הרשמה

טקן 6- לא רץ ב- HD ?

ad banner
ad banner

כמו משחקים רבים, גם Tekken 6 לא מספק את הסחורה ולא עומד בסטנדרט המינימלי של HD

הבלוג Digital Foundry של אתר יורוגיימר מתמחה בירידה לפרטי-הפרטים הטכניים של הגרפיקה של משחקי וידאו, ומאיר את עיניו של כל מי שאינו מעורה בתחום. בין השאר, הוא עוזר לפזר את הערפל ואת ההטעיות השיווקיות של חברות המשחקים כדוגמת מיקרוסופט, אשר מצהירות שכל המשחקים שלהן מסוגלים לתמוך ברזולוציית HD של 720p לפחות.

ובכן, הם לא.

הדוגמא הנוכחית היא Tekken 6, שיוצא לחנויות ב- 27 באוקטובר, שנתיים אחרי שהגיע לאולמות הארקייד ביפן. מתברר שלמרות הזמן הרב שחלף, גרסאות הקונסולה עדיין לא מסוגלות לתמוך ברזולוציית HD של גרסת הארקייד, שרצה ב- 720p. אם לדייק, גרסת הבדיקה של יורוגיימר רצה ברזולוציה של 1024x576, כלומר 35% פחות מהסטנדרט הכי נמוך של HD.

הכותבים מסבירים שהבעיה נעוצה במגבלות החומרה של ה- Xbox 360 והפלייסטיישן 3, ושלמעשה, אם מוותרים על אפקט ה- "Motion Blur", הרזולוציה של המשחק קופצת פי שתיים ל- 1365x768, אבל המשחק לא נראה יותר טוב כי הוא לא בנוי לזה (ברמת הטקסטורות).

ad banner

בשורה התחתונה, למרות הצהרות של מפיצות המשחקים על כך שהמשחק שלהן רץ ברזולוציית HD אמיתית, משחקים רבים רצים ברזולוציה נמוכה יותר ואז עוברים תהליך של "upscaling" או "מריחה" של התמונה על גבי המסך. כך זה למשל ב- Halo 3 וב- Halo 3 ODST שרצים למעשה ב- 640p, כך זה לגבי רבים מהמשחקים הראשונים ל- Xbox 360, וכך זה גם ב- Modern Warfare הראשון (שרץ ב- 600p) וגם, כנראה, בשני.

מצד שני, לא בטוח שזה מפריע למישהו. סקרים עדכניים מצביעים על כך שכנראה רוב בעלי "קונסולות הדור הבא", כלומר Xbox 360 ופלייסטיישן 3, בכלל לא משחקים בהן ברזולוציית HD- אם בגלל שאין להם טלוויזיית HD, או בגלל שהם פשוט לא יודעים לחבר את הכבלים המתאימים.

מי שמעוניין ללמוד עוד על הקרביים של גרפיקה למשחקי וידאו, מוזמן לקרוא את המאמר המלא.

ad banner

- רשימה של משחקים והרזולוציה האמיתית שלהם
- כנראה שגם Modern Warfare 2 לא יהיה ב- HD

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    11:46 04.10.2009 | ידהחגדעכ ידהחגדעכ (אורח)

    יש אני ראשון!!!!
    גם ככה טקן זה גרוע אז לא אכפת לי hd או לא hd!!!

  2. 2

    12:04 04.10.2009 | אני אני (אורח)

    טקן זה סתם משחק מסריח ומיושן לילדים בגן שנפל להם המוצץ

  3. 3

    12:07 04.10.2009 | What? What? (אורח)

    יש כל כך הרבה משחקים שרצים ב-HD ונראים פי כמה וכמה יותר טוב מטקן 6.צריך רק מאמץ.

