הרשמה

DirectX 11- בדקו את המחשב שלכם

איך נראה משחק שרץ ב- DirectX 11 ?

יש לכם מחשב שתומך ב- DirectX 11 ? בואו לבדוק את הביצועים שלו

רוצים לבדוק איך החומרה שלכם רצה ב- DirectX 11 (בהנחה שהיא תומכת בזה)? חברת Unigine משחררת את ערכת הבדיקה שלה לכרטיסי DirectX 11, שמאפשרת לבדוק את הביצועים והמהירות בעזרת מנוע גרפי ייעודי.

התוכנה, שמשתמשת באופן מאסיבי ב- Tessellation, שהיא אחת התכונות החדשות המרכזיות של DirectX 11, מציגה כיצד ניתן ליצור באופן אוטומטי משטחים ריאליסטיים בעלי סדקים ובליטות לתחושה הרבה יותר "אמיתית" של עולם המשחק.

הפיצ'רים המהותיים של תוכנת ה- Unigine:

  • Native support of OpenGL, DirectX 9, DirectX 10 and DirectX 11
  • Comprehensive use of tessellation technology
  • Advanced SSAO (screen-space ambient occlusion)
  • Volumetric cumulonimbus clouds generated by a physically accurate algorithm
  • Dynamic simulation of changing environment with high physical fidelity
  • Interactive experience with fly/walk-through modes
  •  ATI Eyefinity support

הורידו את תוכנת ההדגמה מכאן (127 מגה)

אם אין לכם כרטיס מסך שתומך ב- DirectX 11, בוודאי תרצו לראות איך זה נראה:

ניתן להוריד גם ערכות בדיקה קודמות של Unigine, שתומכות בכרטיסים טיפה ישנים יותר, כאן.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    09:52 24.10.2009 | נדב נדב (אורח)

    ווווואו! לא להאמין שהגענו לזה!
    זה באמת שיפור רציני (והבאנצ'מרק הזה עשה לי חשק לשחק בסצינה שהוא הציג, למרות שלא נדמה לי שהיא קיימת בתור משחק.)
    טוב לדעת שעולם המשחקים לוקח עוד צעד משמעותי לכיוון פוטוריאליזם גרפי מלא.

  2. 2

    10:15 24.10.2009 | פיזבאן המקסים פיזבאן המקסים (אורח)

    בהחלט מסכים איתך נדב, הייתי שמח לשחק Oblivion בגרפיקה כזאת.

  3. 3

    10:16 24.10.2009 | reyreymoo reyreymoo

    באמת מדהים.

  4. 4

    10:19 24.10.2009 | Tw‡sTeD Tw‡sTeD

    זה לא כזה מגניב.

  5. 5

    10:19 24.10.2009 | Itaibigplanet Itaibigplanet

    נראה מצוין

  6. 6

    10:23 24.10.2009 | Darmadore Darmadore

    וואו. מטורף. לגמרי.

  7. 7

    10:48 24.10.2009 | navekeinan navekeinan

    וואוו החלון הזה שבלט החוצה ממש משכנע וגם הדרקון זה נראה כאילו תלת מימד

    מעניין

  8. 8

    11:38 24.10.2009 | Eli_King Eli_King

    4 זה די מגניב :)

  9. 9

    11:40 24.10.2009 | NZILY NZILY (אורח)

    מדהים!!!

  10. 10

    11:40 24.10.2009 | taljak taljak

    xbox 360 ו ps3 יתמכו ב dx 11 ??

  11. 11

    11:46 24.10.2009 | דניאל דניאל (אורח)

    ל 10.

    לא, חבל:-(.

    בכל אופן זה מדהים.

  12. 12

    11:54 24.10.2009 | itai0301 itai0301

    WOW~~~!!!

  13. 13

    12:02 24.10.2009 | זיו זיו (אורח)

    וואוו אז יש לי סדק בקיר, אני בטוח שאני יקנה כרטיס מסך שתומך ב- DX 11 רק בשביל לראות סדקים.
    זה לא שיפור בגרפיקה אלא פה ושם הוסיפו דברים, אבל זה נראה אותו דבר בגדול.

