הרשמה

גמר טורניר UT, רחוק מצפוי.

גמר טורניר ה-FFA לארבעה שחקנים הגיע, ולא איכזב ולו לדקה! כל דקת צפיה הייתה שווה וכל הריגה נראתה כנצח.

הגמר הראשון היה למפה Rankin: לכאן הגיעו 2 הפייבוריטים Xeon ו-Raziel ו-2 שחקנים נוספים: Kyl3 ו-Gangman. בראיון לפני המשחק Raziel זילזל ביריבו Xeon ואמר: "אני מתבסס על זה שאני יכול להרוג את שלושתם (Xeon בינהם) בו זמנית בפחות או יותר אותה כמות מאמץ", אך הגורל כנראה חשב אחרת.

הגמר התחיל בצורה מאוד מותחת. 5 דקות לתוך המשחק השחקנים היו צמודים אחד לשני כמו פולניה לרדיאטור בלילה חורף סגרירי. ההובלה הייתה של Gangman אך רק ב-2 נקודות על המקום האחרון. כשהמשחק התקדם התחיל להראות השינוי - Raziel החל לפתוח פער גדול והשאיר את כולם מאחור.בשלב זה Xeon היה מדורג רביעי עם 18 נקודות לעומת 26 של Raziel. אבל לא עברו חמש דקות, ו-Xeon תפס את עצמו בידיים. הוא החל ברצף הריגות מהיר במיוחד וכמעט הכפיל את תוצאתו תוך פחות מ-3 דקות שבסופן התוצאה הייתה 32 ל- Xeon ו-36 ל- Raziel.

Raziel הבין את הרמז, ופתח לו בפחות מדקה פער של 10 נקודות על Xeon. נשארו 2 וחצי דקות והמשחק היה נראה אבוד ל- Xeon, אך הפער העצום לא ייאש אותו והוא פצח בעוד סדרת הריגות מהירה. חצי דקה לסיום ההפרש היה 4. המתח גאה- האם Xeon יכול להפוך את המשחק בשניות האחרונות? הוא הרג שוב, ושוב, והשיג נקודה אחרי נקודה! בסיום המשחק, בקרב צמוד מאוד, ניצח Raziel בהפרש של נקודה אחת בלבד!

 

הגמר השני, שהתרחש במפה Campgrounds שוחק רק בשבת בערב עקב בעיות עם התאריך הקודם. Rapid שהיה אמור לשחק הוחלף ע"י PartyPooper משום שלא הגיע למשחק. כפי שכתבתי בסיקור שלפני הגמר - פה היה פייבוריט אחד ויחיד - Chaosisback (ששיחק בגמר תחת השם Subrose). ביחד איתו ועם PartyPooper שיחקו גם Kryptonite ו- m..l.

המשחק החל וכצפוי Chaos הוביל. אבל אחרי דקות מספר m..l תפס את המקום הראשון. אלה היו הדקות הראשונות של המשחק וההובלה נראתה ראנדומלית, אבל ככל שהמשחק התקדם, ההובלה נשמרה. 5 דקות במשחק, 10 דקות, m..l הוביל כשChaosisback לא הצליח להתקרב אפילו להפרש של 3 נקודות! כשהמשחק נגמר, היינו בשוק. m..l, למרות כל התחזיות, ניצח בנונשלנטיות מוחלטת את הפייבוריט הכי חזק בתחרות (לפי סקר בפורום)!

 

ראיון קטן שערכתי עם m..l אחרי המשחק:

ש: מתן, כרגע ניצחת את הפייבוריט הכי חזק של התחרות, מופתע מעצמך?

ת: האמת שכן, מיקי הוא שחקן חזק כבר שנים רבות בקהילה אבל זה לא היה משחק רק נגדו , היו עוד שחקנים ומרבית הנקודות שלי היו עליהם.

 

ש: ידוע הרי ש- FFA זה לא 1 על 1. אילו דברים עשית כדי לנצל טוב יותר את מצב המשחק?

ת: חוץ מלהשתדל לשלוט בתוספת של 100 מגן ניסיתי לא להיכנס לקרב, אלא לחכות שהאחרים יחלישו אחד את השני ואז "לגנוב" הריגות מרחוק.

 

ש: בעצם שברת אוטוריטה - הראת לכל השחקנים שזה אפשרי לנצח במשחק גם אם אתה מול שחקן כמו Chaosisback. אתה מרגיש כמו מנהיג? אולי תצא למרד?

ת: שוב , זה היה משחק של ffa4. מיקי עדיין שחקן חזק ורוב הטורנירים הגדולים בארץ הם 1 על 1 ששם הוא ינצח.

מה שהמשחק הזה כן מלמד זה שכיף להרביץ לחלשים :)

 

ש: בנימה אופטימית זו אני אפרד ממך לשלום, ואאחל לך הנאה גדולה מהפרס היוקרתי שתקבל. זזתי להרביץ לשכן.

ת: תודה ושיבואו עלינו עוד הרבה טורנירים כאלה לטובה.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    14:52 24.12.2006 | Mr.Crack Mr.Crack

    GG

    היה מעניין

  2. 2

    21:45 25.12.2006 | QlimAx QlimAx

    af

  3. 3

       | פורסם ע"י