  4. 4

    12:12 04.10.2009 | the who the who (אורח)

    who fucking cares ? : \

  5. 5

    12:19 04.10.2009 | יובל יובל (אורח)

    גם COD6 לא ירוץ בHD והוא עדיין נראה מגניב P:

  6. 6

    12:23 04.10.2009 | ~God-of-War~ ~God-of-War~

    למי אכפת מטקן? סתם משחק מפגר

  7. 7

    12:24 04.10.2009 | TereXes TereXes

    דיי עם החרא הזה כבר :\
    רק הילדים המשועמים משחקים בזה היום , 5 -
    אבל זה רק קונסולות , אז במחשב יותר מגניב

  8. 8

    12:33 04.10.2009 | ToMuSH ToMuSH

    "הרזולוציה של המשחק קופצת פי שתיים ל- 1365x768"

    ממתי

    --> 1024X576 כפול 2 = 1365x768 ?

  9. 9

    12:45 04.10.2009 | יובל בירב יובל בירב

    לא בדקתי בעצמי, אלא זה מה שאמרו ביורוגיימר... עכשיו בחישוב מהיר זה יוצא 77% יותר.

  10. 10

    12:48 04.10.2009 | טקןפחח טקןפחח (אורח)

    לא אוהב ממש טקן ^^"
    יותר טיפוש של מורטל קומבט
    הרבה יותר דם ודברים מגניבים X:

    ל5
    MW 2 כן ירוץ נראלי בHD אבל רק במחשב

  11. 11

    13:33 04.10.2009 | יהודה יהודה (אורח)

    זה טיפשי, החברה פשוט גרועה... בפועל הקונסולות יכולות להריץ רזולוצייה מקסימלית של HD וגם 60 FPS על מלא משחקים, זה פשוט תלוי איך החברה מפתחת את המשחק ועד כמה הם משקיעים ועד כמה הם יודעים לעשות את זה.
    משחק מכות כמו TEKKEN 6 עם גרפיקה חרא לא אמור לרוץ על HD, לאף אחד לא חושב זה אכפת...

  12. 12

    13:35 04.10.2009 | אור אור (אורח)

    11 צודק.
    זה באמת מוזר איך היילו 3 לא רץ על HD והמנוע שלו גם ככה חרא ומשחקים כמו גירס 2 ו- Resdient Evil 5 רצים על HD בצורה נפלאה.
    רק הוכחה שיש חברות סוג ז' שלא יודעות לפתח.

  13. 13

    13:39 04.10.2009 | יוסי יוסי (אורח)

    זה באמת לא כזה משנה כי המשחקים עדיין נראים נפלא, COD 6 נראה עדיין מעולה... זה פשוט מותאם בצורה טובה.

  14. 14

    14:02 04.10.2009 | אני אני (אורח)

    עוד מסמר בארון הקבורה של כל מי שחושב שקונסולות טובות יותר ממחשב... כן, הן זולות יותר, אבל הנה, המשחקים שרצים עליהם הם באיכות ירודה בהשוואה לאותם המשחקים על המחשב האישי...

  15. 15

    14:04 04.10.2009 | אלוןןןןןן אלוןןןןןן (אורח)

    האמת זה מפתיע, כי שיחקתי ב- COD 4 בבוקס והוא נראה מדהים והתקשתי להאמין שהוא לא רץ על HD, בכלל... ה- upscaling כנראה עושה עבודה מעולה, כי שאני משחק במשחקים שהם לא רצים ב- HD, אני בכלל לא שם לב שזה רץ על איזה 600P, כמעט כל משחק נראה 720P לפחות... [אולי זאת הסיבה שבאתר של האקס בוקס רשום על כל המשחקים שהם לא רצים על היי דפינישן 720P]... כי אף אחד לא באמת שם לב להבדל.