  14. 14

    12:24 24.10.2009 | TheYeIIowDucK TheYeIIowDucK

    ל-13

    רק שתדע שזה זינוק אדיר לגארפיקה של משחקי המחשב

    זה משהו שמוסיף המון לריאליזם, גם אם הוא לא כל כך חשוב

    הרי היה יכול להיות משחק בלי עצים/בתים/חיות וכו', כי כל זה סתם תוספות ליופי

    אבל תודה שבחיים לא תאהב משחק כזה

    בנוסף תחשוב על מה שאפשר לעשות עם טכנולוגיה כזאת.. פרווה מפורטת של בעלי חיים, קשקשים שמחזירים אור בזמן אמת כל אחד ואחד, וכל הקטע הוא שכל זה לא יקח כל כך הרבה משאבים כי עכשיו זה יכול לפעול ממרחק וממנוע גראפי שמתאים לדברים האלה

  15. 15

    12:30 24.10.2009 | tcds60 tcds60

    די גדול איך שהגרפיקה במשחקים נהיית טובה יותר ומגניבה יותר

  16. 16

    13:13 24.10.2009 | WTF WTF (אורח)

    זה הכל? חרטא....

  17. 17

    13:36 24.10.2009 | nadav886 nadav886 (אורח)

    רגע זה oblivion?

  18. 18

    14:25 24.10.2009 | ududy ududy

    13 - לא הבנת משהו. מדובר באפקט כללי שניתן להפעיל כמעט ללא מאמץ מצד המפתחים. ברור שלא תראה פתאום "משהו אחר לגמרי", כי המודלים הם אותם מודלים, הטקסטורות אותן טקסטורות. אבל יש כאן קפיצה משמעותית ברמת הפירוט במחיר זול מאוד מבחינת משאבי פיתוח ועומס על הכרטיס הגרפי. הדברים הללו מצטברים בסופו של דבר ליצירת קפיצת מדרגה איכותית.

  19. 19

    14:32 24.10.2009 | DSFSFSZ DSFSFSZ (אורח)

    ואואואואאואואוו איזה מגניב ראיתם עם הגרפיקה שינתה את הדרקון

  20. 20

    15:17 24.10.2009 | Eliyahu_ Eliyahu_

    ל-2 לא רק OBLIVION אלה דמיין לשחק אם זה מישחקים כמו COD 6 במפה 64 איש אם כאלה ביצועים זה מילחמה אמיתית

  21. 21

    16:11 24.10.2009 | מרק מרק (אורח)

    אנשים פה מתייחסים ל- direct X כאל שרביט קסם שיהפוך את המשחקים של העתיד למושלמים. Direct X זה בסה"כ סביבת עבודה שפיתחה מיקרוסופט על מנת לסייע לחברות המשחקים לפתח משחקים שיתאימו לוינדוס, מה שאומר שעדיין הכל תלוי במפתחי המשחקים והמציאות לצערנו מראה שבראש מעייניהם של רוב מפתחי המשחקים כיום הוא הכסף המהיר ולא איכות היצירה שלהם. כבר הרבה זמן לא ראינו כותרים חדשים ונועזים אלא רק טחינה מחדש של כותרים ישנים. הגרפיקה אולי מתלטשת והפיסיקה משתפרת, אך המשחקיות והנשמה של המשחק לרוב נשארות במקום. אם נפשט את עניין ה- direct x אז כמו שבן אדם שלא יודע לכתוב ולא מצליח להפיק תועלת מ- word 97, השימוש ב word 2007 לא יציל בשבילו את המצב.

