להניב רווחים. יש להם מותגים חזקים שרק התקשורת יכולה להוריד מהערך שלהם.
6
20:47 24.12.2009 | Galsinger
אני חושב שלהגיד שרד דד רדמפשיין לא יצליח זו טעות, משווקים את זה כGTA במערב הפרוע, נראה לי שיצליח, הרי מי באמת שיחק בראשון?
7
20:53 24.12.2009 | ududy
גם את Gun ניסו ב-Activision למכור כ-GTA במערב הפרוע. לא הצליח. באופן כללי למשחקי מערב פרוע יש Mass Appeal קטן בהרבה משל תסריטי פשע אורבני. רוב השחקנים מסתפקים במרווח מאוד מצומצם של עולמות בדיוניים.
8
21:03 24.12.2009 | orokusaky (אורח)
האמת אני מופתע שביושוק הראשון מכר כ"כ הרבה,הוא לא מרגיש יותר מידי מיינסטרים.. בהצלחה לשני.חלאס עם הפסימיות באמת,עד כה רד דד נראה טוב מאוד,ככה שעם ביקורות טובות ויציאה לשוק בתזמון טוב הוא יכול להפתיע..
9
21:19 24.12.2009 | InterAl
מערב פרוע זה כבר סטינג מיושן, לעוס ודי בנאלי. היה פופולרי עד שנות ה-70~, ומאז התרבות הפופולרית התקדמה הלאה, אפשר לומר. בתקופה ההיא כל ילד חלם להיות קאובוי במערב הפרוע, היום כבר לא. דור הולך ודור בא, וזה יותר קשור לאופנות חולפות מלטעם מצומצם של שחקנים.
בכל מקרה, מה עם CIV5, קיבינימט? על מה בדיוק FIRAXIS עובדים עכשיו? CIV לפייסבוק? מה זה החרא הזה? אני רוצה CIV5 ומהר או לפחות SMAC2. עדיף SMAC2 בעצם.
10
21:58 24.12.2009 | ududy
אתה חושב שלשחקנים אין טעם מצומצם? אני חושב שמבט זריז במשחקים המצליחים ביותר מראה שכן. מלחמה מודרנית, פנטזיה קלאסית, מדע בדיוני עם רובים גדולים - זה מה שהולך, וכמעט כל משחק שמנסה ליצור עולם עם הרכב קצת אחר נכשל במכירות.
11
22:36 24.12.2009 | InterAl
לא כ"כ נכון - תסתכל על ההתעוררות המחודשת של עולמות פוסט אפוקליפטיים בשנים האחרונות. פעם הם לא נחשבו למיינסטרים, והיום מוכרים יופי. לצד מלחמות מודרניות יש לך גם מלחמות היסטוריות, כמו למשל בסדרת TOTAL WAR שמתפרשת על ספקטרום היסטורי רחב מאוד, וכל משחק שלה מוכר מצוין (גם אם הם די אותו דבר מבחינת גיימפליי). גם בפנטזיה ראינו שאפשר להתעלות על ה-HIGH FANTASY השגרתי עם כותרים כמו THE WITCHER או MORROWIND, למשל, שגם מכרו לא רע בכלל. גם מה בנוגע לכותרים מקוריים וממש לא שגרתיים כמו HL,DEUS EX ו-THIEF? כל אחד מהם נחשב לטופ שבטופ בתחומו, ושלושתם מכרו לא רע בכלל...
והדוגמה שהכי רלוונטית לחדשה הזאת - ביושוק. IP מקורי, סטינג מקורי, לא משהו שהיית מצפה שיתקבל בכזאת אהדה בקרב המיינסטרים, ועובדה - זה עבד. אני דווקא חושב שיש קהל בכלל לא מבוטל בגודלו שצמא לעולמות מקוריים ו-IP חדשים, וכשהמשחק טוב באמת זה גם משתקף במכירות.
12
23:58 24.12.2009 | orokusaky (אורח)
9 לך לך תשחק בבאז שנות אור.וודי אימפריה! אבל אתה צודק לגבי זה ביושוק הכניס אותי לשוק(סוויש!) פה עם ההצלחה המטאורית הזאת. כאילו יש על הקופסא תמונה של צוללן ענקי עם מקדחה בתור יד. לא מארינס,לא איזה בחורה,לא עבריינים,צוללן שמן עם מקדחה!!
איך לעזעזל זה מכר כ"כ הרבה?! נראה שלאיכות בכל זאת יש תקווה.
13
03:22 25.12.2009 | מסכים עם 5 (אורח)
"עם מאפיה 2 הם מצפים לאכזבה?! גם מקס פיין, על אף שהוא עם מקל הליכה, כדיין הולך לדעתי להניב רווחים. יש להם מותגים חזקים שרק התקשורת יכולה להוריד מהערך שלהם."