  16. 16

    14:09 04.10.2009 | שי שי (אורח)

    14- אני לא חושב שהקונסולות יותר טובות מהמחשב, אני חושב שיש להם משחקים יותר טובים... [גירס 2, פורזה 3, היילו 3, אלאן וויק שייצא... להמשיך?]
    שייצא משהו ברמה הזאת למחשב, דבר איתי

  17. 17

    14:30 04.10.2009 | ET2k ET2k

    מה שבאמת מפחיד שחומרת ארקייד בת שנתיים מצליחה להריץ משחק מהר יותר מקונסולות שכל הקונספט שלהן זה "גראפיקה של הדור הבא"...

  18. 18

    14:32 04.10.2009 | חנוך חנוך (אורח)

    אין כמעט משחקי מכות למחשב (רק SFIV) והרבה מהמשחקים הטובים בשאר הז'אנרים יוצאים בלעדית לקונסולות. אל תשכחו גם שXBOX למשל, אפשר לקנות בפחות מ1500 ש"ח כולל כל מה שצריך. זה מחיר של כרטיס מסך בלבד שאנחנו מדברים על מחשב גיימינג חזק...

  19. 19

    14:39 04.10.2009 | עומר עומר (אורח)

    הלינק לרשימת הרזולוצייה של המשחקים שיובל הביא קצת מצחיקה...
    F.E.A.R 2 רץ בקונסולות על 720P עם AA של 4, אבל משחקים כמו טקן לא רצים על HD? רוב משחקי הפעולה רצים על 720P לפחות, אז למי אכפת ממשחק מכות שלא רץ על HD, הגרפיקה במשחקי מכות לא כזאת חשובה.

  20. 20

    14:45 04.10.2009 | ET2k ET2k

    אם הגראפיקה לא כזו חשובה אז למה לא להישאר עם טקן 3 וזהו?

  21. 21

    14:46 04.10.2009 | אני אני (אורח)

    ל-16
    גירס 2 יצא למחשב כמו הראשון, ויהיה עליו יותר טוב.
    כנ"ל לגבי היילו 3 יצא למחשב כמו ה-2 הראשונים, ונחש מה, יהיה יותר טוב מגרסת הקונסולות...
    לפורזה אין בכלל מקום ברשימה הזו, אבל לא משנה...
    אתה רוצה לדבר על משחקי FPS טובים? MW2 לדוגמא... יהיה פי 3 יותר טוב על המחשב מעל הקונסולות...
    עזוב שטויות, כל משחק טוב שיוצא לקונסולות יוצא בסוף גם למחשב... מעטים המשחקים הטובים באמת שלא יוצאים למחשב, אז על מה אתה מדבר בכלל? תראה לדוגמה את SW:FU יצא לכל דבר שיש לו מסך, מקונסולות ניידות עד למיקרוגל הביתי אפילו... רק למחשב האישי לא יצא... והחברה חזרה ואמרה שללא שום ספק בחיים לא תצא גרסת מחשב אישי... והיי, איזה קטע! יוצאת גרסת מחשב אישי למשחק, שאגב, תהיה יותר טובה מגרסת הקונסולות בהרבה...
    אז אל תמכור לי את "לקונסולות יש משחקים יותר טובים" המקסימום שאתה יכול להגיד זה ש"לקנסולות המשחקים יוצאים ראשונים"
    ל-18
    "כל מה שצריך"? תקנה קונסולה בלי טלוויזיה טובה שתעלה לך עוד 7000 שקל... ואל תגיד לי "אבל טלוויזיה כבר יש לי" סבבה שיש לך, זה לא משנה את העובדה שאתה חייב איזה LCD טובה כדי לשחק, וזה עלה לך עוד כמה אלפי שקלים...
    אבל אני יזרום איתך... טענתי גם בהודעה הקודמת שלי שהיתרון היחיד של קונסולות שהן זולות... אבל אני מעדיף לשלם פי - 3 יותר ולקבל מוצר שמריץ משחקים פי - 3 יותר טוב, אבל יודע לעשות עוד הרבה דברים כמו שצריך כמו לגלוש נוח באינטרנט, לשמש כמרכז מדיה ביתי, להריץ ישומי אופיס, תוכנות עריכת אודיו ווידאו... קיצר, מכשיר שעושה הכל...