  22. 22

    17:17 24.10.2009 | ניר ניר (אורח)

    מה ש21 אמר.
    אנשים שלא מבינים חושבים שאם אומרים DX11 זה אומר "OMFG גראפיקה מדהימה", אבל זה לא בהכרח אומר שהמשחק יראה יותר טוב ממשחק שמשתמש בDX9.
    חוץ מזה, אלא אם כן אתם זונות גראפיקה, הגראפיקה במשחק אמורה להיות הדבר האחרון שיהיה אכפת לכם ממנו.
    עלילה טובה, דמויות אמינות, דיבוב איכותי, משחקיות מיוחדת, כל אלו ועוד הרבה יותר חשובים מגראפיקה, עצוב לראות שהילדים של היום כל מה שאכפת להם זה איך המשחק נראה ולא איך הוא אשכרה משוחק :|

  23. 23

    17:40 24.10.2009 | THE WHO THE WHO (אורח)

    לחיזוק הדברים שאמרו 21 ו 22 -

    אני לא ממש רואה הבדל כזה גדול מDX9 ל DX 10 וגם בDX11
    אני לא רואה כזה שינו משמעותי ששווה את ה- "WOW "

  24. 24

    17:49 24.10.2009 | יהונתן יהונתן (אורח)

    10: ה-X360 וה-PS3 שניהם לא תומכים אפילו ב-DX10, בגלל שתמיכה כזו דורשת החלפת חומרה (כרטיס מסך, אם להיות יותר ספציפי), מה שלא נעשה בקונסולות.

  25. 25

    18:18 24.10.2009 | eizhak9 eizhak9

    אין מילים מדהים יופי לא נורמאלי

  26. 26

    19:46 24.10.2009 | מאגנה הכוסון מאגנה הכוסון

    נשאר עם openGL.
    כל השאר. שימשיכו לקנות ווינדוז.

  27. 27

    20:24 24.10.2009 | מתלהב מתלהב (אורח)

    במילה אחת: וואו

  28. 28

    21:55 24.10.2009 | eiDo1 eiDo1

    אואי איך זה מבליט כל טקסטרוה וטקסטורה,
    זה מראה את כל הפרטים הקטנים שלא נמצאים ב-10

    שינוי ענק!!!
    תודה על הכתבה

  29. 29

    21:58 24.10.2009 | נדב נדב (אורח)

    אני רוצה להמשיך עם אלה שאומרים שההתלהבות מהגרפיקה לא במקום, אבל קצת להוסיף לנושא מהכיוון האחר.
    אני אישית רואה בשיפור המנוע הגרפי ככה כצעד חשוב לא רק בשביל גרפיקה יפה אלא גם בשביל גרפיקה אמינה. פוטוריאלזים במשחקים, כמו שכתבה עתיקה באתר אמרה, נהיה יותר ויותר קרוב גרפית ל"דבר האמיתי". איך שאני רואה את זה, ברגע שנגיע לדרגה מספיק גבוהה בפוטוריאליזם השיטחי, תתחיל השאיפה לפוטוריאליזם תנועתי.
    אני יודע שתייחסו לההצהרה הזאת אספקט של "זונת גרפיקה", כמו שהייתם רוצים לקרוא לזה. אבל, מה שיש לי לומר בנידון שהעלה ניר זה כך: נכון שצריך עלילה טובה ודמויות אמינות, אבל א נניח אתה משחק Oblivion והדרקון שמולך זז בתנועה כל כך חלקה ונקייה, כל כשכש נוצץ ואש חיה וחזקה - לא הייתה מרגיש את הפחד המהמם בעצמות שלך? להיבלע לתוך כל דבר מתבסס בחלק לא קטן על ההתרשמות החושית הראשית שמקבלים ממשחקים - מה שאתה רואה. ככל שמחשק מרגיש יותר קרוב למציאות, ההתרשמות שנשארת יכולה להיות יותר חזקה.
    צריך אלמנטים פיתוחיים אחרים חוץ מגרפיקה מרשימה, אבל תצליח לערער, בצורה חד משמעית, על חשיבות הגרפיקה ביכולת של המשחק לגרום לך להיבלע אל תוך העולם שהוא מציג?