נכון מילה במילה, כותר כמו מאפיה 2.. לא יכול לנחול אכזבה, הראשון היה פשוט להיט שלא רואה אף משחק אחר ממטר, היתה לו באותה תקופה את הגראפיקה הכי חדשנית, את המשחקיות הכי טובה ואת העלילה הכי מטורפת שיש.
המשחק השני נראה טוב, ויהיה טוב.. כנ"ל על מקס פיין 3, למרות ששינו את קו העלילה ומקסי נראה זקן יותר, אני חושב שהחברה תרוויח יפה מאוד מהכותרים האלו, שלא לדבר על Bioshock 2 שבכלל אמור להרוויח יפה עם קהל המעריצים הגדול שלו..
14
11:42 25.12.2009 | Hitman_Kick_Ass
9- מערב פרוע זה לעוס?? אז מה אתה רוצה שזה יהיה על מלחמת העולם השניה או עם נאצים??
מערב פרוע זה ז'אנר מעניין ואם אתה לא אוהב אותו אז תגיד שזה לא לטעמך, כמו שאני לא יורד על אנשים שנהנים לשחק ב- Dragon Age
15
18:29 25.12.2009 | InterAl
כן, מערב פרוע זה לעוס, ואני אומר את זה ממקום של אחד שראה יותר סרטי מערבונים ממה שכנראה ראית ותראה כל חייך...
16
22:37 25.12.2009 | מישהו (אורח)
איזה שטויות אתה מדבר.. "ראיתי יותר סרטי מערבונים ממה שכנראה ראית ותראה כל חייך" מה אתה ילד ב ן 3 שבא לריב?
חלאס, כל אחד ומה שהוא אוהב, ואין כזה דבר לעוס.. עוד משחק מערב פרוע זה אחלה, לא זכור לי שיצאו כלכך הרבה משחקי מערבונים שאתה יכול להגיד שזה כבר יצא מכל החורים (או "מעוס" כמו שאתה קורה לזה).
17
09:35 26.12.2009 | Koalex
מה אם בורדרלנדס?
18
20:33 26.12.2009 | swym
קומדיות רומנטיות זה כבר סטינג מיושן, לעוס ודי בנאלי. צפיתי בהמון סרטי קומדיות רומנטיות ובכולם יש איזה זוג שמתאהב.
הווי מטאל זה כבר סטינג מיושן, לעוס ודי בנאלי. שמעתי המון דיסקים של מוזיקת הווי מטאל ובכולם זו אותה מוזיקה.
גיבורי קומיקס זה כבר סטינג מיושן, לעוס ודי בנאלי. קראתי המון ספרי קומיקס ובכולם יש גיבורי קומיקס.
דרמות מתח זה כבר סטינג מיושן, לעוס ודי בנאלי. ראיתי המון סדרות מתח
את מי מעניין כמה *סרטי* מערבונים היו בשנות ה-70? מעניין אותנו כמה משחקי מערבונים היו בשנות ה-2000, וכאלו לא היו יותר מידי. יש כנראה יותר מ-2 מליון שחקנים שכן היו משחקים במערבון טוב, ואם רוקסטאר תדאג שRed Dead Redemption יהיה משחק מצויין יהיה לו מספיק קהל.
19
01:52 27.12.2009 | InterAl
קומדיות רומנטיות, הבי מטאל, גיבורי קומיקס ודרמות מתח הם לא "סטינגס" אלא ז'אנרים, ויש הבדל די גדול. מערב פרוע זה לא ממש ז'אנר אלא סטינג. על הסטינג הזה מבססים סרטי דרמה, קומדיה, פעולה וכו' ו*הם* למעשה נקראים ז'אנרים. אז כן, כמו שאמרתי, מדובר בסטינג לעוס, בנאלי ומיושן. משחקים שמבוססים על הסטינג הזה יכולים להיות מהנים, אני לא אומר שלא (נהניתי מאוד מ-COJ2 למשל), אבל לרוב הם מורכבים בעיקר מאוסף קלישאות שחוזרות על עצמן כבר בערך 100 שנה.
20
15:03 30.12.2009 | ציצי (אורח)
משחק של פוסטמות
21
18:48 31.12.2009 | dolphy (אורח)
take to סומכים על GTA שיהיה המשחק המוביל שלהם.
אני מבין אותם הרבה אנשים אוהבים את המשחק הזה אבל ככל שמתבגרים ככה עוזבים את המשחק הזה. אתם יודעים GTA 2 היה לא אבל אז הם עברו לתלת מימד וזה התדרדר למטה ולמטה. עוד משחק עוד התדרדרות.
הם צריכים להסתמך על bioshock ועל mafia 2 במקום לסמוך על המשחק העלוב GTA.
נ.ב: צריכים לשמוך גם על Red Dead Redemption
22
| פורסם ע"י