  22. 22

    15:04 04.10.2009 | MisterFF MisterFF

    "לא מספר את הסחורה" - אולי התכוונת מספק?
    ואולי גם התכוונת לגרסאת הארקייד?

  23. 23

    15:43 04.10.2009 | למגיב מס' 8 למגיב מס' 8 (אורח)

    תעשה ממש את החישוב 1356*768 ותראה שכמות הפיקסלים היא מעל מיליון לעומת השני שהוא בערך חצי מיליון ואז תבין מה זה פי 2

  24. 24

    16:08 04.10.2009 | עידן עידן (אורח)

    לא נורא, בתקן אני לא צריך יותר.

  25. 25

    16:19 04.10.2009 | assholes assholes (אורח)

    21-על מה לעזאזל אתה מדבר? בכל בית היום יש לפחות טלוויזית LCD אחת שתומכת ב-HD,אני מעדיף פלייסטיישן 3 עם LCD טובה ומערכת קולונע ביתית,מאשר מחשב שיעלה לי במקרה הטוב 7 אלף שקל,ושעוד כמה חודשים יחשב לדור קודם.רוב המחשבים של היום במפורש לא יותר חזקים מהקונסולות(ראית את uncharted 2? פאק XD)
    והם לא מריצים את כל המשחקים ב- HD.
    שחקתי ב- PS3 קול אוף דיוטי 4,ושחקתי אצ חבר במחשב שיש לו אני אומר לך,מחשב-על,ולא לא ראיתי שום הבדל מיוחד,הבדלים מאוןד קטנים שרק חדים ביותר מבחינים בה.הוא אמר לי שזה היה ביזבוז כסף.

  26. 26

    16:37 04.10.2009 | חנוך חנוך (אורח)

    ל21,
    גם למחשב צריך מסך. אם רוצים לשחק ב50 אינץ' אז זה יעלה בהתאם ואם רוצים לשמוע DD אז צריך גם מע' סאונד ורמקולים - אי אפשר להשוות משחק בFHD ב 50" ומע' סאונד עם 7 רמקולים, למחשב שאתה משחק בו ב22" במקרה הטוב עם 2 רמקולים וסאב. וכן, המחיר חשוב - יש דבר כזה שנקרא תמורה לכסף, למי שיש תקציב לא מוגבל שיקנה גם וגם.
    מה שמדהים הוא שעם אותה קונסולה יוצאים משחקים שנראים יותר ויותר טוב ובשביל אותה תוצאה במחשב צריך להחליף כל דור לכרטיס מסך חדש, מה גם שקונסולה מספקת חוויה יותר טובה למשחקים מכיוון שאין בעיות של תאימות. יש לי כרטיס GTX275 שעולה כמו הקונסולה ועדיין מעטים המשחקים שנראים טוב יותר במחשב.
    לגבי בלעדיות יש משחקים שיוצאים בלעדית לקונסולות (מכות, מירוצים, ספורט) ויש כאלה שיוצאים באיחור משמעותי, הדוגמה שנתת מצויינת, SWFU יוצא יותר משנה אחרי שיצא לקונסולות, שזה יוצא בערך אחרי שבעלי הקונסולות שיחקו אותו סיימו אותו ושכחו ממנו.