  30. 30

    22:21 24.10.2009 | Raver Raver

    זה לא חדש שיש בליטות וסדקים במשחקים :| זה נקרא תלת מימד. |:

  31. 31

    22:54 24.10.2009 | ududy ududy

    30 - אם מפתח היה מנסה להכניס כל סדק ובליטה למודל התלת-ממדי שלו, משחק ממוצע לא היה נכנס לדיסק הקשיח שלך. העניין בטריק הזה הוא שהמנוע מסוגל לייצר בזמן אמת פירוט הולך וגדל של פני שטח תלת-ממדיים ככל שהשחקן הולך ומתקרב אליהם.

  32. 32

    23:07 24.10.2009 | nimce nimce

    מדהים, כל הכבוד למייקרוסופט.

  33. 33

    23:21 24.10.2009 | עופר ש עופר ש (אורח)

    ל 31 לא בדיוק הוא יכל לעשות TILE השוני בדיירקט X למי שלא הבין 11 שהוא פשוט רואה סוג של טקסטורה והוא יודע לייצר ממנה טקסטורה אמיתית.

  34. 34

    23:28 24.10.2009 | ududy ududy

    33 - למיטב הבנתי זה לא עניין של טקסטורות שנראות "כאילו" תלת ממדיות. כמו שאפשר לראות בנקל בקטע ה-Wireframe של הסרטון, המנוע מוסיף פוליגונים למודל ככל שנקודת המבט מתקרבת אליו.

  35. 35

    02:04 25.10.2009 | Ofir38 Ofir38

    הגרפיקה עוד מעט תעצר,עכשיו כל הקטע יהיה על פיזיקה..

  36. 36

    02:47 25.10.2009 | ניר ניר (אורח)

    נדב היקר, אולי לא הצגתי את כוונתי נכון, כמובן שלגראפיקה יש חשיבות גדולה במשחק, גראפיקה יכולה לתת למשחק המון אופי וגם להוסיף לו עומק, מה שרק אמרתי שיש אספקטים הרבה יותר חשובים מגראפיקה, ולצערי יש היום אנשים שגראפיקה אצלם זה האספקט החשוב ביותר וזה לא אמור להיות ככה, עם כל הכבוד לגראפיקה טובה, היא בחיים לא תחליף עלילה טובה או משחקיות מעניינת.

  37. 37

    10:11 25.10.2009 | shaby shaby

    במילה אחת:

    wow

  38. 38

    15:38 25.10.2009 | המפתח המפתח (אורח)

    נתמך עוד מאז שנכנס geom shader.
    מה הביג דיל?

  39. 39

    16:47 25.10.2009 | gbfdbfdsb gbfdbfdsb (אורח)

    זה ניראה אפילו יותר טוב מהעולם שלנו

  40. 40

    17:41 25.10.2009 | מאור מאור (אורח)

    חבל שלא עשו את ההדגמה על משחק יותר צבעוני
    אבל כל הכבוד

  41. 41

    18:21 25.10.2009 | does it work? does it work? (אורח)

    does it work with nvidia 9500GT 1GB?

  42. 42

    18:46 25.10.2009 | cog4 cog4

    איך אני יודע אם הכרטיס שלי תומך?

  43. 43

    19:48 25.10.2009 | Friendly Enemy Friendly Enemy

    אני עם 42,איך אני באמת יודע?

    המנוע מזכיר לי ממש את מנוע half life2 ואין לי מושג למה..
    יש איזה מן סרטון של המנוע HL2 שממש דומה למנוע הזה!(אולי בגלל זה המנוע נראה אותו דבר)

  44. 44

    19:51 25.10.2009 | תומר תומר (אורח)

    ל30 אפשר לעשות תלת מימד אבל אי אפשר לשלוט על איך אתה מסתכל על החפץ בתוך המשחק.
    במקרה הזה הצליחו!