  27. 27

    16:56 04.10.2009 | אני אני (אורח)

    25, אתה רציני?
    קודם כל ברכותי, אתה חלק ממשפחה אמידה שיכולה להרשות לעצמה LCD HD ומערכת קולנוע ביתי. אבל ממש ממש ממש ממש לא כולם מחזיקים אחת כזו בבית.
    ומעבר לנקודה הזו, כמעט כל מילה בתגובה שלך היא הגזמה פראית! PS3 עם LCD HD ומערכת קולנוע ביתית עולה הון תועפות, אבל שוב, אני יזרום איתך ונניח לשניה של"כולם" יש דבר כזה בבית...
    היום יש לי מחשב בן 4 שנים שקניתי ב-4500 שקל בזמנו. עכשיו, אחרי 4 שנים שהוא שירת אותי נאמנה הדבר היחיד שאני הולך לשדרג בו בקרוב זה את כרטיס המסך, שעולה בערך כמו XBOX. נכון, יקר יותר... ובשתי הודעות הקודמות שלי אמרתי שוב ושוב שהיתרון היחיד של הקונסולות זה המחיר. אבל אתה הגזמת! אתה לא תתפוס אותי מת קונה מחשב ב-7000 שקל! אין פלא שחבר שלך אמר לך שזה היה בזבוז כסף! קונים מחשב בחצי מהמחיר! שילמד לקח פעם הבאה! ואל תמכור לי שלא רואים הבדלים ב COD4! על הקונסולות הוא רץ ב-600P ואני על המחשב הענתיקה שלי הרצתי אותו בכיף ב-1280X720! "במפורש לא יותר חזקים מהקונסולות" מצחיק אתה... תקרא את הכתבה מעליך, אני אפילו לא יפנה אותך רחוק מדי (למרות שכל מקום שתבדוק יגיד לך אותו הדבר) הגרפיקה על הקונסולות היא "במפורש" (אתה אוהב את המילה הזו) פחות טובה מעל המחשב! ומתי (אם) שאנצ'רטד יגיע למחשב האישי אתה תראה בעצמך שהוא ירוץ הרבה יותר יפה וטוב.
    עזוב, אתה מכיר את "יאצי" מבקר המשחקים המפורסם? באחת הביקורות שלו הוא כתב בדיוק על אנשים כמוך... כאלה שקנו קונסולה מסויימת ועכשיו הם חייבים להגן עליה ועל הקונסולות נגד התקפות כאלה... כשתמצא טענות עם בסיס כמו אלה שהגיבו לי לפניך תחזור אלי, אבל תבדוק את מה שאתה אומר לפני שאתה מפרסם את זה פה.

  28. 28

    17:14 04.10.2009 | אני אני (אורח)

    26, מצטער שפיספסתי אותך בתגובה הקודמת.
    תראה, אני מסכים עם כל נושא המחיר, אני ציינתי את זה בכל ההודעות הקודמות שלי, אני רק מדגיש שזה ממש לא זול גם מע' קולנוע ביתית וטלוויזיה HD ענקית.
    מה שאני לא מסכים איתך זה שצריך להחליף כרטיס מסך כל דור. הנה אני עובד מצויין עם כרטיס משך בן 4 ורק עכשיו מרגיש את הצורך להחליף.
    עכשיו, כתבת על משחקי בפורט מכות ומירוצים שהם בלעדיים לקונסולות, יש לזה לדעתי הסבר פשוט, אלה משחקי חברה, לא SINGLE PLAYER, לכן להוציא אותם במחשב זה לא חכם. אבל קח לדוגמא MMO ו - RTS, אלא ז'אנרים שפשוט לא יעבדו על קונסולות, אז זה הכל עניין של טעם...
    בנוגע למה שכתבת על GTX275 אני מניח שהתכוונת למראית עין, כי מבחינת נתונים טכניים המשחק רץ ברזולוציה גבוהה יותר עם אפקטים רבים יותר, אז ת'כלס על הנייר זה עובד יותר טוב, אין ספק. אם אתה מתכוון שאתה לא רואה את ההבדל, זה משהו אחר, זה עניין של טעם אישי. אבל זה מחזיר אותי לזה שאתה לא צריך לשדרג כרטיס מסך כל דור, אם אתה אומר שאתה לא רואה הבדל בין סוגי אפקטים או רזולוציה, אז אתה יכול להנות מהכרטיס הנוכחי שלך עוד הרבה שנים לפני שמשחקים באמת יפסיקו לעבוד עליו כמו שצריך...

  29. 29

    17:37 04.10.2009 | אור אור (אורח)

    27- אתה קצת דפוק... אם אנצ'רטד 2 יגיע למחשב הוא ייראה יותר טוב? למה הוא נראה רע? אתם מחפשים רק את החיסרונות ולא את היתרונות, המשחק נראה מדהים והוא לא יגיע למחשב... בדיוק כמו שיש עוד איזה 50 משחקים שלא יצאו.

  30. 30

    17:41 04.10.2009 | אורן אורן (אורח)

    בקשר ל- COD 4, צאו מזה... אם הוא היה נראה יותר טוב על המחשב בהרבה הוא היה מצליח יותר על המחשב... לכו שחקו אותו בבוקס ותחזרו על תשובה.. אני אישית מעדיף לשחק אותו במחשב אבל רק בגלל העכבר.. לא בגלל הגרפיקה.
    עובדה שרוב המכירות [כמו כל משחק] נמכרו יותר בקונסולות... והסיבה לכך שהוא נראה טוב בקונסולות והוא לא נופל מגרסת המחשב.

    זה שמעליי צודק, אתם מחפשים בכוח רק את החסרונות ואם יש לכם מחשב חזק אתם חושבים שהוא הכי טוב מבלי לבדוק איך המשחק בכלל נראה בבוקס... אני הרצתי אותו על ההגדרות הכי גבוהות במחשב וסיימתי אותו גם בבוקס אז אני יודע טוב מאוד מה אני אומר, די לסרטים.

  31. 31

    17:44 04.10.2009 | רועי רועי (אורח)

    באמא שלי, אתם לא רציניים... זה עצוב איזה אנשים מסכנים יש פה.
    במיוחד מספר 21, אם אתה חושב שגירס 2 ייצא למחשב אז בכיף לך... אבל סורי, זה לא.. וגם אם הוא ייצא... אתה תמשיך לאמר "הוא ייצא מתישהו ב-2010 ויהיה יותר טוב".. זה לא ממש חכם ואפילו קצת דפוק לחשוב ככה... כנ"ל לגבי היילו ואפילו אלאן וויק.
    בסופו של דבר, קונסולות הם זולות יותר ומשתלמות יותר מהסיבה הפשוטה שיש יותר משחקים שלא יצאו למחשב.
    אה כן, אני יזכה לשחק את Assassin creed 2 ממש עוד מעט, מזל שיש לי PS3.

  32. 32

    17:55 04.10.2009 | אסף אסף (אורח)

    21- אתה אחד האנשים הכי דביליים שיש פה.
    לא בא לי להיכנס לזה... אבל גם אני פעם אהבתי לשחק במחשב, אבל מה לעשות... לא בא לי לשחק במשחקים שנה אחרי שהם יוצאים, ויותר מזה... לא לשחק במשחקים בכלל.
    Halo 3 יצא ב-2007, למה יש סיבה שהוא ייצא למחשב שנתיים אחרי? בגלל שהקודמים יצאו? שהקודמים יצאו לא היה XBOX 360 ואז הבלעדיות של המשחקים היתה פחות רלוונטית.
    Gears Of War 2 גם לא ייצא וזה רישמי מ-אפיק.
    אז למה להתווכח בכוח? מה יוצא לכם מזה?
    שימו לב שלאט לאט גם המשחקים שאמורים לצאת למחשב נדחים או מתבטלים... לאט לאט ה-PC מתחיל להיעלם.. ואתם קופצים לי שכל משחק מגיע למחשב
    תכלס הייתי רוצה להשקיע עכשיו במחשב חדש, אבל אין לי שום סיבה אם רוב המשחקים מגיעים באיחור של חצי שנה ויותר... ויש מלא משחקים שאני מפספס... קחו נשימה ותחשבו על זה במקום לצעוק "ה- PC שולט"