  45. 45

    20:24 25.10.2009 | 34 34 (אורח)

    אם זה ככה אז המשחקים הללו יתפסו כמה מאות ג'יגה בייטים

  46. 46

    21:12 25.10.2009 | למה הבנצ'מארק לא עובד? למה הבנצ'מארק לא עובד? (אורח)

    אני נכנס מגדיר תהגדרות לוחץ על RUN ולא קורה כלום

  47. 47

    08:04 26.10.2009 | lior lior (אורח)

    לא כזה מגניב כול מה שעשו זה שהשטחו את האוביקט ואז עשו אתו בליטות

  48. 48

    17:57 26.10.2009 | Hot Fire Hot Fire

    במילה אחת, מדהים!!!!
    בשתי מילים, מדהים ביותר!!!!

  49. 49

    19:50 26.10.2009 | lidor323 lidor323

    ל30.. יש דבר שנקרא תלת מימד.. ובתלת מימד יש מה שנקרא פוליגונים .. שהמנוע מרנדר. יש הגבלה על כמות הפוליגונים שאפשר לרנדר בזמן אמת לפי חוזק המערכת ודברים אחרים. מה שחידשו פה זה את השיטה לרנדר בצורה מיוחדת(אלגוריתם מתימטי כלשהוא) ובכך להגדיל בצורה משמעותית את כמות הפוליגונים(או פשוט להוסיף שיטות חדשות של הצללה וטיקסטור - אני לא בדיוק סגור על זה עדיין לא הבנתי עד הסוף את התהליך) מה שיצור מראה יותר אמיתי ויכולת גבוהה יותר בתלת מימד.. זו גם אחת הסיבות שהמשחקים לא נראים כמו סרטים בתלת מימד.

  50. 50

    13:05 27.10.2009 | fenx fenx

    נראה חלום

  51. 51

    23:05 27.10.2009 | איש איש (אורח)

    הדבר הזה שמורידים שם לא עובד..
    זה אומר לעדכן directx ואומר משהו עם directd11
    עדנתי את X והורדתי בנפרד גם את D11, לא עובד
    מישהו יודע מה לעשות?

  52. 52

    17:04 28.10.2009 | היי... היי... (אורח)

    אולי DX 11 לא מגיע ל-PS3 או XBOX, אבל הקונסולות כבר הגיעו למצב של גרפיקה כזאת... המחשב פשוט קצת מאחר.

  53. 53

    09:50 29.10.2009 | אור אור (אורח)

    52- לא בדיוק, המחשב מבחינה חומרתית כבר מזמן אמור לעבור את הגרפיקה של הקונסולות, אבל בהשוואות שעושים, בפועל המשחקים נראים די זהה... עד כמה שמזיינים את המוח ההבדלים הם שטותיים ולא קריטיים בשיט.

  54. 54

    15:27 29.10.2009 | aTaX aTaX

    אתם לא מבינים כלום..

    דווקא חשבתי שיש רמה לקהילה פה...

    אתם לא תבדילו ההבדלים הם ממש סתמיים..

    אבל בכל זאת נחמד :)

  55. 55

    15:56 31.10.2009 | יובל יובל (אורח)

    ל 11
    דווקא יש משחקים שכן תומכים בזה כמו call of jures:bounded in blood בסוני 3 בxbox לא יודע

  56. 56

    08:40 07.11.2009 | ל17 ל17 (אורח)

    למה כי יש פסל של דרקון? זה לא אומר שום דבר.

  57. 57

    00:37 12.11.2009 | Stairway2Heaven Stairway2Heaven

    ל-20, כנראה אתה לא בעניינים,מעכשיו אתה יכול רק לחלום לשחק באותה מפה עם עוד 64 אנשים ולהרגיש כמו במלחמה אמיתית, IW ביטלו את השרתים ב-COD6 והמקסימום אנשים שיכולים לשחק במפה אחת זה 16.

  58. 58

    13:58 21.02.2010 | אלדד אלדד (אורח)

    איפה אני מוריד dx-11 לווינדוס 7 x64

  59. 59

       | פורסם ע"י