  33. 33

    18:02 04.10.2009 | nisi90 nisi90

    הכתבה מאוד מטעה, לפי הבדיקה שלהם גירסת הPS3 בלבד היא זאת שלא רצה בHD, אבל גירסת ה360 כן רצה ב720P מלא

  34. 34

    18:08 04.10.2009 | רועי רועי (אורח)

    חחח אנשים פה מצחיקים אותי... קיצר אני חוזר לשחק בקילזון 2.. [רק שלא ייצא למחשב!]

  35. 35

    18:13 04.10.2009 | חנוך חנוך (אורח)

    שימו לב טוב למה שאמר מגיב 30, על הנייר יכול להיות שלמשחקים מסויימים יש גרפיקה יותר טובה על מחשב עם כרטיס מסך יקר. אבל ההשוואה צריכה להיות אם המשחקים נראים יותר טוב לבני אדם.
    אז תשוו ותבדקו כי לרוב מי שיש XBOX או PS3 יש גם מחשב אז תמיד אפשר להשוות.
    אני גם חשבתי כמו כל הPC פאנבוייס והלכתי וקניתי כ. מסך חזק והשקעתי אבל אז ראיתי איך נראים המשחקים על הקונסולה והבנתי שמה שקובע זה לא כמה פיקסלשיידרס יש לכרטיס מסך אלא איך נראה המשחק בפועל.
    אל תשכחו שמשחק שיוצא למשחב צריך לעבוד על מע' הפעלה שזוללת משאבים ולכלול התאמה לכל כרטיסי המסך והקול וכו' בגלל זה משחק לקונסולה תמיד יעבוד ויעבוד איך שהתכוונו. יש משחקים שאצלי ממש עבדו רע על הPC- ממש נפלו וקרסו. בקונסולות אין כאלה בעיות!

  36. 36

    18:50 04.10.2009 | חי חי (אורח)

    33 צודק... בגרסת ה-360 המשחק רץ על 720P וב-PS3 הוא לא.

  37. 37

    20:59 04.10.2009 | Talool1 Talool1

    נידמה לי שGTA בPS3 רץ על 630P...

  38. 38

    21:38 04.10.2009 | ArchPsion ArchPsion

    שלום לך מגיב מספר 29 עד 32!
    פעם הבאה שאתה מגיב 4 פעמים כדי לחזק את הדעה שלך תנסה לעשות את זה טיפה יותר משכנע.
    אני לא יודע מה יותר טוב, קונסולות או מחשב, אני מניח שזה הכל עניין של מה אתה מחפש בחוויית המשחקים שלך... מצד אחד, אין כמו לשבת מול הטלוויזיה על הכורסא ולהנות מחוויית משחק ב-52 אינצ' HD עם מערכת קולנוע ביתית מכובדת, אבל מצד שני אין כמו השנוחות של מקלדת ועכבר באותם המשחקים... אני עם הדילמה שלי ישאר עוד הרבה זמן ובגלל זה לא טרחתי להגיב עד עכשיו.
    אבל לא עוד, אתה, הבחור שצויין למעלה, עלית לי על העצבים אז אני ירשה לעצמי לרדת לרמה שלך.
    תסלח לי על הבוטות, אבל לא רק שאתה אידיוט ידידי (מה שמוכיח את עצמו גם בתוכן התגובות שלך וגם בעובדה שחשבת שאתה יכול לעבוד על מישהו עם זהות כפולה) אתה גם בן אדם מאוד נאיבי וילדותי. אנשים כמוך מייצגים את כל מה שגרוע בתרבות הישראלית. הנה מתנהל פה דיון מעניין על היתרונות והחסרונות של מחשבים וקונסולות ואתה כנראה, בהעדר משהו חכם להגיד, החלטת לרדת לשפל המדרגה ולהתחיל לקרוא לצד השני בשמות.
    והכי הרגת אותי עם הנאיביות שלך... עלק "גירס 2 לא יצא למחשב" איזה חמוד אתה! "זה רשמי מאפיק" איזה נאיביות... להזכיר לך זה היה מאוד רשמי שגם הראשון לא יצא למחשב... אבל אם אפיק אמרו אז בוא נאמין להם! כמו שאמרו ש SW:FU לא יצא למחשב... זה היה מידע אמין...
    היי! איראן אומרת שהם לא מתכננים לפתח פצצה גרעינית אלא לבנות כור לצורכי שלום בלבד... ברור... הרי אנחנו חיים בעולם שבו כל מה שאומרים תמיד קורה...
    הרגת אותי... מצד אחד התגובות שלך היו אחד הדברים היותר מעצבנים שראיתי היום, אבל מצד שני הן היו גם הדברים היותר מצחיקים שראיתי היום...
    ועכשיו שכל זה נאמר, תמשיכו בבקשה בדיון תוך התעלמות מהבחור המוזר הזה ומהבחור המוזר לא פחות שהגיב לו כאן :)

  39. 39

    22:06 04.10.2009 | חחחחחחחח חחחחחחחח (אורח)

    אהבתי אחי.

  40. 40

    22:13 04.10.2009 | הרבי מלובביץ' הרבי מלובביץ' (אורח)

    "לא מספר את הסחורה" - דורש שיפור.

  41. 41

    22:15 04.10.2009 | Blackmore Blackmore

    איזה תירוץ עלוב
    כיום בכל משחק יש MOTION BLUR, ולא לדבר על העובדה שמשחקי מכות מבחינת עומס גראפי זה בדיחה

    מפתחים אפסים שלא יודעים לעשות את העבודה מאשימים את הפלטפורומות, מצחיק

  42. 42

    08:01 05.10.2009 | DiRT DiRT (אורח)

    תאמת.
    באמת שלא שמים לב
    העין האנושית פשוט לא יכולה לשים לב.
    אתה תבליד בין HALO לGEARS רק על טלוויזיה של 40 אינץ'...
    ככה שזה פשוט לא חשוב.
    מה שכן מעצבן זה שהם אומרים שיש להם רזולוציה יותר גבוה
    ממה שבאמת

  43. 43

    08:32 05.10.2009 | MisterFF MisterFF

    40 - כמה מביך ^^'

  44. 44

    15:25 05.10.2009 | iair95 iair95

    טוב תקשיבו.... חפרתם מחשב וקונסלולה זה דבר שונה לגמרי

  45. 45

    17:14 05.10.2009 | כמה ויכוחי זאטוטים יש פה כמה ויכוחי זאטוטים יש פה (אורח)

    לא אוהב קונסולות.
    מי שמחפש באמת איכות יש את ה PC

  46. 46

    18:39 05.10.2009 | Mur'gul Mur'gul

    יובל, אם אתה לא מבין מה כתוב בכתבות טכניות עדיף שלא תנסה לתרגם אותן עם כל כך הרבה טעויות והטעיות - פשוט תשים קישור וזהו.

  47. 47

    11:23 06.10.2009 | שון שון (אורח)

    ראיתם את אל המילחמה 3 קאיל הוא היה מאלף

  48. 48

    12:29 07.10.2009 | 5 5 (אורח)

    אני מריץ את הכול בPC ב1920X1200
    =]

  49. 49

    17:45 08.10.2009 | Novril Novril

    או מיי גוד טקן לא ב-HD כולם לבטל את הפרי אורדר עכשיו!

  50. 50

    10:53 09.10.2009 | יחטיך יחטיך (אורח)

    יעגכידךמה היבעה

  51. 51

    15:04 18.11.2010 | תומר תומר (אורח)

    שחקנים טובים המשחק מצוין ננים מאמישחק

  52. 52

       | פורסם ע"י